MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Oldfart schreef:
, ik zie ouder worden niet als een mijlpaal, hoogstens een lastige bijkomstigheid van het leven

Tja, oud worden is gewoon een feitelijk iets, energy level is persoonlijk. Als alle jonge blaatapen hiero over 20 jaar nog zo blaten als ze nu doen, hebben ze gewoon niets bijgeleerd.

Uit ervaring weet ik - klanten, business-relaties, vrienden - dat er genoeg lieden zijn die mensen van 10 - 15 jaar jonger dan ik als een OL of saaimans betitelen. Om die reden hanteer ik ook - met enige zelfspot - voor mezelf het etiket OW'er (dat label is wel bekend bij Oldfart en Premonition), bewust zonder "L". Saaimans worden is niet mijn ambition in life.

GrafGantz schreef:
Wie weet. Hoe ouder je wordt, hoe toepasselijker het is om Death te draaien.

Als ik hier naar analogie op reageer zou ik me af moeten vragen of jij Life Is What You Make It, Only Words, Still Learning to Crawl, Don't Judge a Book by Looking at the Cover draait.

Ik weet echter beter; regelmatig put ik uit jouw playlist inspiratie (Greg Haines, bijv. wonderschoon). Of moet ik me als allround-muziekliefhebber/OW'er nu zorgen gaan maken omdat ik wellicht aan het Peter Pan-syndroom lijd? Ach dat geeft ook niks - over een paar jaar komt Alzheimer er nog bij en dan weet ik dat ook niet meer.

wijsneus
Wat is het Peter Pan - syndroom ??

wijsneus schreef:
Wat is het Peter Pan - syndroom ??

Wiki - via Google!

Mjuman schreef:

Als ik hier naar analogie op reageer zou ik me af moeten vragen of jij Life Is What You Make It, Only Words, Still Learning to Crawl, Don't Judge a Book by Looking at the Cover draait.

Die eerste en die laatste (Tim Hardin versie) heb ik op cd. Niet slecht, een score van 50%.

Zowel mijn stemmenlijstje als m'n cd-kasten staan overigens vol met "OLM", maar dit terzijde.

Mijn eerste bijdrage aan MuMe is geleverd en goedgekeurd *wordt emotioneel*

wijsneus
666 stemmen uitgebracht

2000 stemmen uitgebracht

rockdude heeft 200 berichten

Oh, ik zie dat ik de grens van 13000 berichten ben gepasseerd.

Net mijn 2500ste stem geplaatst!

25000 berichten gepasseerd.

Sir Spamalot (crew)
2.000 toevoegingen gepasseerd, met een woordje van dank aan de crewleden die ik hiermee heb beziggehouden, you know who you are!

Gefeliciteerd Sir, kom ik aan met maar 1128 toevoegingen

Zorin
Ik voeg helemaal nog niets toe op Mume .

Alles wat ik zou willen toevoegen staat al op de site

Ik heb vandaag wel de kaap van 5900 berichten overschreden

Ik heb 36 toevoegingen gedaan en kan met volle overtuiging zeggen; er komen er geen meer bij. Beleef absoluut geen plezier aan het toevoegen.

Vandaag exact 5 kaar lid van MuMe. Taart en thee voor iedereen!

10.000 berichten gepasseerd

3 juli 1/2 jaar op Mume.
2000 berichten gepasseerd.
0 toevoegingen nog net niet gepasseerd.
0 meningen ingevoerd, die bewaar ik voor mezelf, er luistert toch niemand.
Diverse nieuwe groepen ontdekt via Mume.

Plekje veroverd in de Top 10 van meningen.
En vandaag mijn 150ste mening van dit jaar geplaatst.

Melito schreef:
(...) 2000 berichten gepasseerd.

Mooi!

0 toevoegingen nog net niet gepasseerd.

Nul toevoegingen nog net niet gepasseerd??

0 meningen ingevoerd, die bewaar ik voor mezelf, er luistert toch niemand.

Nou, dat is toch niet waar. Het is maar goed dat niet iedereen hier daar zo over denkt! 2000 berichten is trouwens toch ook al gauw 2000 keer wat je ergens van vind?

musician schreef:
2000 berichten is trouwens toch ook al gauw 2000 keer wat je ergens van vind?

1-0

musician schreef:
(quote)

Nou, dat is toch niet waar. Het is maar goed dat niet iedereen hier daar zo over denkt! 2000 berichten is trouwens toch ook al gauw 2000 keer wat je ergens van vind?

Uiteraard.
Heb je m'n smiley niet gezien?

Ah! Dan is het goed.

Ik ben het met je eens hoor, er wordt op mume een raar onderscheid gemaakt tussen 'mening' en 'bericht'. Met 'mening' wordt m.i. eigenlijk een heuse 'recensie' bedoeld. Maar je kunt aan de andere kant ook denken een 'recensie' te schrijven, vervolgens het vergeten aan te vinken als 'mening' waarna het daarna alsnog als 'bericht' te boek staat.

Ik hoop dat het nog is te volgen , in ieder geval hebben we elkaar goed begrepen!

2000 berichten! Joechei!

Gaat thelion vandaag zijn 60000ste (!) bericht plaats???

1000 stemmen behaald!

Misterfool
ik zit nu al 2 jaar op musicmeter
en dit is mijn 3000ste bericht

Ceasar schreef:
Gaat thelion vandaag zijn 60000ste (!) bericht plaats???

Dit is hem.

Ik zie nu dat ik de grens van 1000 berichten heb gehaald!

Gast
geplaatst: vandaag om 23:13 uur

geplaatst: vandaag om 23:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.