De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juni 2010, 10:30 uur
Oldfart schreef:
, ik zie ouder worden niet als een mijlpaal, hoogstens een lastige bijkomstigheid van het leven
, ik zie ouder worden niet als een mijlpaal, hoogstens een lastige bijkomstigheid van het leven Tja, oud worden is gewoon een feitelijk iets, energy level is persoonlijk. Als alle jonge blaatapen hiero over 20 jaar nog zo blaten als ze nu doen, hebben ze gewoon niets bijgeleerd.
Uit ervaring weet ik - klanten, business-relaties, vrienden - dat er genoeg lieden zijn die mensen van 10 - 15 jaar jonger dan ik als een OL of saaimans betitelen. Om die reden hanteer ik ook - met enige zelfspot - voor mezelf het etiket OW'er (dat label is wel bekend bij Oldfart en Premonition), bewust zonder "L". Saaimans worden is niet mijn ambition in life.
GrafGantz schreef:
Wie weet. Hoe ouder je wordt, hoe toepasselijker het is om Death te draaien.
Wie weet. Hoe ouder je wordt, hoe toepasselijker het is om Death te draaien.
Als ik hier naar analogie op reageer zou ik me af moeten vragen of jij Life Is What You Make It, Only Words, Still Learning to Crawl, Don't Judge a Book by Looking at the Cover draait.
Ik weet echter beter; regelmatig put ik uit jouw playlist inspiratie (Greg Haines, bijv. wonderschoon). Of moet ik me als allround-muziekliefhebber/OW'er nu zorgen gaan maken omdat ik wellicht aan het Peter Pan-syndroom lijd? Ach dat geeft ook niks - over een paar jaar komt Alzheimer er nog bij en dan weet ik dat ook niet meer.
0
geplaatst: 3 juni 2010, 11:09 uur
0
geplaatst: 3 juni 2010, 11:30 uur
Mjuman schreef:
Als ik hier naar analogie op reageer zou ik me af moeten vragen of jij Life Is What You Make It, Only Words, Still Learning to Crawl, Don't Judge a Book by Looking at the Cover draait.
Die eerste en die laatste (Tim Hardin versie) heb ik op cd. Niet slecht, een score van 50%.
Zowel mijn stemmenlijstje als m'n cd-kasten staan overigens vol met "OLM", maar dit terzijde.
0
geplaatst: 3 juni 2010, 17:45 uur
Mijn eerste bijdrage aan MuMe is geleverd en goedgekeurd *wordt emotioneel* 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 19 juni 2010, 15:14 uur
2.000 toevoegingen gepasseerd, met een woordje van dank aan de crewleden die ik hiermee heb beziggehouden, you know who you are!
0
geplaatst: 19 juni 2010, 20:11 uur
Alles wat ik zou willen toevoegen staat al op de site 
Ik heb vandaag wel de kaap van 5900 berichten overschreden

Ik heb vandaag wel de kaap van 5900 berichten overschreden

0
geplaatst: 26 juni 2010, 09:32 uur
Ik heb 36 toevoegingen gedaan en kan met volle overtuiging zeggen; er komen er geen meer bij. Beleef absoluut geen plezier aan het toevoegen.
0
geplaatst: 26 juni 2010, 10:55 uur
Vandaag exact 5 kaar lid van MuMe. Taart en thee voor iedereen! 

0
geplaatst: 29 juni 2010, 01:42 uur
3 juli 1/2 jaar op Mume.
2000 berichten gepasseerd.
0 toevoegingen nog net niet gepasseerd.
0 meningen ingevoerd, die bewaar ik voor mezelf, er luistert toch niemand.
Diverse nieuwe groepen ontdekt via Mume.
2000 berichten gepasseerd.

Diverse nieuwe groepen ontdekt via Mume.
0
geplaatst: 30 juni 2010, 18:26 uur
Plekje veroverd in de Top 10 van meningen.
En vandaag mijn 150ste mening van dit jaar geplaatst.
En vandaag mijn 150ste mening van dit jaar geplaatst.
0
geplaatst: 30 juni 2010, 23:18 uur
Melito schreef:
(...) 2000 berichten gepasseerd.
(...) 2000 berichten gepasseerd.
Mooi!
Nul toevoegingen nog net niet gepasseerd??
Nou, dat is toch niet waar. Het is maar goed dat niet iedereen hier daar zo over denkt! 2000 berichten is trouwens toch ook al gauw 2000 keer wat je ergens van vind?

0
geplaatst: 30 juni 2010, 23:52 uur
0
geplaatst: 1 juli 2010, 20:52 uur
musician schreef:
Nou, dat is toch niet waar. Het is maar goed dat niet iedereen hier daar zo over denkt! 2000 berichten is trouwens toch ook al gauw 2000 keer wat je ergens van vind?
(quote)
Uiteraard.
Heb je m'n smiley niet gezien?
0
geplaatst: 1 juli 2010, 22:31 uur
Ah! Dan is het goed.
Ik ben het met je eens hoor, er wordt op mume een raar onderscheid gemaakt tussen 'mening' en 'bericht'. Met 'mening' wordt m.i. eigenlijk een heuse 'recensie' bedoeld. Maar je kunt aan de andere kant ook denken een 'recensie' te schrijven, vervolgens het vergeten aan te vinken als 'mening' waarna het daarna alsnog als 'bericht' te boek staat.
Ik hoop dat het nog is te volgen
, in ieder geval hebben we elkaar goed begrepen!
Ik ben het met je eens hoor, er wordt op mume een raar onderscheid gemaakt tussen 'mening' en 'bericht'. Met 'mening' wordt m.i. eigenlijk een heuse 'recensie' bedoeld. Maar je kunt aan de andere kant ook denken een 'recensie' te schrijven, vervolgens het vergeten aan te vinken als 'mening' waarna het daarna alsnog als 'bericht' te boek staat.
Ik hoop dat het nog is te volgen
, in ieder geval hebben we elkaar goed begrepen!
0
Misterfool
geplaatst: 5 juli 2010, 11:54 uur
ik zit nu al 2 jaar op musicmeter 
en dit is mijn 3000ste bericht

en dit is mijn 3000ste bericht
0
geplaatst: 5 juli 2010, 14:54 uur
* denotes required fields.