MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Van harte Svendra. Nu nog de tijd vinden om ze te beluisteren.

Ik denk niet dat hij alle toevoegingen gaat beluisteren, ik vraag me af hoeveel hij er daadwerkelijk kent van die 10000

Ik heb niet zo'n zin om te gaan tellen, maar het zijn er minder dan 5% .

Cured
Dat ik ondanks vele ego-tripperij , mierenneuken, eenzijdige meningen, vriendjespolitiek, vastgeroeste/gebrekkige beeldvorming en misplaatste verontwaardigingen hier nog lid ben . Een nieuwe frisse leiding en crew zal daarbij ook helpen, want dat moet zo op zijn tijd.

Verder is het een heel leuke hobbysite, alleen dan weer jammer dat sommigen het op een Einstein/wtenschappelijke manier benaderen, waar ik dan wel wat lacherig van word. Maar dat heeft ook een positieve kant.

10.000 berichten!
En alle kwalitatief hoogwaardig!

DjFrankie (moderator)
7500 toevoegingen, je zult al die albums in je kamer hebben staan

Cured
hhe McFly, waar blijft de "tijd" ?

Net mijn 300ste mening op deze site neergepend, bij een Dylan-album uiteraard..

Eergisteren mijn 1500e stem uitgedeeld aan deze EP.

Zo, ik heb het 10 jaar vol weten te houden op deze site (morgen gaat het elfde jaar in)

Aantal stemmen: 5814 (gemiddelde: 3,55, standaardafwijking: 0,66)
Aantal berichten: 39924 (waarvan 1367 als mening gemarkeerd)
Aantal toevoegingen: 2666

Van harte!

Tenminste dat denk ik

aERodynamIC schreef:
Zo, ik heb het 10 jaar vol weten te houden op deze site (morgen gaat het elfde jaar in)

Aantal stemmen: 5814 (gemiddelde: 3,55, standaardafwijking: 0,66)
Aantal berichten: 39924 (waarvan 1367 als mening gemarkeerd)
Aantal toevoegingen: 2666

Indrukwekkende cijfers, gefeliciteerd met de mijlpaal van 10 jaar! Kunnen niet zoveel leden je navertellen.

En hoe vaak mijn vinger wel niet boven de uitschrijfknop heeft gehangen

aERodynamIC schreef:
En hoe vaak mijn vinger wel niet boven de uitschrijfknop heeft gehangen

Echt?

Ja. Eén keer omdat ik het getrol overal zat was (al weer wat jaartjes geleden) en nog een paar keer zoals ook Arrie het blijkbaar heeft ervaren: ergens is het ook een soort verslaving en dan is radicaal uitschrijven misschien wel het beste.

Alleen ken ik mezelf te goed en weet ik dat ik heel snel spijt krijg en dan is alles wat je opbouwt in 1 keer weg.

Gefeliciteerd Eric, ik zie jou toch wel als onmisbaar op deze site, dus blijf gerust weer 10 jaar je ding doen hier.
Ik zou het ook eeuwig zonde vinden als alle beoordelingen en reacties weg zouden zijn.

Reacties blijven altijd staan

aERodynamIC schreef:
Reacties blijven altijd staan

Ho ho, sommige leiden wel eens tot een (tijdelijk) vertrek. De betrokken user kan dan aan den lijve ondervinden wat tijdelijk niet kunnen posten (a.k.a. "ban") voor impact heeft. En alleen lezen is zo alleen.

Aan de andere kant merk ik dat bovenmatig gebruik van social media - zelfs 'appen' en 'tweeten' terwijl je aan het sporten bent - slecht is voor je sociale umfelt, dwz niet praten met je omgeving (te veel social media leidt tot asociaal gedrag).

Ik denk ook dat Arrie genokt is omdat ie zijn verhaal gedaan heeft en nu meer aandacht aan zijn meisje wil geven. Alleen hebben we niet die afspraak kunnen maken over het afhalen van het eerste halfjaar ingebonden OOR

Qua mijlpaal was dit bericht 27127

Na 8 jaar, 3 maanden en 2 weken op de site heb ik eindelijk mijn 2000ste stem kunnen plaatsen.

Alle Noord-Koreaanse releases op de site zijn door mij toegevoegd.

herman schreef:

Nou maar wachten op de onderscheding van Kim Yong Il: ridder in de Orde van de Lachende Zingende Leeuw

herman schreef:
Kijk, daar kun je mee aankomen. In plaats van dat slappe ik-heb-1000-stemmen-geplaatst gedoe.

Laat ik ook maar eens de handen uit de mouwen steken:

Alle releases van de Comoren zijn nu toegevoegd.
Edit: En alle releases uit Qatar en Seychellen.

DjFrankie (moderator)
Ben ik blij dat ik het hele bestand van Svalbard en Jan Mayen heb toegevoegt zijn toch 3 albums

Ik wilde net gaan vragen wie Svalbard en Mayen zijn. Niet meer nodig, wan het blijkt een land te zijn Bizarre naam.

DjFrankie schreef:
Ben ik blij dat ik het hele bestand van Svalbard en Jan Mayen heb toegevoegt zijn toch 3 albums

Svalbard = Spitsbergen en Jan Mayen is een vulkaan waarop alleen meeuwen wonen. ik wil Franks feestje niet bederven maar horen die eilanden niet gewoon bij Noorwegen?

DjFrankie (moderator)
Komen zelfs uit Bjørnøya en vallen bestuurlijk onder spitsbergen. Spitsbergen staat onder noors toezicht maar valt bijvoorbeeld weer niet onder het schengen verdrag.
Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives • View topic - Goatskrieg - Bjørnøya? - metal-archives.com

herman schreef:

"On August 28, 2012 I received this message:

"We have a confession to make and an important message to share. The Pyongyang Hardcore Resistance members are not North-Korean and this project took place outside of North-Korea for the entire time...""

Gast
geplaatst: vandaag om 13:33 uur

geplaatst: vandaag om 13:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.