De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2012, 13:55 uur
Hier kan eenieder verder gaan: Muziek >> Algemeen >> Mjuman presenteert: MuMe's Song and Dance topic
Vanmiddag gaan we iig 'jumpen'
Vanmiddag gaan we iig 'jumpen'
0
geplaatst: 12 oktober 2012, 18:50 uur
Een jumpende Mjuman, dat lijkt me een tof gezicht. Hoe ik Misterfool ooit op de middelbare school zag jumpen, dat staat me nog goed bij. Weet je nog, Luke? 

0
geplaatst: 12 oktober 2012, 19:24 uur
Nee, hoogstens pogo op SLF - Alternative Ulster, Gotta Getta Way. Jumpen vind ik geen stijl 

0
geplaatst: 12 oktober 2012, 19:25 uur
Mjuman schreef:
Nee, hoogstens pogo op SLF - Alternative Ulster, Gotta Getta Way. Jumpen vind ik geen stijl
Ik doe het ook nooit, jumpen. Ik ben niet zo'n jumper.
0
Misterfool
geplaatst: 12 oktober 2012, 19:28 uur
Slowgaze schreef:
Een jumpende Mjuman, dat lijkt me een tof gezicht. Hoe ik Misterfool ooit op de middelbare school zag jumpen, dat staat me nog goed bij. Weet je nog, Luke?
3vwo in het Beeldende vormingslokaal was dat uit mijn hoofd:
En dit was de soundtrack:
Jeckyll & Hyde
Ruim 5 jaar geleden alweer

0
geplaatst: 12 oktober 2012, 21:01 uur
AOVV schreef:
(quote)
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik wél aan de Ploem Ploem Jenka heb gedaan - een openbaring, geloof me - de twist (en dat was een succes - gekleed in broek met hoog-water-in de-polder-pijpen, puntschoenen en een kraagloos colbert zoals The Beatles destijds) en de Harlem Shuffle.
De Sirtaki werd nooit een succes, ondanks de vele Hermes-schotels en de Demestica.
0
geplaatst: 14 oktober 2012, 14:39 uur
Dat is al een tijdje. De 27ste oktober, zit mijn tweede jaar er al op op Mume.

0
geplaatst: 15 oktober 2012, 01:31 uur
Momenteel 42.000 gebruikers. Men begint steeds verstandiger te worden en de weg te vinden naar MusicMeter de site die er toe doet. 

0
geplaatst: 15 oktober 2012, 18:03 uur
Gerards Dream schreef:
Momenteel 42.000 gebruikers. Men begint steeds verstandiger te worden en de weg te vinden naar MusicMeter de site die er toe doet.
Wat schuift dat nou, zo'n uitspraak? Een jaar geen reclame-uitingen op je pc als je naar MuMe gaat?
0
geplaatst: 16 oktober 2012, 12:30 uur
0
geplaatst: 16 oktober 2012, 21:30 uur
GrafGantz schreef:
Ik denk niet dat we bijna 11.000 berichten in gaan lopen in zo'n korte tijd.
't Gaat anders best hard.. Ik denk niet dat we bijna 11.000 berichten in gaan lopen in zo'n korte tijd.

0
geplaatst: 17 oktober 2012, 16:27 uur
Zojuist mijn 500e stem uitgebracht. Ik heb een hele tijd op 499 gestaan, omdat ik wilde wachten op een plaat die die eer verdient en ik er een mooie recensie bij wilde schrijven. Dat is dan ook meteen mijn 25e recensie, al is dat niet echt een getal om heel trots op te zijn.
Onze landgenoot I-F krijgt de eer met zijn Mixed Up in The Hague Vol. 1. Een van mijn favoriete platen op het moment. Vol met fantastische oude italo-disco platen.
Onze landgenoot I-F krijgt de eer met zijn Mixed Up in The Hague Vol. 1. Een van mijn favoriete platen op het moment. Vol met fantastische oude italo-disco platen.
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 19:02 uur
Teunnis schreef:

0
geplaatst: 18 oktober 2012, 17:27 uur
en met dit bericht 3.622.174ste gaan we MovieMeter dan eindelijk voorbij (3.622.173)...............

0
geplaatst: 18 oktober 2012, 17:35 uur

MovieMeter mag dan de meeste gebruikers hebben en in die zin de grootste website zijn, wij hebben het grootste (en leukste) forum!
* denotes required fields.