menu

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
avatar van Gretz
kobe bryant fan was 11 toen hij zich registreerde. Helaas al bijna een jaar niet meer online

avatar van Mjuman
Gretz schreef:
kobe bryant fan was 11 toen hij zich registreerde. Helaas al bijna een jaar niet meer online


Laat ik het zo zeggen, dat het opvallend was om mee te maken hoe hij zijn muzikale pensum opbouwde en zijn dito ontwikkeling vorm aannam. Dat ligt bij sommigen hier anders - die zie ik eindigen in het MuMe home for elderly music lovers met hetzelfde soort muziek als waarmee zij hun post-puberteit ingingen.

Nou mag het zo zijn dat oude liefde niet roest, maar van verruiming van blikveld is nog nooit iemand slechter geworden.

Denk overigens dat de user in kwestie - die destijds al samen met Sietse een project deed - zich meer richt op zijn muziekproducerende activiteiten.

avatar van Kronos
Mjuman schreef:
het MuMe home for elderly music lovers

Wie zou daar de oudste zijn momenteel?

Ik kom met minder dan een halve eeuw nog niet in aanmerking.

avatar van Fathead
Kronos schreef:
(quote)

Wie zou daar de oudste zijn momenteel?

Ik kom met minder dan een halve eeuw nog niet in aanmerking.


Dat moet sinterklaas zijn...

avatar van Kronos
Dacht het niet. Deze en deze zijn ouder dan (of van) sint de kindervrind.

avatar van Arrie
Mjuman schreef:
(quote)
.
Denk overigens dat de user in kwestie - die destijds al samen met Sietse een project deed - zich meer richt op zijn muziekproducerende activiteiten.

Hij is over een week in Amsterdam te zien, op een festival van Sietse.

bennerd
Arrie schreef:
(quote)

Hij is over een week in Amsterdam te zien, op een festival van Sietse.

Welverdiend.

avatar van -SprayIt-
Arrie schreef:
(quote)

Hij is over een week in Amsterdam te zien, op een festival van Sietse.


Welk festival is dat?


avatar van Barney Rubble
Gaaf; het is Kobe Bryant Fan van harte gegund.

avatar van -SprayIt-
Kronos schreef:
6000 stemmen! ?

(afbeelding)


Hey, jij staat op 5999, hoe kan dat?

avatar van Kronos
-SprayIt- schreef:
Hey, jij staat op 5999, hoe kan dat?

De afgelopen weken heb ik om plaats te maken verschillende cd's weggedaan en dus ook mijn stem bij die albums verwijderd.

avatar van B.Robertson
Vanochtend de 5000ste toevoeging behaald en eind september 2500 stemmen geplaatst. Met dank aan de crew voor het behandelen van al die toevoegingen. Alhoewel het met de grindcore in een stroomversnelling is gegaan, zijn de laatste albums van Marco Borsato qua stemmen de succesvolste.

avatar van musicfriek
herman schreef:
De kaap van de 6 miljoen berichten is dus zojuist beslecht , net een dagje later dan deze MuMeMijlpaal-Nostradamus had voorspelt.

Maar een grotere uitdaging is om te voorspellen wanneer de 3 miljoenste stem op een release zal worden uitgebracht. Op dit moment staat de teller op 2.950.890. We zijn 3716 stemmen verder dan op 4 juni met nog 49.110 te gaan.

De volgende mensen willen wel een gokje wagen:

1 oktober panjoe
1 november Kronos
9 november Graf
10 november E-Clect-Eddy
11 november (op Hermans verjaardag!) Arrie
12 november (een dag na Ataloona's verjaardag!) Masimo
15 november (vier dagen na de verjaardag van Kasperbert) herman
16 november Gretz

Wie volgt?

Ben benieuwd wanneer de 3 miljoen gepasseerd wordt, vreemd genoeg zie ik de stemmen de afgelopen dagen alleen maar dalen, heb het zeker op 2.999 en nog wat zien staan en nu ineens 2998.. Mits er niet weer stemmen verdwijnen lijkt het me dat Kronos er het meest dichtbij zit

avatar van Mssr Renard
Ik vraag mij wel eens af hoeveel platen ik heb toegevoegd als Kingsnake, Ozric Spacefolk en Mssr Renard bij elkaar.

Volgens mij wel bijna 1500. Is dat na te gaan?
Overigens kom ik dan bij verre na niet in de buurt van de veeltoevoegers.

avatar van musicfriek
musicfriek schreef:
heb het zeker op 2.999 en nog wat zien staan en nu ineens 2998.. Mits er niet weer stemmen verdwijnen lijkt het me dat Kronos er het meest dichtbij zit
En nu staat ie op 2996..

Worden er elke nacht automatisch stemmen verwijderd ofzo? Wel apart dit.

avatar van Tony
musicfriek schreef:
Worden er elke nacht automatisch stemmen verwijderd ofzo? Wel apart dit.

En wij maar denken dat alleen Radio2 aan lijstmanipulatie doet...

avatar van ZAP!
De kortste plaat (ep) op MuMe: More Pain - More Pain (2019)... totale speeltijd: 1 minuut en 11 seconden.


avatar van Mausie
Mausie (crew)
Muziek is een breed begrip blijkt weer.

bennerd
Korte albums ♥️

avatar van ZAP!
B.Robertson - dat wist ik dan weer niet.

avatar van E-Clect-Eddy
musicfriek schreef:
En nu staat ie op 2996..

Worden er elke nacht automatisch stemmen verwijderd ofzo? Wel apart dit.

Ja, het gaat niet alleen op maar ook neer... misschien dubbele / nep-accounts die verwijdert worden?

Nu weer minder dan 1000 stemmen te gaan...

avatar van ZAP!
Eerste release op Def Jam, van Rick Rubins eigen bandje: Hose - Mobo (1982)

avatar van E-Clect-Eddy
ehm.... we zijn 'plots' voorbij de 3 miljoenste stem op een release.

Gisterenmiddag was het nog duidelijk ruim 500 verwijdert van dat totaal. Circa 800 stemmen in minder dan 24 uur?

avatar van Joshua68
Nieuw Nick Cave album uit?

avatar van Venceremos
Oude 'nieuwe' users die nieuwe 'oude' stemmen uitbrengen?

avatar van -SprayIt-
Ik zie in ieder geval 1 user die de gehele avond en deze ochtend heeft gestemd. Een al een tijd ingeschreven user, volgens mij geen reïncarnatie.

avatar van Arrie
We komen trouwens ook aardig in de buurt van de 50.000 gebruikers! Nog wat Cured-reïncarnaties erbij en we zijn er.

avatar van Mjuman
Arrie schreef:
We komen trouwens ook aardig in de buurt van de 50.000 gebruikers! Nog wat Cured-reïncarnaties erbij en we zijn er.


En ik maar denken dat reïncarnatie oorspronkelijk bedoeld was om ongelukkigen een tweede kans te geven en niet ter aanmoediging van recidivisten

Misschien wordt het tijd om een digitale zilveren pin te creëren

Gast
geplaatst: vandaag om 19:27 uur

geplaatst: vandaag om 19:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.