De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 22 september 2009, 19:07 uur
ik sta op nummer 150 in de lijst voor de users met de meeste berichten 

0
geplaatst: 22 september 2009, 19:29 uur
freddze schreef:
Ik ken alvast een user die dat doet hoor! Hij gaat zelfs speciaal naar de bibliotheek om hoezen in te scannen
Zo hebben we samen bijna heel de discografie van deze Vlaamze grootheid op de site gekregen.
(quote)
Ik ken alvast een user die dat doet hoor! Hij gaat zelfs speciaal naar de bibliotheek om hoezen in te scannen

Zo hebben we samen bijna heel de discografie van deze Vlaamze grootheid op de site gekregen.
Ik wilde dat laatst ook doen met een artiest. Maar toen had de scanner had begeven.
Had ik bijna een goede daad gedaan. Ik ga vanavond een nieuwe poging ondernemen.
0
geplaatst: 22 september 2009, 21:39 uur
bennerd schreef:
300 toevoegingen behaald. Eat that, mensen met 299 toevoegingen...
300 toevoegingen behaald. Eat that, mensen met 299 toevoegingen...
Die zijn er niet .
0
geplaatst: 22 september 2009, 22:23 uur
En ik heb ze allemaal gemist, je naam komt me niet bekend voor

0
geplaatst: 22 september 2009, 22:59 uur
GrafGantz schreef:
Ze gaan dan ook enkel en alleen over Bruce Springsteen.
Ze gaan dan ook enkel en alleen over Bruce Springsteen.
Die staat dan ook op de 150 ste plaats in de lijst voor de artiesten met de meeste berichten.
0
geplaatst: 23 september 2009, 14:19 uur
deric raven schreef:
Die staat dan ook op de 150 ste plaats in de lijst voor de artiesten met de meeste berichten.
(quote)
Zie je, alles valt op zijn plek

En mijn berichten gaan ook over andere artiesten hoor

0
geplaatst: 24 september 2009, 16:19 uur
Ik ben niet zo van de persoonlijke mijlpalen, maar ik vind 2000 stemmen toch wel een aardige, eigenlijk.
0
geplaatst: 25 september 2009, 18:47 uur
obsessed schreef:
Ik ben niet zo van de persoonlijke mijlpalen, maar ik vind 2000 stemmen toch wel een aardige, eigenlijk.
Niet slecht voor een 20-jarige.
0
geplaatst: 25 september 2009, 18:59 uur
tsjidde schreef:
Aantal toevoegingen: 1500
Aantal toevoegingen: 1500
Cool! 1500 toevoegingen en maar 19 berichten.
Geen woorden, maar daden.
0
geplaatst: 25 september 2009, 19:01 uur
Inderdaad, respect! Dat is waarschijnlijk kwalitatief gezien een betere contributie dan de mensen met 1500 berichten en 19 toevoegingen zich kunnen toe-eigenen.
0
geplaatst: 25 september 2009, 21:43 uur
Ik heb net het 175.000ste album toegevoegd. Nog 25.000 te gaan tot de 200.000!
Die zal vermoedelijk rond zo begin februari worden toevoegd.
0
geplaatst: 25 september 2009, 22:42 uur
obsessed schreef:
Inderdaad, respect! Dat is waarschijnlijk kwalitatief gezien een betere contributie dan de mensen met 1500 berichten en 19 toevoegingen zich kunnen toe-eigenen.
Hee, dat is niet eerlijk! In de eerste plaats moeten de ruimtes bij die cd's óók zinvol beschreven worden en er zijn daarnaast ook voldoende toevoeg-analfabeten, zoals ikzelf. Ieder z'n vak, zou ik zeggen!
0
geplaatst: 25 september 2009, 22:50 uur
Ieder z'n vak, zeker. Ik bedoelde te zeggen "de meeste mensen met 1500 berichten" of "sommige mensen" voor mijn part, was niet bedoeld als een specifieke aanval natuurlijk.
Maar ik kan je wel uit eigen ervaring vertellen dat een album toevoegen wel een stuk meer werk is dan een gemiddeld forumbericht, en het voegt ook meer toe dan de zoveelste toplijst lijkt me zo.
Maar ik kan je wel uit eigen ervaring vertellen dat een album toevoegen wel een stuk meer werk is dan een gemiddeld forumbericht, en het voegt ook meer toe dan de zoveelste toplijst lijkt me zo.
0
geplaatst: 25 september 2009, 22:50 uur
herman schreef:
Niet gek! Hoeveel voeg je er dan wel niet toe op een dag?

0
geplaatst: 25 september 2009, 23:35 uur
Gemiddeld 1 per dag ongeveer in mijn geval. 
musician's berichten zijn vaak bovengemiddeld.
Zitten lange waardevolle stukken tussen.
En de ene toevoeging is ook de andere niet. Van sommige albums
kun je alle informatie zo van Amazon of Rate Your Music halen en dan kan het binnen 2 minuten gepiept zijn. Maar soms is er ook geen fatsoenlijke hoes voor handen en moet je die eerst even digitaal oppoetsen.

obsessed schreef:
musician's berichten zijn vaak bovengemiddeld.
Zitten lange waardevolle stukken tussen.En de ene toevoeging is ook de andere niet. Van sommige albums
kun je alle informatie zo van Amazon of Rate Your Music halen en dan kan het binnen 2 minuten gepiept zijn. Maar soms is er ook geen fatsoenlijke hoes voor handen en moet je die eerst even digitaal oppoetsen.
0
geplaatst: 25 september 2009, 23:50 uur
Oh zeker, ik beleef veel plezier aan musician's berichten. Ik had het gewoon over gemiddeld genomen, maargoed het was eigenlijk niet echt m'n bedoeling om hier een hele discussie uit te lokken en al helemaal niet om mensen in hun waarde aan te tasten. Het was een positieve pluim voor tsjidde, niet een negatieve sneer naar anderen.
0
geplaatst: 25 september 2009, 23:55 uur
Dat idee had ik ook niet hoor, volgens mij zijn we het wel met elkaar eens. 

0
geplaatst: 26 september 2009, 07:59 uur
En mijn opmerking ging ook niet over mij persoonlijk maar gold als waardering voor iedereen die toch ook musicmeter volschrijven.
De systeembeheerder binnen een bedrijf heeft een belangrijke funktie om alles draaiende te houden, maar hij/zij kan ook niet zonder de verkopers, die voor de opbrengsten moeten zorgen. Daarom zeg ik: iedereen heeft z'n functie en de één kan niet zonder de ander op musicmeter.
Hoewel er ook wel eens onzin wordt geschreven..........
De systeembeheerder binnen een bedrijf heeft een belangrijke funktie om alles draaiende te houden, maar hij/zij kan ook niet zonder de verkopers, die voor de opbrengsten moeten zorgen. Daarom zeg ik: iedereen heeft z'n functie en de één kan niet zonder de ander op musicmeter.
Hoewel er ook wel eens onzin wordt geschreven..........

0
geplaatst: 26 september 2009, 08:01 uur
herman schreef:
Jaloers kreng
Jij krijgt ook een pluim in je r..t.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 26 september 2009, 16:24 uur
Laatste bezoek: vandaag 16:22 uur
Aantal toevoegingen: 666

Laatste bezoek: vandaag 16:22 uur
Aantal toevoegingen: 666

0
geplaatst: 5 oktober 2009, 13:47 uur
deric raven schreef:
(quote)
En waar kun je dat zien dan?
0
wijsneus
geplaatst: 5 oktober 2009, 15:41 uur
@Devoo :
Musicmeter - Gebruikers - 2e kolom van links.
Musicmeter - Gebruikers - 2e kolom van links.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 5 oktober 2009, 16:31 uur
Jeej! ik ben er zojuist achtergekomen dat ik binnen ben gekomen in de top 100 van de meeste toevoegingen!!! de taart is al binnen.
(wat een talentje ben ik toch ook).
(wat een talentje ben ik toch ook).* denotes required fields.