menu

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
avatar van Kronos


Ik zag het toevallig want normaal let ik er niet op. En het zette me even aan het rekenen. Gemiddeld is het iets meer dan 2 keer per week cd's/lp's kopen en telkens iets meer dan 3 stuks.

avatar van -SprayIt-
Vandaag stem 5000!


avatar van GrafGantz
We hebben al een voorspelling lopen voor de 3 miljoenste stem op MuMe, maar er kan er nog wel eentje bij. De grote vraag die iedereen natuurlijk al jaren bezig houdt is wanneer er 1000 releases te vinden zullen zijn op de artiestenpagina van Astral & Shit.

Eerder dit jaar was er plotseling grote onrust op MuMe toen bleek dat de beste man dit project voorlopig op pauze ging zetten. Er is toen flink wat afgehuild, maar gelukkig is ie onder een andere naam gewoon weer doorgegaan met het uitpoepen van een dozijn albums per maand. Op dit moment staat de teller op 858 releases, maar wanneer halen we de 1000?

1 juni 2020 - Graf

bennerd
Op smartphone is die discografie niet te overzien.

avatar van Kronos
Toch niet zo slim dan, die telefoon.

avatar van GrafGantz
bennerd schreef:
Op smartphone is die discografie niet te overzien.


Geen problemen hier. Wat zie je op je telefoon dan? Of wellicht belangrijker: wat zie je niet?

avatar van 123poetertjes
Zojuist werd voor het eerst een post van me verwijderd

avatar van Pietro
Het heeft ruim zeven maanden geduurd, maar de eerste 100 recensies (of meningen voor mijn part) zijn een feit


avatar van Gerards Dream
Kronos van narte met de bouwwerkzaamheden aan deze pracht site.

https://www.ccscheme.org.uk/wp-content/uploads/2009/07/30000b.jpg



avatar van stephan73
Gisteren de mijlpaal van 9000 stemmen bereikt!


avatar van Slowgaze
123poetertjes schreef:
Zojuist werd voor het eerst een post van me verwijderd

Nu pas? Ik kan het aantal posts dat van mij verwijderd is allang niet meer tellen.

avatar van Ataloona
Voor wat het waard is; mijn 9999e stem mogen plaatsen bij Marie / Lepanto - Tenkiller.

avatar van Joshua68
Ik zou de tienduizendste bewaren tot 16 september ..

avatar van Chameleon Day
Ataloona schreef:
Voor wat het waard is; mijn 9999e stem mogen plaatsen bij Marie / Lepanto - Tenkiller.


En kun je je al die 9999 platen nog herinneren?

avatar van Ataloona
Chameleon Day schreef:
(quote)


En kun je je al die 9999 platen nog herinneren?


Nope.

avatar van Chameleon Day
Waarom luisteren we eigenlijk nog muziek. We vergeten het allemaal weer....

avatar van Arrie
Joshua68 schreef:
Ik zou de tienduizendste bewaren tot 16 september ..

Ha, tienduizend in tien jaar lidmaatschap. Zou een leuke zijn inderdaad.

Duizend per jaar is wel aardig veel inderdaad, dat is bijna drie nieuwe platen per dag.

avatar van Ataloona
Joshua68 schreef:
Ik zou de tienduizendste bewaren tot 16 september ..


Verrek, een jubileum is aanstonds!

avatar van Joshua68
Ataloona schreef:
(quote)


Verrek, een jubileum is aanstonds!

Je was er vroeg bij met 14 jaar ?

avatar van Kronos
Er zijn wel meer users die nog heel jong waren toen ze hier registreerden. Don Cappuccino bijvoorbeeld. Begin volgend jaar ook tien jaar actief op MusicMeter. Mooi toch, als jeugdige muziekliefhebbers deze site vinden en hier blijven hangen.

avatar van Arrie
hoi123 was ook 14 volgens mij en die heeft volgende week zijn tienjarig jubileum!

avatar van hoi123
12 zelfs! Leuk, was hem bijna vergeten.

avatar van -SprayIt-
jordidj1 was er ook vroeg bij met 13 (?) jaar.

bennerd
Ataloona schreef:
(quote)


Nope.

Ah, ik ben dus niet de enige. En dan zit ik nog maar net over de helft van jouw stemmenaantal. Kuddos voor het jubileum trouwens!

avatar van jordidj1
-SprayIt- schreef:
jordidj1 was er ook vroeg bij met 13 (?) jaar.


Op MovieMeter was ik er nog vroeger bij

Gast
geplaatst: vandaag om 06:26 uur

geplaatst: vandaag om 06:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.