MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Zoveel indruk kan het achter laten.

deric raven schreef:
Persoonlijk mijlpaal.

dit jaar al zo'n 50 recensies bij albums geschreven.
Het streven is om eind dit jaar de honderd te halen.

Missie voltooid.

Gallow
ik ben her en der leuke stukjes van je tegengekomen

ik heb 100 stemmen

Ik heb meer dan 500 berichten

Zorin
Ik voeg nog steeds niks toe en heb ook nog steeds geen mening .

Father McKenzie
Idem dito voor mij. In een vroeger "leven" als EVANSHEWSON heb ik nog wel eens wat toegevoegd, met veel zweten en puffen.... ik probéér het zelfs niet meer om daar nog energie in te stoppen.... toch pure frustratie voor mij.... en ik heb ook nog geen meningen vermeld, of "Mijn Albums" daar hou ik me ook niet mee bezig...

Ik ben anders wel benieuwd naar jouw mening.

Die ventileert hij genoeg alleen hij vinkt ze niet aan helaas

Bij Father McKenzie is het zelfs jammer dat hij geen berichten van zijn vroegere alter ego EVANSHEWSON kan aan vinken.
Ook onder die naam mooie stukjes gelezen.

Father McKenzie
O, maar zo ijdel ben ik niet hoor, blij dat je ervan genoten hebt, en velen hebben er zich ook flink aan geërgerd, ik nam toen minder een blad voor de mond en kwam soms wat giftiger uit de hoek, ik ben wat milder... meestal toch.... hoop ik....

Paul Hewson is rebelser dan Paul McCartney.

Father McKenzie
Dat wel, maar omdat ik zo stom was mijn pseudo geheel in hoofdletters te maken, dachten velen dat het Evan Shewson of zoiets was en ze hadden er geen idee van dat ik The Edge en Bono bedoelde...
Ik blijf wel een U2 fan, maar ben bovenal al heel mijn leven een Beatlesfan, al veel langer dan dat er sprake was van U2; Een band die ik om eerlijk te zijn pas vanaf New Year's Day en het album War heb leren kennen en dan pas achteraf een kleine inhaalbeweging moest doen....

Ik weet niet of dat op te zoeken is,
maar vandaag vroeg ik me het volgende af.

Wat is het album met de meeste stemmen,
maar met geen enkel bericht op deze site?

Dat komt ervan als je uren onkruid staat te wieden.
Dan bubbelt de ene existentiële vraag na de andere in je op.

data-search-uitdaging!

In elk geval hebben alle albums met meer dan 1000 stemmen, allemaal berichten. Opvallend is dat Nirvana unplugged de minste berichten heeft (253), ondanks het verhaal achter dit album.

Verder heb ik als user niet de juiste tools, maar moet dit makkelijk uit de database te halen zijn.

Zorin schreef:
Ik voeg nog steeds niks toe en heb ook nog steeds geen mening .

Ja, ik heb ook wel eens zulke dagen.

Benno
Ik heb 3000 stemmen uitgebracht. Na enig speur- en rekenwerk ben ik erachter gekomen dat ik actief muziek luister sinds 2004. Dat betekent dat ik 1,26 nieuwe plaat per dag gedraaid heb - hoewel er bij de stemmen ook vele EP's en verzamelaars zitten waarvan ik de nummers via de reguliere albums heb leren kennen. Al met al geen slecht resultaat.

Zorin
@Benno; dat kan eigenlijk niet. Pas maar op dat je niet een (tijdelijk) stemverbod krijgt.....

Ben ongemerkt de 6000 berichtengrens gepasseerd. Geen van allen de moeite waard trouwens, ik doe maar wat...

speranza
Gefeliciteerd GrafGantz!

Geen idee, maar de 676 punten die momenteel door The National in de Rotatielijst vergaard zijn; is dat geen nieuwe mijlpaal ?

Volgens mij had In Rainbows nog wel wat meer.

Nevermind wat ik net schreef, blijkbaar zat In Rainbows maar aan 411:

rotatielijst - MusicMeter.nl - web.archive.org

Dat is van op 14 oktober 2007, en volgens de wiki had In Rainbows toen het record. Maw: the National is potten aan het breken.

676 zal dan wel een nieuw record zijn.

Volgens mij kwam In Rainbows binnen met gelijk al 411 punten.
Waarom; blijft mij nog steeds een raadsel.

Ja, dat is waar ook. In Rainbows kwam 10 oktober uit, je zou verwachten dat hij dan niet al op de 14e de maximale rotatielijstscore zou halen.

Volgens mij is hij idd doorgestegen.

Lijkt mij ook.

Ik heb er dan maar mijn 1000e stem van gemaakt.

Lukk0
herman schreef:
Ja, dat is waar ook. In Rainbows kwam 10 oktober uit, je zou verwachten dat hij dan niet al op de 14e de maximale rotatielijstscore zou halen.

Houdt Dwejkk_ niet zo'n lijstje bij met alle rotatielijsten van een jaar met uiteindelijk een jaartotaal? Dan zou het misschien nog eens opgezocht kunnen worden.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:04 uur

geplaatst: vandaag om 06:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.