MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
2MY
mijn ogen worden incontinent als ik besef welke vreugde mijn lidmaatschap de gewone mensch heeft gebracht. Gaat nu allen, en vermenigvuldigt u. En dans!

Ik heb net mijn 700ste stem geplaatst. Vind ik toch niet niks op nog geen twee jaar.
De 700ste was trouwens deze geweldige plaat van Mono: Zie hier.

Niet niks zegt ie dan... Ik vind het wel héél erg veel.

kobe bryant fan, niet zo bescheiden, maar zet desalniettemin vanavond een lekker cdtje op om het te vieren en ga gerust uit je dak.

Arrie schreef:
Niet niks zegt ie dan... Ik vind het wel héél erg veel.
inderdaad, hij heeft me al lang ingehaald !

Zekers, ga straks lekker genieten (althans dat hoop ik toch) van Stare van Nils Frahm & Ólafur Arnalds. Bedankt overigens.

kobe bryant fan schreef:
Ik heb net mijn 700ste stem geplaatst. Vind ik toch niet niks op nog geen twee jaar.
De 700ste was trouwens deze geweldige plaat van Mono: Zie hier.

Amai, straf. En ben jij echt nog maar 13 jaar ? Toen ik 13 was, had ik amper 5 cd's of zo. En helemaal geen "serieuze" muziek, maar van boysbands (Blue en Backstreet Boys) en Vengaboys en Steps en zo.

Ja, ik ben echt 13.
Maar zonder Mume zat ik hier ook nog altijd met 5CD's hoor.

Ik zit sinds enkele dagen over de 900 stemmen. Nu op naar de 1000!

En ook felicitaties voor R&P, kobe bryant fan en 2MY!

En voor mij dus geen felicitaties. Prima, ik ken m'n plek

2MY
iedereen gefeliciteerd met alles!

En GrafGantz: proficiat met je "I-top 10" waar ik welgeteld geen enkele plaat van ken

GrafGantz schreef:

Van harte schoonhijt!

2MY schreef:
iedereen gefeliciteerd met alles!

En GrafGantz: proficiat met je "I-top 10" waar ik welgeteld geen enkele plaat van ken

Dat is vreemd, er staan naast wat onbekende pareltjes toch ook 4 "klassiekers" in. Dat je die overige 6 niet kent zal ik je maar niet euvel duiden. Werk aan de spreekwoordelijke winkel wellicht?

2MY
aangezien mijn muziekbeleving zich laat leiden door kringloop en rommelmarkten is het pad der ontdekkingen bezaaid met veelvuldige missers en schaarse euforieën.

Hoe heet die spreekwoordelijke winkel precies en heeft die ook een filiaal in Halsteren?

Ik denk het niet maar daar zal ik dan maar geen halsterenzaak van maken.

GrafGantz schreef:

Nu wil ik zeker niet je minderwaardigheidscomplex nog erger maken of zoiets, maar ik was je wel degelijk echt vergeten...Excuseer, alsnog proficiat met jouw mooie mijlpaal

Hij blijft er zelf bescheiden onder maar Herman heeft de 60.000 berichten gehaald!

(afbeelding)

Herman bedankt, Herman bedankt, Herman, Herman Herman bedankt. Herman van harte en bedankt. En nu even lekker naar een muziekje luisteren dat heb je dik verdient.

Grappig, het was me helemaal niet opgevallen.

Dank jullie wel allemaal
Stiekem hoop ik wel dat R&P e.a. me een keer inhalen...

Herman!

Ik heb zelf ook een bescheiden mijlpaal behaald; ik heb de grens van de 1000 stemmen overschreden! Jullie weten wat dat betekent...

Dansen!

Dansen! Dansen!

Koude pintjes drinken!

'Bericht' nummer 70.000.

Okee. Doei.

Nog meer dansen!

(afbeelding)

Dansen! Dansen!

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 17:04 uur

geplaatst: vandaag om 17:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.