De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 25 mei 2009, 23:35 uur
bennerd schreef:
Mooi
Zelf probeer ik dat ook, helaas lukt dat niet al te goed
(quote)
Mooi
Zelf probeer ik dat ook, helaas lukt dat niet al te goed
Waarom niet? Je kunt toch goed schrijven waarom je een bepaalde waardering geeft? Gewoon volhouden.
0
geplaatst: 28 mei 2009, 16:10 uur
Vandaar de:
.
Maar het zijn volgens mijn berekeningen gemiddeld nog geen 8 berichten per dag, dus het kan erger. Ben dan ook al 3,5 jaar lid.
.Maar het zijn volgens mijn berekeningen gemiddeld nog geen 8 berichten per dag, dus het kan erger. Ben dan ook al 3,5 jaar lid.
0
Lukk0
geplaatst: 28 mei 2009, 17:09 uur
2500 berichten 
Laatste bezoek: vandaag 17:09 uur
Aantal stemmen: 202 (gemiddelde: 3,93, standaardafwijking: 0,78)
Aantal berichten: 2500 (waarvan 22 als mening gemarkeerd)

Laatste bezoek: vandaag 17:09 uur
Aantal stemmen: 202 (gemiddelde: 3,93, standaardafwijking: 0,78)
Aantal berichten: 2500 (waarvan 22 als mening gemarkeerd)
0
geplaatst: 30 mei 2009, 01:57 uur
Ik zag net dat ik de 5000 berichten ben gepasseerd, op naar de 10.000
0
geplaatst: 30 mei 2009, 15:32 uur
Hé hé.
Weet je wát een mijlpaal is? Als je het grootste gedeelte van je muziekcollectie hebt ondergebracht op Mijn Albums.
Daar kun je toch tijden mee bezig zijn. Vooral als alles overal en nergens vandaan moet komen.
De hele tak verzamel cd's (van diverse artiesten) heb ik nog maar laten zitten.
Trouwens, je kunt toch alleen maar invoeren wat er al is ingevoerd op musicmeter. Dus een deel van je collectie blijft onbenoemd. Invoeren van nieuwe cd's is mij nog niet gegeven.
Met name op het terrein van de Greatest hits is er nog veel werk voor de invoerder te verrichten lijkt mij. Misschien dat ik soms niet goed heb gezocht, maar er ontbreekt m.i. nog wel wat op musicmeter. Als ik het baseer op mijn eigen collectie.
Veel van de Greatest hits cd's die nog niet op musicmeter staan heb ik ook laten zitten, omdat zelfs ik daarvan denk dat niemand daarbij op een recensie zit te wachten.
Maar wat dachten jullie van de volgende ontbrekende cd's op musicmeter (een kleine greep):
- Best of the Boomtown rats (engelse import)
- Best of Barclay james harvest
- The Who - Super stars best collection (japanse import)
- The Universal master collection Style council
- Barbra Streisand - The ultimate collection
- Status quo - The ultimate collection
- Sparks - In the swing
- Cliff Richard - The Whole story
- Procol harum Greatest hits
- Elvis Presley - The 50 greatest hits
- The very best of Billy Paul
- David Cassidy & the Partridge family - The definitive collection
- The very best of Manfred Mann's earth band
- The best of Manfred Mann
- Manfred Mann - Ha ha said the clown
- The very best of Herman's Hermits
- The best of Ian Dury
- Dr. Hook greatest hits
- The very best of The Spencer Davis Group
- Jim Croce - Simply the best
- Commodores (in de colour collection)
Het is geen kritiek hoor, alleen moet er nog veel worden gedaan, wil ik er maar mee zeggen.
Als je alles op jaar invoert, en kiest voor het overzicht waar je kunt zien waar je hebt gestemd (en waar nog niet), weet je precies waar je nog allemaal naar toe moet.
Ook kun je makkelijk van stem veranderen. Je weet ook vooral gemakkelijk wat je allemaal nog mist, per jaar,
Nogmaals erg handig, je moet het wel up-to-date houden natuurlijk.
En nu maar hopen dat ik niet geband wordt...............
Weet je wát een mijlpaal is? Als je het grootste gedeelte van je muziekcollectie hebt ondergebracht op Mijn Albums.
Daar kun je toch tijden mee bezig zijn. Vooral als alles overal en nergens vandaan moet komen.
De hele tak verzamel cd's (van diverse artiesten) heb ik nog maar laten zitten.
Trouwens, je kunt toch alleen maar invoeren wat er al is ingevoerd op musicmeter. Dus een deel van je collectie blijft onbenoemd. Invoeren van nieuwe cd's is mij nog niet gegeven.
Met name op het terrein van de Greatest hits is er nog veel werk voor de invoerder te verrichten lijkt mij. Misschien dat ik soms niet goed heb gezocht, maar er ontbreekt m.i. nog wel wat op musicmeter. Als ik het baseer op mijn eigen collectie.
Veel van de Greatest hits cd's die nog niet op musicmeter staan heb ik ook laten zitten, omdat zelfs ik daarvan denk dat niemand daarbij op een recensie zit te wachten.
Maar wat dachten jullie van de volgende ontbrekende cd's op musicmeter (een kleine greep):
- Best of the Boomtown rats (engelse import)
- Best of Barclay james harvest
- The Who - Super stars best collection (japanse import)
- The Universal master collection Style council
- Barbra Streisand - The ultimate collection
- Status quo - The ultimate collection
- Sparks - In the swing
- Cliff Richard - The Whole story
- Procol harum Greatest hits
- Elvis Presley - The 50 greatest hits
- The very best of Billy Paul
- David Cassidy & the Partridge family - The definitive collection
- The very best of Manfred Mann's earth band
- The best of Manfred Mann
- Manfred Mann - Ha ha said the clown
- The very best of Herman's Hermits
- The best of Ian Dury
- Dr. Hook greatest hits
- The very best of The Spencer Davis Group
- Jim Croce - Simply the best
- Commodores (in de colour collection)
Het is geen kritiek hoor, alleen moet er nog veel worden gedaan, wil ik er maar mee zeggen.
Als je alles op jaar invoert, en kiest voor het overzicht waar je kunt zien waar je hebt gestemd (en waar nog niet), weet je precies waar je nog allemaal naar toe moet.
Ook kun je makkelijk van stem veranderen. Je weet ook vooral gemakkelijk wat je allemaal nog mist, per jaar,
Nogmaals erg handig, je moet het wel up-to-date houden natuurlijk.
En nu maar hopen dat ik niet geband wordt...............
0
geplaatst: 30 mei 2009, 16:50 uur
deric raven schreef:
Het leuke van MuMe is dat je zelf die albums toe kunt voegen.
Het leuke van MuMe is dat je zelf die albums toe kunt voegen.
Twee linker computer handen. Ik krijg die foto's nooit goed, kan ze niet van de juiste afmetingen vinden.
Als ik het vraag, is altijd iemand van de afdeling toevoegen zo vriendelijk het voor mij het te doen. Maar ik ga dat niet elke week vragen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 mei 2009, 17:35 uur
Waarom maak je jouw albumlijsten niet meteen openbaar Hans? 

0
geplaatst: 30 mei 2009, 20:28 uur
musician schreef:
Hoe bedoel je?
Hoe bedoel je?
Als ik op je profiel ga, en op albumlijsten klik, komt er:
Deze gebruiker heeft geen van zijn of haar "Mijn Albums"-lijsten openbaar gemaakt
waarschijnlijk moet je dat ergens aanpassen bij je instellingen (Linkerkolom, Profiel)
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 mei 2009, 20:29 uur
Zodat andere gebruikers jouw muzieklijst ook kunnen bekijken.
Je klikt op Mijn albums, dan op de goede map. Dan staan er rechtsbovenin 7 icoontjes. Als je op de eerste klikt kun je daar de map openbaar maken.
Je klikt op Mijn albums, dan op de goede map. Dan staan er rechtsbovenin 7 icoontjes. Als je op de eerste klikt kun je daar de map openbaar maken.

0
geplaatst: 31 mei 2009, 07:38 uur
Aha! Rondneuzen dus!
Ik was gisteravond weg nadat ik 'Hoe bedoel je' had geschreven, lees het dus pas nu.
Dat kan (inmiddels alle jaargangen aangevinkt) maar niet zonder de aantekening dat:
Alles wat je tegenkomt inzake 'slappe dames muziek' (Norah Jones, Katie Melua e.a.) is van mijn vriendin. Geldt ook voor 'slappe heren muziek' in de trent van Michael Bublé e.a.
De ook maar opgeslagen Greatest hits van de meest uiteenlopende treurige groepen hebben te maken met een andere hobby m.b.t. hitlijsten e.a., en niet omdat ik dat zo graag wilde hebben. Maar dat spreekt voor zich.
Ik was gisteravond weg nadat ik 'Hoe bedoel je' had geschreven, lees het dus pas nu.
Dat kan (inmiddels alle jaargangen aangevinkt) maar niet zonder de aantekening dat:
Alles wat je tegenkomt inzake 'slappe dames muziek' (Norah Jones, Katie Melua e.a.) is van mijn vriendin. Geldt ook voor 'slappe heren muziek' in de trent van Michael Bublé e.a.
De ook maar opgeslagen Greatest hits van de meest uiteenlopende treurige groepen hebben te maken met een andere hobby m.b.t. hitlijsten e.a., en niet omdat ik dat zo graag wilde hebben. Maar dat spreekt voor zich.
0
geplaatst: 31 mei 2009, 17:10 uur
Een aantal berichten verwijderd. Normaal communiceren blijft moeilijk blijkbaar.
0
geplaatst: 31 mei 2009, 21:48 uur
Wacht maar tot je er 6666 hebt 
Gefeliciteerd met je duivelse mijlpaal

Gefeliciteerd met je duivelse mijlpaal

0
geplaatst: 31 mei 2009, 21:52 uur
CaliLove is bezig met zijn 25ste account op MuMe. Een mooie mijlpaal zo lijkt mij
. En hij heeft ook nog eens een verouderingscrèmepje gebruikt, hij is zo'n 20 jaar ouder geworden. Daar komt ook nog eens bij dat Eric Cartman zijn grote voorbeeld is geworden, hij is nu tegen hippies
.
. En hij heeft ook nog eens een verouderingscrèmepje gebruikt, hij is zo'n 20 jaar ouder geworden. Daar komt ook nog eens bij dat Eric Cartman zijn grote voorbeeld is geworden, hij is nu tegen hippies
.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 16:09 uur
En met ruim 1 miljoen stemmen op MuMe hebben we nu ook een arstiest met meer dan 10.000 stemmen (beatles), en een tweede artiest (radiohead) zal ook niet lang meer op zich laten wachten.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 17:24 uur
0
geplaatst: 1 juni 2009, 17:48 uur
Volgens mij heb ik toch een maand of twee gedaan over de laatste vijftig... dus ja

0
geplaatst: 1 juni 2009, 18:23 uur
* denotes required fields.