MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Ter info:
Zorin heeft vanaf 19 februari meer dan 3000 posts geplaatst.
Berichten wil het niet noemen omdat het hoofdzakelijk bij de games wordt binnengesleept wat enorm rap kan gaan.

Melito schreef:
Ter info:
Zorin heeft de laatste 10 dagen meer dan 3000 posts geplaatst.

Dat lijkt mij wel heel veel in 10 dagen..... volgens mij ligt het rond de 1400 in de 10 laatste dagen

Ik heb me vergist en heb m'n vorige bericht aangepast.

Jij houdt de teller aardig bij blijkbaar.
Mijn originele bericht is van 19 februari en niet van de "quote" van m'n originele bericht op 8 maart waar ik vanuit ben gegaan.
Het moet zijn 3088 posts vanaf 19 februari, nog steeds heel veel.

tangmaster
En wat maakt het uit of sommige users veel berichten plaatsen, het zijn maar getalletjes, verder niks. Ik kan me er niet druk om maken.

wijsneus
Of het hier de laatste posten over echte "Mijlpalen" gaat, valt maar te bezien, vind ik.

tangmaster schreef:
En wat maakt het uit of sommige users veel berichten plaatsen, het zijn maar getalletjes, verder niks. Ik kan me er niet druk om maken.

Ik zal de laatste zijn die er zich druk om zal maken, ik merk het op en meld het.

wijsneus schreef:
Of het hier de laatste posten over echte "Mijlpalen" gaat, valt maar te bezien, vind ik.

3000 posts plaatsen in een maand is toch echt wel een mijlpaal op Mume te noemen.
De kans is groot dat nagenoeg of helemaal niemand dat ooit heeft gehaald.

wijsneus
@Melito : als je het zo bekijkt, mss wel.

100 berichten per dag dus, allemee zeg, hebben die niets anders te doen ?

Dit is een interactieve site; dat betekent 'halen' en 'brengen' - i.p.v. te focussen op de aantallen kan je je ook richten op het soort berichten.

Uitgebreide commentaren bij albums, analyses, 'meningen' en toevoegingen (correcties vind je bijv. niet terug) vind ik van een heel ander gehalte (en "ja" ik doe ook wel mee aan een spelletje) dan de 456e post van U2 - Boy bij kettingalbum; alleen worden die beide soort posts gelijkmatig geteld.

Mjuman schreef:
Zelf heb ik ook zo'n gevoel bij Vroom Vroom Melito - volgens mij is die wel eens in Belfast geweest - nudge, nudge, wink wink!

Low Rider Luuk?

Mjuman schreef:
Dit is een interactieve site; dat betekent 'halen' en 'brengen' - i.p.v. te focussen op de aantallen kan je je ook richten op het soort berichten.

Uitgebreide commentaren bij albums, analyses, 'meningen' en toevoegingen (correcties vind je bijv. niet terug) vind ik van een heel ander gehalte (en "ja" ik doe ook wel mee aan een spelletje) dan de 456e post van U2 - Boy bij kettingalbum; alleen worden die beide soort posts gelijkmatig geteld.

Mume zou eigenlijk de telling van de berichten bij de albums e.d. moeten scheiden van de posts bij de games.
Mume houdt er namelijk een ranglijst op na met gebruikers-statistieken en die laat feitelijk een scheef beeld zien.
Zoals WILDE FRANS eerder al opmerkte ",Dat is best veel voor een gebruiker waarvan ik nooit een post gezien heb" dat klopt wel.
Als je de statistieken zou scheiden is het meteen duidelijk, of je zou de posts bij de games niet mee moeten tellen als zijnde een bericht.

tangmaster schreef:

Vind ik ook. Lijkt me wel leuk eens een berichtenlijst zonder games te zien, maar eigenlijk heb ik me hier nooit ook maar enig moment druk om gemaakt. Laat mensen maar lekker posten waar ze zin in hebben, zolang ze maar af en toe nog de zon zien vind ik het best.

herman schreef:
Laat mensen maar lekker posten waar ze zin in hebben, zolang ze maar af en toe nog de zon zien vind ik het best.

Was vandaag bewolkt hier........

Ik zie opeens dat ik 150 albums heb toegevoegd. Dit wil ik graag omschrijven als het mooiste moment van mijn leven. Op naar de 200 en daar voorbij!

Ik ga de zon weer opzoeken.

3500+ stemmen uitgebracht

Vandaag precies 5 jaar lid

wijsneus
@MF :

en zuinig zijn op je lidmaatschapskaart hé, die wordt maar één keer verstrekt

of geloof jij ook in reincarnatie

Father McKenzie
musicfriek schreef:
Vandaag precies 5 jaar lid

Proficiat, ik nog niet, maar we hebben geduld...

Father McKenzie schreef:
(quote)

Proficiat, ik nog niet, maar we hebben geduld...

jouw lidmaatschap loopt toch op en af?

Father McKenzie
Ja, da's pas een goeie....

wijsneus schreef:
@MF :

en zuinig zijn op je lidmaatschapskaart hé, die wordt maar één keer verstrekt

of geloof jij oook in reincarnatie

Ben er zuinig op en nee, ik geloof daar niet in

sq
11111 berichten

Persoonlijk mijlpaal.

dit jaar al zo'n 50 recensies bij albums geschreven.
Het streven is om eind dit jaar de honderd te halen.

Er kunnen nooit recensies genoeg zijn.

Goed bezig inderdaad.

Sir Spamalot (crew)
Nieuwe mijlpaal: > 1.500 toevoegingen

Ruby1966
Vandaag precies 6 jaar geleden ingeschreven op MuMe

Sheplays
Gefeliciteerd, ruby!
User 452

Misterfool
ik heb meer dan 2500 berichtjes gepost op deze site

Dat er nog maar veel mogen volgen, Misterfool.

Ik kwam er net achter dat mijn langste bericht (bij een album) op deze site een recensie is van de laatste Black-Eyed Peas. Bijna 1500 woorden.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:05 uur

geplaatst: vandaag om 13:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.