MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Dansen, dansen!

DjFrankie (moderator)
en we dansen verder

(afbeelding)

(afbeelding)

Hier kan eenieder verder gaan: Muziek >> Algemeen >> Mjuman presenteert: MuMe's Song and Dance topic

Vanmiddag gaan we iig 'jumpen'

Een jumpende Mjuman, dat lijkt me een tof gezicht. Hoe ik Misterfool ooit op de middelbare school zag jumpen, dat staat me nog goed bij. Weet je nog, Luke?

Danste hij op de muziek van The Fall?

Nee, hoogstens pogo op SLF - Alternative Ulster, Gotta Getta Way. Jumpen vind ik geen stijl

Mjuman schreef:
Nee, hoogstens pogo op SLF - Alternative Ulster, Gotta Getta Way. Jumpen vind ik geen stijl

Ik doe het ook nooit, jumpen. Ik ben niet zo'n jumper.

Misterfool
Slowgaze schreef:
Een jumpende Mjuman, dat lijkt me een tof gezicht. Hoe ik Misterfool ooit op de middelbare school zag jumpen, dat staat me nog goed bij. Weet je nog, Luke?

3vwo in het Beeldende vormingslokaal was dat uit mijn hoofd:
En dit was de soundtrack:
Jeckyll & Hyde
Ruim 5 jaar geleden alweer

AOVV schreef:
(quote)

Ik doe het ook nooit, jumpen. Ik ben niet zo'n jumper.

De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik wél aan de Ploem Ploem Jenka heb gedaan - een openbaring, geloof me - de twist (en dat was een succes - gekleed in broek met hoog-water-in de-polder-pijpen, puntschoenen en een kraagloos colbert zoals The Beatles destijds) en de Harlem Shuffle.

De Sirtaki werd nooit een succes, ondanks de vele Hermes-schotels en de Demestica.

Rizz
Euh, ik ben al meer dan 4 jaar lid zie ik

Dat is al een tijdje.
De 27ste oktober, zit mijn tweede jaar er al op op Mume.

Momenteel 42.000 gebruikers. Men begint steeds verstandiger te worden en de weg te vinden naar MusicMeter de site die er toe doet.

Zojuist 500ste stem uitgedeeld.

Gerards Dream schreef:
Momenteel 42.000 gebruikers. Men begint steeds verstandiger te worden en de weg te vinden naar MusicMeter de site die er toe doet.

Wat schuift dat nou, zo'n uitspraak? Een jaar geen reclame-uitingen op je pc als je naar MuMe gaat?

Recentelijk de 200 'meningen' gepasseerd.

wizard schreef:
Recentelijk de 200 'meningen' gepasseerd.

Welkom bij de club!

GrafGantz schreef:
Ik denk niet dat we bijna 11.000 berichten in gaan lopen in zo'n korte tijd.
't Gaat anders best hard..

Ik geef jou de schuld, je post te veel.

Ja. Wat ben je soms? Een postbode?

Een poster child.

Strike a post

2MY
een post-rocker

Zojuist mijn 500e stem uitgebracht. Ik heb een hele tijd op 499 gestaan, omdat ik wilde wachten op een plaat die die eer verdient en ik er een mooie recensie bij wilde schrijven. Dat is dan ook meteen mijn 25e recensie, al is dat niet echt een getal om heel trots op te zijn.

Onze landgenoot I-F krijgt de eer met zijn Mixed Up in The Hague Vol. 1. Een van mijn favoriete platen op het moment. Vol met fantastische oude italo-disco platen.

nog veel albums opgespaard blijkbaar

Teunnis schreef:
Onze landgenoot I-F krijgt de eer met zijn Mixed Up in The Hague Vol. 1. Een van mijn favoriete platen op het moment. Vol met fantastische oude italo-disco platen.

Zojuist mijn 555ste stem uitgebracht

Tegenwoordig gaat er hier geen dag voorbij zonder gebak

en met dit bericht 3.622.174ste gaan we MovieMeter dan eindelijk voorbij (3.622.173)...............

MovieMeter mag dan de meeste gebruikers hebben en in die zin de grootste website zijn, wij hebben het grootste (en leukste) forum!

Dit mag gevierd worden!

Dansen! Dansen!

Gast
geplaatst: vandaag om 12:22 uur

geplaatst: vandaag om 12:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.