MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
DjFrankie (moderator)

Mooi paul. Goed bezig?

Sir Spamalot (crew)
Nieuwe mijlpaal qua aantal toevoegingen...

Laatste bezoek: vandaag 6:44 uur
Aantal stemmen: 3367 (gemiddelde: 3,59, standaardafwijking: 0,53)
Aantal berichten: 18612 (waarvan 766 als mening gemarkeerd)
Aantal toevoegingen: 6000

Nogmaals een woord van dank aan de crew (you know who you are) voor de geweldige samenwerking hierin en samen op naar de 7.000!

Een ware verrijking van metal albums op de site.

Sinds 20 juni ben ik 10 jaar actief op MuMe. Ach wat vliegt de tijd!

1000ste stem was voor William Basinski - The Disi.... Een 5*, dus dat is mooi.
1000 albums effectief beluisterd, hier en daar zelfs wat stemmen verwijderd omdat het niet meer relevant was.
Aan alle mensen zoals hierboven die zo veel werk maken van toevoegingen: bedankt! Deze site stelt mij quasi nooit teleur.

44.000 berichten

DjFrankie (moderator)
Zo die heb ik nog niet, mooi Leon

DjFrankie (moderator)
BeatHoven schreef:

Aan alle mensen zoals hierboven die zo veel werk maken van toevoegingen: bedankt! Deze site stelt mij quasi nooit teleur.

Lieve kijkbuiskinders, vandaag heb ik mijn 1000e stem geplaatst, op dit heerlijk album: A$AP Rocky - At. Long. Last. A$AP (2015)

Mooi gedaan, Maarten!

Franck Maudit
En bijna 10.000 berichten en 100 toevoegingen. Ben je aan een grote zegetocht bezig Slowgaze?

Zie net dat ik op 666 toevoegingen sta...

Franck Maudit
Tot het moment dat je jouw username verandert in reptile666 maak ik me geen zorgen

No worries.

Ik heb mijn 3000ste stem uitgebracht Felicitaties ook aan Slowgaze. Jouw aanwezigheid voegt écht iets toe.

-SprayIt- schreef:
Jouw aanwezigheid voegt écht iets toe.

Kijk, dat is leuk om te horen. Je mag, omwille van mijn ego, het een en ander eventueel wel toelichten, indien nodig in een PM. En jij natuurlijk gefeliciteerd met je 3000 stemmen. Baasch boven baasch.

Altijd goede stukjes, fijn geschreven. Volgens mij eens een leuk stuk gelezen over Money Trees van Kendrick Lamar, ik zie je regelmatig voorbij komen met scherpe observaties en passende tips.

-SprayIt- schreef:
Altijd goede stukjes, fijn geschreven. Volgens mij eens een leuk stuk gelezen over Money Trees van Kendrick Lamar, ik zie je regelmatig voorbij komen met scherpe observaties en passende tips.
Dat kan ik alleen maar beamen. Verdere strelingen via PM lijken mij bijgevolg overbodig, of zelfs gevaarlijk. 195 voortreffelijk geschreven meningen is gewoon iets om mijn haardos (want een pet past er niet op) voor af te nemen. Al beken ik graag dat ik ze niet stuk voor stuk gelezen heb. Ook nog props voor Exeggutor natuurlijk, een (onterecht) vaak over het hoofd geziene Pokémon!

En ook voor -SprayIt- wil ik gerust een thumbs up geven. Altijd interessant om je korte berichten of stemmen te zien staan bij albums die ik zelf wil checken Hoofdzakelijk bij de releases in elektronische hoek.

Ik hou van jullie allemaal. No homo. No homofoob.

Slowgaze schreef:
Lieve kijkbuiskinders, vandaag heb ik mijn 1000e stem geplaatst, op dit heerlijk album: A$AP Rocky - At. Long. Last. A$AP (2015)
-SprayIt- schreef:
Felicitaties ook aan Slowgaze. Jouw aanwezigheid voegt écht iets toe.
Dat is zijn kracht. Hij geeft niet alleen zijn 1000e stem, hij weet tegelijkertijd ook anderen te overtuigen het betreffende album te kopen.

Ik vind Exeggutor ook wel mooi gekozen, alleen is een gras pokemon wel erg kwetsbaar: ijs, vuur, gevogelte, gif, insecten.... En of je er nou hoge ogen mee kunt gooien bij de Elite Four

Mini Mansions krijgt mijn 3500e stem

^Netjes, ik zit zelf nog maar op 3192.
Ik wil uiteraard naar de 10000 toevoegingen, maar toevoeging 9797 is ook best een apart aantal.

Franck Maudit
Ik mocht gisteren 1 kaarsje uitblazen

Lijkt me toch iets dat je zo lang mogelijk moet zien uit te stellen, het uitblazen van je laatste kaarsje.

Terug van Dour, heel de dag iedereen bedanken voor de verjaardagswensen waardoor ik zowaar mijn eigen MusicMeterverjaardag vergeten ben! In 5 jaar tijd 836 stemmen (3,66 gemiddeld), 7016 berichten en 101 toevoegingen.

1000 stemmen en 555 toevoegingen

Casartelli (moderator)
Ik zie dat ik net het 500.350ste album aan de site toegevoegd heb. Was toen benieuwd of hier nog bij de mijlpaal van het half miljoenste album stilgestaan was, maar dat viel tegen. Nouja, dat was dus deze liveplaat:

Bernard Allison - Kentucky Fried Blues (2003)

Franck Maudit
Het is misschien een domme vraag maar waarom staat er dan bovenaan de site dat we nu 359.862 albums op de site hebben?

Dat lijkt me het correcte aantal. Er zullen bijvoorbeeld ook genoeg albums weer verwijderd zijn. Wegens dubbel, of wegens niet toegestaan. Al lijkt 150.000 verwijderde albums me wel erg veel, dus geen idee waarom er zo'n enorm verschil is.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:25 uur

geplaatst: vandaag om 08:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.