De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2008, 14:18 uur
Lin schreef:
Weet niet of ik morgen tijd heb ivm alle festiviteiten, taart snijden, ballonnen ophangen etc, daarom meld ik het nu vast maar:
Morgen zit ik 2 jaar op Musicmeter

Weet niet of ik morgen tijd heb ivm alle festiviteiten, taart snijden, ballonnen ophangen etc, daarom meld ik het nu vast maar:
Morgen zit ik 2 jaar op Musicmeter

Dat wordt vast een feestelijke contest met heel veel depri gothintro's

0
geplaatst: 15 mei 2008, 19:22 uur
Dit album, met een fantastische hoes, heeft de eer mijn 666e stem te zijn:

0
geplaatst: 15 mei 2008, 21:56 uur
ja hè, ongelofelijk! Inmiddels ook al een jaar en drie maanden ( but who's counting) samen met reptile 

0
geplaatst: 15 mei 2008, 22:42 uur
Lin schreef:
ja hè, ongelofelijk! Inmiddels ook al een jaar en drie maanden ( but who's counting) samen met reptile

Is het al weer zo lang geleden dat we de eerste Gothic KO speelden?
Bij jullie gelukkig geen KO.
0
geplaatst: 15 mei 2008, 22:45 uur
ja de tijd vliegt inderdaad, toen wist ik amper nog wat gothic was 
verveelde me gewoon, kwam even kijken en sleurde reptile mee soulseek op...en zo is t gekomen

verveelde me gewoon, kwam even kijken en sleurde reptile mee soulseek op...en zo is t gekomen

0
geplaatst: 15 mei 2008, 22:47 uur
Met als gevolg dat jij weet wat gothic is, en dat Reptile ondanks zijn ergernissen hier niet meer weg te krijgen is.
0
geplaatst: 15 mei 2008, 23:00 uur
ach ja, ben erg blij dat ik nu weet wat gothic is

nou ja, muziekgewijs inderdaad soms wel ja, en wat ergernissen betreft, die heeft iedereen wel eens

nou ja, muziekgewijs inderdaad soms wel ja, en wat ergernissen betreft, die heeft iedereen wel eens

0
geplaatst: 15 mei 2008, 23:11 uur
Lin schreef:

Mijn ergernissen zijn nu meer gericht op de Rock ID Contest, want die hebben ze deze keer erg moeilijk gemaakt. 
0
geplaatst: 15 mei 2008, 23:23 uur
Van die nummers van Lin had ik er maar 1 kunnen raden. De rest ken ik gewoon niet eens. Dus door mij is hij nog wat makkelijker waarschijnlijk. 
Gelukkig weet Lin nu wat gothic is, ik heb nog steeds geen idee.

Gelukkig weet Lin nu wat gothic is, ik heb nog steeds geen idee.

0
geplaatst: 16 mei 2008, 09:10 uur
allemaal bekende namen in die contest, jullie muziekkwab is gewoon te weinig ontwikkeld 

0
geplaatst: 17 mei 2008, 08:34 uur
ja jij selma ok ok ok beiden alweer dik vier jaar is toch wel lang!
0
geplaatst: 18 mei 2008, 01:16 uur
0
geplaatst: 18 mei 2008, 01:36 uur
Sheplays schreef:
Wat is/zijn Jipsels? Heb ik die ook?
Wat is/zijn Jipsels? Heb ik die ook?
Goede vraag: "Wat zijn Jipsels?" Een korte snelle ronde op het internet vertelde mij dat dit zoiets is als uitroepen van vreugde kunnen zijn. Binnen de vraagstelling van Mijlpalen op MusicMeter zou dit kunnen kloppen. Dus hierbij de vraag aan Louis2703: Bedoel je het voorafgaande met Jipsels? Zo niet verklaar je nader? Alvast hartelijke dank, ik ben net zo als Sheplays erg benieuwd.
Dat gaat snel, op het moment dat ik met dit bericht bezig ben heb je al antwoord gegeven. Grote dank daarvoor.
0
Sheplays
geplaatst: 18 mei 2008, 10:32 uur
Louis2703 schreef:
Verbastering van jippie
(quote)
Verbastering van jippie

Ook mijn dank hiervoor!
Ja, jippie was nodig aan verbastering toe

0
geplaatst: 21 mei 2008, 09:40 uur
Hee, ik heb nu ook al
500 berichten
200 stemmen
en ehhh....
zes toevoegingen

0
geplaatst: 21 mei 2008, 11:19 uur
Tja... als je het aantal albums gedeeld door het aantal gebruikers doet, dan kun je concluderen dat een gebruiker gemiddeld 5,6 toevoeging heeft gedaan...
Dan zit ik dus met mijn zes toch wel even boven het gemiddelde
Dan zit ik dus met mijn zes toch wel even boven het gemiddelde

* denotes required fields.