MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Rufus schreef:
Kevin-Raphaëll is er ook niet meer zie ik. Jammer. Evanshewson ook jammer.

Eerstgenoemde is geband...

Ik typ nu mijn 2703e bericht...

Heeft dat nummer ook een betekenis of is het gewoon een willekeurig nummer wat je achter je naam hebt gezet?

Geboren op 27 maart ...

Dank je, Cygnus

Louis2703 schreef:
Ik typ nu mijn 2703e bericht...

Gefeliciteerd Louis!

Iets meer dan 2 maanden lid en nu al 621 toevoegingen op zijn naam Dat zie je niet vaak.

Keep up the good work, jelmer19

WOW...inderdaad!

300 toevoegingen

iets meer dan 1.000 stemmen.

Weer een plaatsje geklommen in de toevoegerslijst Op naar de 4000!

Hmm, ik sta ook in de top 20 sinds vandaag. Voor het eerst. Nog even en ik zit ook bij de club van 3x1000 (1000 berichten, stemmen en toevoegingen).

Ik geniet er maar even van, want op den duur zal ik wel ingehaald worden door o.a. Sven, C-Moon, The Silmarillion en Jelmer.

Nou, jelmer19 haalt je zeker snel in, dat is toch wel de supertoevoeger van de laatste maanden geworden

En even complimenten aan Nathan, ik voeg de laatste tijd praktisch alleen maar soul / R&B toe en altijd binnen een dag staan ze op de site

Hmm, alhoewel Jelmer als een raket gaat, heeft Psycho Daisies in korte tijd toch ook ruim 1000 toevoegingen gedaan. Maar goed, nog even en Jelmer zit daar ook aan.

Erg knap in ieder geval, ik heb het meestal na een paar wel weer gezien.

Net als de site werkt toevoegen ook verslavend Heerlijk als je een album toegevoegd hebt en users beginnen erover te discussieren. Heel veel toevoegingen verdwijnen in de vergetelheid, maar als er eentje dan wel aandacht krijgt, dan is dat wel kicken (ja, ik weet het, ik spoor niet helemaal haha).

Radiohead van de nummer 1 positie af in de rotatielijst dankzij Nick Cave.

sdr
Dat had ik niet eens door, werd tijd.

Dat werd tijd........

Vandaag 3 maanden lid en ik heb redelijk mijn best gedaan, al zeg ik het zelf: 2141 stemmen en 174 toevoegingen.

deric raven schreef:
Radiohead van de nummer 1 positie af in de rotatielijst dankzij Nick Cave.

Eindelijk weer 's een ander plaatje op de voorpagina (niets ten nadele van In Rainbows, maar na 5 maanden werd het wel een beetje tijd).

1500 berichten

ach, een kinderhand is gauw gevuld...

Berichten en Stemmen in overeenstemming beiden 2070

Is dat je hier eerlijk kunt en moet zijn over wat je van muziek vindt.

Jongens en meiden let op! Er zijn hier bijna 21.000 gebruikers. Daarmee gaat MusicMeter bijna door haar eigen limiet heen.

en die limiet is......?????

Dat is iets wat je voor jezelf moet beslissen, maar als we hier straks met 21.000 gebruikers zitten is dat al een behoorlijk aantal te noemen in mijn opinie.

Dan zou ik zeggen geen limiet....... hoe meer zielen hoe meer vreugd....

Mijn eerste bericht op dit topic!!

mijn 2222ste bericht.......in general

De vlag uit voor thelion en op naar het 4444ste bericht, mijn zege heb je.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:00 uur

geplaatst: vandaag om 14:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.