De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 1 maart 2014, 15:29 uur
Ik denk niet dat hij alle toevoegingen gaat beluisteren, ik vraag me af hoeveel hij er daadwerkelijk kent van die 10000 

0
geplaatst: 1 maart 2014, 16:26 uur
Ik heb niet zo'n zin om te gaan tellen, maar het zijn er minder dan 5%
.
.
0
Cured
geplaatst: 2 maart 2014, 08:43 uur
Dat ik ondanks vele ego-tripperij , mierenneuken, eenzijdige meningen, vriendjespolitiek, vastgeroeste/gebrekkige beeldvorming en misplaatste verontwaardigingen hier nog lid ben
. Een nieuwe frisse leiding en crew zal daarbij ook helpen, want dat moet zo op zijn tijd.
Verder is het een heel leuke hobbysite, alleen dan weer jammer dat sommigen het op een Einstein/wtenschappelijke manier benaderen, waar ik dan wel wat lacherig van word. Maar dat heeft ook een positieve kant.
. Een nieuwe frisse leiding en crew zal daarbij ook helpen, want dat moet zo op zijn tijd.Verder is het een heel leuke hobbysite, alleen dan weer jammer dat sommigen het op een Einstein/wtenschappelijke manier benaderen, waar ik dan wel wat lacherig van word. Maar dat heeft ook een positieve kant.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 maart 2014, 10:24 uur
7500 toevoegingen, je zult al die albums in je kamer hebben staan 

0
geplaatst: 8 maart 2014, 20:45 uur
Net mijn 300ste mening op deze site neergepend, bij een Dylan-album uiteraard..
0
geplaatst: 11 maart 2014, 18:16 uur
0
geplaatst: 18 maart 2014, 19:14 uur
Zo, ik heb het 10 jaar vol weten te houden op deze site (morgen gaat het elfde jaar in) 
Aantal stemmen: 5814 (gemiddelde: 3,55, standaardafwijking: 0,66)
Aantal berichten: 39924 (waarvan 1367 als mening gemarkeerd)
Aantal toevoegingen: 2666

0
geplaatst: 20 maart 2014, 22:55 uur
aERodynamIC schreef:
Zo, ik heb het 10 jaar vol weten te houden op deze site (morgen gaat het elfde jaar in)

Indrukwekkende cijfers, gefeliciteerd met de mijlpaal van 10 jaar! Kunnen niet zoveel leden je navertellen.
0
geplaatst: 20 maart 2014, 23:02 uur
En hoe vaak mijn vinger wel niet boven de uitschrijfknop heeft gehangen 

0
geplaatst: 24 maart 2014, 16:54 uur
0
geplaatst: 24 maart 2014, 17:47 uur
Ja. Eén keer omdat ik het getrol overal zat was (al weer wat jaartjes geleden) en nog een paar keer zoals ook Arrie het blijkbaar heeft ervaren: ergens is het ook een soort verslaving en dan is radicaal uitschrijven misschien wel het beste.
Alleen ken ik mezelf te goed en weet ik dat ik heel snel spijt krijg en dan is alles wat je opbouwt in 1 keer weg.
Alleen ken ik mezelf te goed en weet ik dat ik heel snel spijt krijg en dan is alles wat je opbouwt in 1 keer weg.
0
geplaatst: 24 maart 2014, 18:03 uur
Gefeliciteerd Eric, ik zie jou toch wel als onmisbaar op deze site, dus blijf gerust weer 10 jaar je ding doen hier. 
Ik zou het ook eeuwig zonde vinden als alle beoordelingen en reacties weg zouden zijn.

Ik zou het ook eeuwig zonde vinden als alle beoordelingen en reacties weg zouden zijn.
0
geplaatst: 24 maart 2014, 18:30 uur
Ho ho, sommige leiden wel eens tot een (tijdelijk) vertrek. De betrokken user kan dan aan den lijve ondervinden wat tijdelijk niet kunnen posten (a.k.a. "ban") voor impact heeft. En alleen lezen is zo alleen.
Aan de andere kant merk ik dat bovenmatig gebruik van social media - zelfs 'appen' en 'tweeten' terwijl je aan het sporten bent - slecht is voor je sociale umfelt, dwz niet praten met je omgeving (te veel social media leidt tot asociaal gedrag).
Ik denk ook dat Arrie genokt is omdat ie zijn verhaal gedaan heeft en nu meer aandacht aan zijn meisje wil geven. Alleen hebben we niet die afspraak kunnen maken over het afhalen van het eerste halfjaar ingebonden OOR

Qua mijlpaal was dit bericht 27127
0
geplaatst: 25 maart 2014, 12:22 uur
Na 8 jaar, 3 maanden en 2 weken op de site heb ik eindelijk mijn 2000ste stem kunnen plaatsen.
0
geplaatst: 13 april 2014, 14:57 uur
Alle Noord-Koreaanse releases op de site zijn door mij toegevoegd. 

0
geplaatst: 13 april 2014, 15:29 uur
Nou maar wachten op de onderscheding van Kim Yong Il: ridder in de Orde van de Lachende Zingende Leeuw

0
geplaatst: 13 april 2014, 16:38 uur
Kijk, daar kun je mee aankomen.
In plaats van dat slappe ik-heb-1000-stemmen-geplaatst gedoe.
In plaats van dat slappe ik-heb-1000-stemmen-geplaatst gedoe.
0
geplaatst: 13 april 2014, 16:53 uur
Laat ik ook maar eens de handen uit de mouwen steken:
Alle releases van de Comoren zijn nu toegevoegd.
Edit: En alle releases uit Qatar en Seychellen.
Alle releases van de Comoren zijn nu toegevoegd.
Edit: En alle releases uit Qatar en Seychellen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 april 2014, 17:11 uur
Ben ik blij dat ik het hele bestand van Svalbard en Jan Mayen heb toegevoegt zijn toch 3 albums 

0
geplaatst: 13 april 2014, 17:25 uur
Ik wilde net gaan vragen wie Svalbard en Mayen zijn. Niet meer nodig, wan het blijkt een land te zijn
Bizarre naam.
Bizarre naam.
0
geplaatst: 13 april 2014, 17:26 uur
DjFrankie schreef:
Ben ik blij dat ik het hele bestand van Svalbard en Jan Mayen heb toegevoegt zijn toch 3 albums
Svalbard = Spitsbergen en Jan Mayen is een vulkaan waarop alleen meeuwen wonen. ik wil Franks feestje niet bederven maar horen die eilanden niet gewoon bij Noorwegen?

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 april 2014, 17:29 uur
Komen zelfs uit Bjørnøya en vallen bestuurlijk onder spitsbergen. Spitsbergen staat onder noors toezicht maar valt bijvoorbeeld weer niet onder het schengen verdrag.
Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives • View topic - Goatskrieg - Bjørnøya? - metal-archives.com
Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives • View topic - Goatskrieg - Bjørnøya? - metal-archives.com
0
geplaatst: 13 april 2014, 19:29 uur
"On August 28, 2012 I received this message:
"We have a confession to make and an important message to share. The Pyongyang Hardcore Resistance members are not North-Korean and this project took place outside of North-Korea for the entire time...""

* denotes required fields.