De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 14 april 2010, 17:42 uur
Grofweg anderhalve maand later zit ik aan 1111 stemmen. Gaat in een goede vaart de laatste tijd.
0
geplaatst: 21 april 2010, 22:44 uur
Op naar de 100k 
Zorin is trouwens ook aardig onderweg, ben benieuwd wie musicfriek eerder bijhaalt.

Zorin is trouwens ook aardig onderweg, ben benieuwd wie musicfriek eerder bijhaalt.

0
geplaatst: 21 april 2010, 22:47 uur
Tsja, de hele dag kettingplaat/album spelen, geen wonder dat ik ingehaald word. Ach, ik zal blij zijn als ik van die 1e plaats af ben 

0
geplaatst: 21 april 2010, 22:52 uur
Ik was ook blij dat ik er vanaf was, zo'n 30.000 posts geleden. 

0
geplaatst: 22 april 2010, 09:39 uur
Pfoeh, jij gaat hard.Ik wacht op het moment dat ik ingehaald wordt door Herman

0
geplaatst: 22 april 2010, 21:36 uur
Ik heb er nog honderd nodig om eindelijk na bijna 4 jaar met stip op nummer 250 binnen te komen. Pfff.
0
Social_Mask
geplaatst: 22 april 2010, 22:34 uur
900 stemmen!!
De grens van 1000 komt wel heel erg dichtbij nu. Ik had dat nooit voor werkelijk gehouden 3 jaar (!) terug. Toch wel een fijn moment dit. Geniet mee.
De grens van 1000 komt wel heel erg dichtbij nu. Ik had dat nooit voor werkelijk gehouden 3 jaar (!) terug. Toch wel een fijn moment dit. Geniet mee.
0
tangmaster
geplaatst: 25 april 2010, 14:40 uur
musicfriek schreef:
Tsja, de hele dag kettingplaat/album spelen, geen wonder dat ik ingehaald word. Ach, ik zal blij zijn als ik van die 1e plaats af ben
Het ie ook eigenlijk niet eerlijk dat spelletjes dit soort getalletjes om hoog helpen.
Het lijkt een verslaving. Het is ook de reden dat de mijlpalen van sommige users mij totaal niets zeggen.

0
Yann Samsa
geplaatst: 25 april 2010, 14:50 uur
Eindelijk een echte, mooie mijlpaal

Toch veel leuker om te horen dan hoeveel berichten users hebben!

0
wijsneus
geplaatst: 27 april 2010, 13:09 uur
musicfriek schreef:
En dat gaat niet lang meer duren.........
MF : 56611 (nu)
TL : 56015 (nu)
Hoe lang nog voor TL op 1 staat ?
0
geplaatst: 27 april 2010, 13:37 uur
wijsneus schreef:
(quote)
Nieuw (gok)spel - hoe lang het duurt, voordat ...
Enerzijds is het verslavend om eraan mee te doen, anderzijds krijg je vroeg of laat echt wel een déja vu gevoel - er is een soort canon die steeds gerecycled lijkt te worden.
En dan .. is de lol er snel af. Soms doet het me denken aan een bejaarde die zit te puzzelen m.b.v. een puzzelwoordenboek. Mijn eerste reactie is dan altijd: why bother?
0
joca
geplaatst: 27 april 2010, 14:25 uur
Is dat hier niet allemaal zo? sommige posten steeds weer bij dezelfde albums, anderen ziitten met een vastclubke weer bij andere topics etc. als mensen hier hun mijlpalen willen roepen, laat
ze. verder;hoe kleiner het aantal users in een topic, hoe meer van hetzelfde. of is het mischien toch stiekem jaloezie ? doe maar wat Mjuman zegt; why bother?
ze. verder;hoe kleiner het aantal users in een topic, hoe meer van hetzelfde. of is het mischien toch stiekem jaloezie ? doe maar wat Mjuman zegt; why bother?
0
geplaatst: 27 april 2010, 17:08 uur
musicfriek schreef:
Zorin zal je dan ook snel van de 2e plaats aflossen

0
geplaatst: 29 april 2010, 20:20 uur
700 stemmen. Nog 44 te gaan, en dan heb ik er 744 en nog een miljoen te gaan om 1000700 te halen.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 1 mei 2010, 10:42 uur
Vandaag 7.000 berichten gepasseerd, ik begin al een "ancien" te worden.
0
geplaatst: 1 mei 2010, 14:49 uur
Sir Spamalot schreef:
Ik lees je reviews altijd met plezier, keep up the good work zou ik zo zeggen.

0
geplaatst: 1 mei 2010, 15:03 uur
deric raven schreef:
Persoonlijk mijlpaal.
dit jaar al zo'n 50 recensies bij albums geschreven.
Het streven is om eind dit jaar de honderd te halen.
Persoonlijk mijlpaal.
dit jaar al zo'n 50 recensies bij albums geschreven.
Het streven is om eind dit jaar de honderd te halen.
Lijkt me haalbaar. ik zit nu aan de 84.

0
geplaatst: 3 mei 2010, 16:12 uur
jeeh 2400 stemmen en mijn 885ste bericht 
Nu maar wat rustiger aan doen, 'k heb nog m'n hele leven om te ontdekken

Nu maar wat rustiger aan doen, 'k heb nog m'n hele leven om te ontdekken

0
geplaatst: 4 mei 2010, 19:04 uur
Thelion heeft vandaag musicfriek voorbij gestreeft. Thelion staat nu op 1 met de meeste berichten.
* denotes required fields.