MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Hulde Hulde Hulde.......

Jesusfreen schreef:
2000 stemmen (afbeelding)

Kom in mijn armen man!

(afbeelding)

Dank je wel (ontroerd)
(afbeelding)

1000 stemmen

DonDijk
Bijna 600 stemmen

(afbeelding)

DonDijk schreef:
Bijna 600 stemmen

(afbeelding)

Eventjes geduld, want de knuffel komt zo!!!

thelion schreef:
6000+ berichten geplaatst

Ik heb zojuist uitgerekend dat je per dag 15 berichten inloopt op Friek en hem rond de jaarwisseling 2013-2014 achterhaalt

handsome_devil

sq
Lukas schreef:
Ik heb zojuist uitgerekend dat je per dag 15 berichten inloopt op Friek en hem rond de jaarwisseling 2013-2014 achterhaalt

Ik zit ongeveer aan de 9 posts per dag dit jaar (net ook even gerekend met mijn stand ttv de laatste MuMe meeting). Dit is dus ook voor mij weggelegd zolang Friek maar -6 posts per dag blijft doen.

DonDijk
Lukas schreef:

En dat om twintig over elf op een dinsdagavond. Tis maar wat je leuk vindt.

Haha, dat hoop je natuurlijk. Ik denk eerder de jaarwisseling 2015 - 2016, tenminste. Als de site er dan nog is. (hoop ik wel).

Ongelukkig of niet dit is mijn 1300ste bericht wat ik op deze meter plaats. Zelf ben ik er niet ongelukkig onder.

Een nieuwe nummer 1 bij de gebruikers stemlijst.

Even wat posts die inmiddels niet meer relevant zijn weggehaald. En John, ik waardeer je betrokkenheid, maar misschien is het handig om niet te posten als je eigenlijk niet weet wat er aan de hand is. Je noemt gebruikers die hier niets mee te maken hebben gehad...

In mijn 'enthousiasme' heb ik per ongeluk ook weggehaald dat deric raven alweer 13600 berichten heeft. Gefeliciteerd.

herman schreef:
Even wat posts die inmiddels niet meer relevant zijn weggehaald. En John, ik waardeer je betrokkenheid, maar misschien is het handig om niet te posten als je eigenlijk niet weet wat er aan de hand is. Je noemt gebruikers die hier niets mee te maken hebben gehad...

Oh, sorry dan daarvoor.
Odanks dat sta ik ook al in de berichtenlijst.

Dit is mijn 100e bericht!

edris.
Goed zo, misorabi, ik ben trots op je.

Het aftellen is begonnen. Nog even en dan: 22222 gebruikers! Ik ben benieuwd over hoeveel dagen dat gaat gebeuren.

Ik gok op 5 dagen.
En dan op naar de: 33333

Ceasar schreef:
Het aftellen is begonnen. Nog even en dan: 22222 gebruikers! Ik ben benieuwd over hoeveel dagen dat gaat gebeuren.

Ik weet dat het spannend is maar hier maak je een fout. Het optellen is begonnen naar 22222 gebruikers. En daarvan is het aftellen nu van start gegaan.

Nog geen 22.222 gebruikers, maar gebruiker 22.222 is er wel al.

De laatste gebruiker heeft nummer 22808. Er zijn nu 22195 actieve gebruikers, vraag me af of dat dat betekent dat er ruim 600 gebruikers zijn geband danwel zichzelf hebben uitgeschreven.

herman schreef:
De laatste gebruiker heeft nummer 22808. Er zijn nu 22195 actieve gebruikers, vraag me af of dat dat betekent dat er ruim 600 gebruikers zijn geband danwel zichzelf hebben uitgeschreven.

nummerriek gezien zou dat dan wel zo moeten zijn ja.......

Mijn eerste gelukte toevoeging gedaan. En voor het eerst een rotatielijst ingevoerd.
Ach , zo moeilijk is het allemaal niet.

Als je het weet inderdaad.

Lin
Weet niet of ik morgen tijd heb ivm alle festiviteiten, taart snijden, ballonnen ophangen etc, daarom meld ik het nu vast maar:

Morgen zit ik 2 jaar op Musicmeter

Tot morgen bij de festiviteiten

Alvast Gefeliciteerd.

Lin, alvast van harte en sterkte met de organisatie. Het lijkt wel FeestMeter!!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:30 uur

geplaatst: vandaag om 08:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.