MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Bouvet (Noors: Bouvetøya) is een eiland gelegen op 54°26'ZB, 3°24'OL in de zuidelijke Atlantische oceaan. Het kleine eiland (58,5 km²) hoort bij Noorwegen en is eigenlijk een vulkaantop bedekt met een permanente ijslaag. Het is onbewoond en dient officieel als meteorologisch station.

Hmmm, ik was in de war met Reunión

Bouvet: nooit van gehoord. Tot nu, dus! Over toevoegingen uit bijzondere landen gesproken: heeft er wel eens iemand een album uit Egypte toegevoegd? Ik ken er wel iemand

Mijn 4000e toevoeging!

(afbeelding)

Mijn 50ste toevoeging in 9dgn Als je eenmaal door hebt hoe het moet is het best simpel........

(afbeelding)

oja en 3000+ berichten

DonDijk
thelion schreef:
Mijn 50ste toevoeging in 9dgn Als je eenmaal door hebt hoe het moet is het best simpel........

weet het nog steeds niet, het lukt mij onregelmatig

voltazy
thelion schreef:

het is door de jaren wel veel simpeler geworden, toen ik net lid was kon je rustig een middag uitrekken om een paar albums toe te voegen, terwijl ik laatst een hele rij in een kwartier heb gedaan

Ik typ nu mijn 1000ste bericht.

Gefeliciteerd!!!

Ik zelf typ nu mijn 1500ste bericht!

Hoe lang zou het nog duren voor we aan 1 000 000 stemmen zitten?

Ik heb een jaren tachtig album 5* gegeven..

corn1holio1 schreef:

Boeiende vraag. Het gaat de laatste tijd wel snel met de getalen direct onder het logo van de MusicMeter. Het lijkt wel of ik ze zie lopen soms. Daarom gok ik een halve maand.

HiLL schreef:
Ik heb een jaren tachtig album 5* gegeven..

Ik vond al dat er iets veranderd was aan musicmeter.

JohnWilliams schreef:
Ik zelf typ nu mijn 1500ste bericht!

Proficiat

Gerards Dream schreef:
Boeiende vraag. Het gaat de laatste tijd wel snel met de getalen direct onder het logo van de MusicMeter. Het lijkt wel of ik ze zie lopen soms. Daarom gok ik een halve maand.

Dat lijkt me wel heel sterk. Ergens in juni of juli denk ik.

corn1holio1 schreef:

Ik denk dat we het 1.000.000 voor 15 mei zijn gepasseerd..........

[Roel]
mij lijkt het raar dat het verschil tussen het aantal stemmen en het aantal berichten niet groter is

Stemmen gaat makkelijker dan een bericht schrijven, bedoel je dat soms?

[Roel]
nee stemmen op een album doe je eenmaal terwijl je meer dan 1 bericht post en er is ook nog een forum dus zou het logisch zijn als het aantal berichten en het aantal stemmen veel meer zou verschillen dan nu het geval is

Zo gaan we er niet komen natuurlijk. Gisteren 844 256 stemmen, vandaag nog slechts 844 174....

Er komen nu eenmaal mensen op het lumineuze idee om hun stemmen te verwijderen, mede naar aanleiding van dit nu al legendarische topic...

Na een minder jaar qua gezondheid, gisteren toch mijn 1000ste bericht geplaatst. Alleen daarom voelt dit al goed aan.

Ben blij toe, Gerard.

Moet jij trouwens niet eens een top 10 maken, of zie je dat niet zitten?

Dat moet eigenlijk wel gebeuren, maar ik heb nog een inhaalslag te gaan qua bespreken van albums die mij bekend zijn. En wat ik veel belangrijker vind is het lezen wat andere van muziek vinden en daar mijn zegje over doen als dit bij mij bekend is. Nee, wat dat betreft is de MusicMeter hetzelfde als een stuk hardlopen, je moet het wel zien vol te houden en daar geldt per persoon andere regels voor. Daar ben ik me nu wel bewust van, maar in ieder geval bedankt voor je zorgzame bericht.

nog 1 bericht te gaan voor de 1000.

Alvast sterkte met het opstellen ervan!!! Het hoeft niet goed te zijn, als er maar gevoel in zit dan heb je al mijn zege.

dank je, mijn 1000ste ging over borsten en daar zit al mijn gevoel in.

en ik hoor er nu ook bij...bij de duizenders qua berichten...

Welkom bij de club, want ook al staat de computer uit je blijft het gevoel houden er echt bij te horen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:15 uur

geplaatst: vandaag om 05:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.