De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 15 februari 2008, 20:17 uur
Ik hoop eigenlijk dat dat geen mijlpaal is. Ik hoop voor jullie dat je hier over 9 jaar een nog mooier bericht van kunt maken.
Maar natuurlijk proficiat!!
Maar natuurlijk proficiat!!
0
geplaatst: 15 februari 2008, 21:41 uur
Dat meisje dat vorige week met haar scooter tegen me aanreed (de auto) heeft er voor gezorgd dat we nu (sinds gisteren) een nieuwe auto hebben, meisje bedankt hiervoor.
...maar kijk de volgende keer uit je doppen ja! 
...maar kijk de volgende keer uit je doppen ja! 
0
geplaatst: 15 februari 2008, 22:28 uur
Musicmeter doet het al beter dan Yves Leterme !
Meer dan 800.000 stemmen !
Meer dan 800.000 stemmen !
0
jeko
geplaatst: 16 februari 2008, 08:32 uur
Sinds vandaag er achter dat jullie een stelletje zijn.

en natuurlijk gefeliciteerd.

0
geplaatst: 19 februari 2008, 00:59 uur
Dat hoe vaker je hier komt, hoe leuker het wordt. Als dat geen mijlpaal is, dan weet ik het niet meer.
0
geplaatst: 24 februari 2008, 00:38 uur
Rond de jaarwisseling stond je nog zo'n beetje gelijk met me. Heb je dan 150 platen meer ontdekt in de tussentijd? Of had je een hoop dingen nog niet bestemd?
0
geplaatst: 24 februari 2008, 09:50 uur
Allebei, maar met name nieuwe ontdekkingen. Ik kom gewoon teveel tegen op deze site...
0
geplaatst: 24 februari 2008, 15:24 uur
0
geplaatst: 24 februari 2008, 19:08 uur
Inderdaad jammer; maar hij heeft zich volgens mij niet uit laten schrijven.
0
SelmaDuim
geplaatst: 24 februari 2008, 19:13 uur
Hij heeft zich vandaag wel na heel veel heisa uitgeschreven hoor.
0
geplaatst: 25 februari 2008, 23:12 uur
Ik heb me ooit binnen een dag kwaad uitgeschreven maar ik was dusdanig onbekend hier dat het geen indruk heeft gemaakt. Dus ik ben nu geduldig naar de volgende keer aan het toewerken in de hoop dat het dan meer impact zal hebben.
0
geplaatst: 25 februari 2008, 23:22 uur
GrafGantz schreef:
Ik heb me ooit binnen een dag kwaad uitgeschreven maar ik was dusdanig onbekend hier dat het geen indruk heeft gemaakt. Dus ik ben nu geduldig naar de volgende keer aan het toewerken in de hoop dat het dan meer impact zal hebben.
Ik zie je naam nu pas voor het eerst dus ik zou toch wat meer aan promotie doen.

HiLL schreef:
Die mensen die zich uitschrijven toch....
Die mensen die zich uitschrijven toch....

De meeste schrijven zich later weer in.

0
geplaatst: 26 februari 2008, 10:38 uur
Kevin-Raphaëll is er ook niet meer zie ik. Jammer. Evanshewson ook jammer.
* denotes required fields.