De Site / Algemeen / Massa/mainstream
zoeken in:
0
teutoon
geplaatst: 4 mei 2006, 15:22 uur
orbit schreef:
Desalniettemin vind je hier ook overwegend de "grote mainstream" muziek hoog in de top250. Dat is een mechanisme waar je niet onderuit komt denk ik
(quote)
Desalniettemin vind je hier ook overwegend de "grote mainstream" muziek hoog in de top250. Dat is een mechanisme waar je niet onderuit komt denk ik

Ja dat heb je goed gezien. Je komt er niet onderuit inderdaad. Hoe graag (jullie) ook dat zullen willen.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 19:51 uur
Het jammere van de hele discussie is dat een deel oprecht poppubliek nu meegeschaard wordt onder de meelopers.
En wat voorbeelden als Sufjan Stevens of Fiery Furnaces betreft ... staan elke week met 4 pagina interviews in dagbladen als Humo. Het weekblad voor de alternatieve meeloper
En wat voorbeelden als Sufjan Stevens of Fiery Furnaces betreft ... staan elke week met 4 pagina interviews in dagbladen als Humo. Het weekblad voor de alternatieve meeloper

0
geplaatst: 4 mei 2006, 20:14 uur
orbit schreef:

Die top 250 moet je niet serieus nemen.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 21:21 uur
Onderhond schreef:
Het jammere van de hele discussie is dat een deel oprecht poppubliek nu meegeschaard wordt onder de meelopers.

Precies.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 21:54 uur
Die top 250 moet je niet serieus nemen.[/quote]
Hier wil ik toch wel even op reageren. Jij hebt toch ook een top 10 ingevuld? Als je zo'n top 250 dan toch niet serieus mag nemen, waarom vul je dan wel je top 10 in? Sorry maar met dat soort uitspraken heb ik het moeilijk. Er is op musicmeter een even grote mainstream groep als in de gehele bevolking. Het zijn alleen niet de top 50 bands van nu, maar wel groepen zoals radiohead, pink floyd,beatles, enz.
Er is natuurlijk zoals in de gehele bevolking een kleinere groep die ook naar meer "alternatieve" muziek luistert, maar de helft daarvan wordt dan ook nog is gehypet op deze site(waarmee ik niet wil zeggen dat ze niet goed zijn). Mensen denken veel te snel dat ze "speciaal" zijn of anders dan anderen terwijl ze zonder het te beseffen toch de grote groep volgt, waartoe ze zelf willen behoren.
Hier wil ik toch wel even op reageren. Jij hebt toch ook een top 10 ingevuld? Als je zo'n top 250 dan toch niet serieus mag nemen, waarom vul je dan wel je top 10 in? Sorry maar met dat soort uitspraken heb ik het moeilijk. Er is op musicmeter een even grote mainstream groep als in de gehele bevolking. Het zijn alleen niet de top 50 bands van nu, maar wel groepen zoals radiohead, pink floyd,beatles, enz.
Er is natuurlijk zoals in de gehele bevolking een kleinere groep die ook naar meer "alternatieve" muziek luistert, maar de helft daarvan wordt dan ook nog is gehypet op deze site(waarmee ik niet wil zeggen dat ze niet goed zijn). Mensen denken veel te snel dat ze "speciaal" zijn of anders dan anderen terwijl ze zonder het te beseffen toch de grote groep volgt, waartoe ze zelf willen behoren.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 22:05 uur
Ik denk dat mensen die naar alternatievere dingen luisteren zo'n top10 invullen om aan iedereen te laten zien wat zij nou de beste platen vinden. Die top 250 interesseert mij eigenlijk ook weinig, omdat de dingen die ik echt goed vind er vaak toch niet instaan.
0
geplaatst: 4 mei 2006, 23:08 uur
dircky007 schreef:
Dit is de absolute kern van waarheid!

Het duurt gewoon een tijd voordat je dat soort labels en etiketten kan laten vallen en gewoon echt luistert naar waar je wil luisteren en lak hebt aan wat "goed" of "fout" is. Heb altijd wel bewondering voor mensen met een gezonde dosis lak

0
geplaatst: 4 mei 2006, 23:44 uur
bloempje24 schreef:
Vraag de gemiddelde U2 liefhebber naar 10 bands die nooit een top40 hit gehad heeft en ze staan met de mond vol tanden.
Vraag de gemiddelde U2 liefhebber naar 10 bands die nooit een top40 hit gehad heeft en ze staan met de mond vol tanden.
En waar komt deze kennis vandaan?
0
geplaatst: 4 mei 2006, 23:49 uur
Kijk eens in de MuMe top 250 en haal daar eens 10 bands uit die nooit in de top 40 hebben gestaan!? 

0
geplaatst: 5 mei 2006, 09:55 uur
platedraaier schreef:
Kijk eens in de MuMe top 250 en haal daar eens 10 bands uit die nooit in de top 40 hebben gestaan!?

Interpol, Damien Rice, Sigur Ros, Neutral Milk Hotel, The Mars Volta, Godspeed you! Black emperor, Immortal Technique. Niet veel, al bestaat de top250 uit veelal dezelfde artiesten die met hun halve euvre in de lijst staan. Een Kid A bevat geen top40 hits, maar Radiohead als band weer wel.
Ik heb ook het idee dat de gemiddelde U2 fan amper muziek buiten de radio/top40 kent. Bewijzen is moeilijk, het ontkennen ook! Twee U2 fans die ik ken zijn ineens helemaal weg van Jeff Buckley en dachten met een nieuw obscuur bandje te maken te hebben. Tja, wat moet je daar nu van denken... Iemand anders voorbeelden?
0
geplaatst: 5 mei 2006, 11:34 uur
Fugu schreef:
Twee U2 fans die ik ken zijn ineens helemaal weg van Jeff Buckley en dachten met een nieuw obscuur bandje te maken te hebben. Tja, wat moet je daar nu van denken... Iemand anders voorbeelden?
Twee U2 fans die ik ken zijn ineens helemaal weg van Jeff Buckley en dachten met een nieuw obscuur bandje te maken te hebben. Tja, wat moet je daar nu van denken... Iemand anders voorbeelden?
Haha, typisch.
Ik geef jou ook gelijk. De meeste U2 fans kennen alleen maar top-40 bands (er zijn ook uitzonderingen).
0
geplaatst: 5 mei 2006, 11:39 uur
Ik weet niet of iemand trouwens deze review heeft gelezen bij The Joshua Tree van U2 maar het is echt heel goed en zegt alles over U2 fans: http://rateyourmusic.com/view_album_details?album_id=167&sort_by=date&show=10&start=30#reviews (de voorlaatste, lange recensie)
0
sxesven
geplaatst: 5 mei 2006, 11:55 uur
Geniaal! 
M'n favoriet, in ieder geval qua spijker-op-z'n-kop-heid:
"They're the ones who say they "hate country" and/or "hate rap" even though they have never heard those genres outside of popular radio."
Herkenbaar! Overigens is de complete lijst scherpe observatie na scherpe observatie, geweldig.

M'n favoriet, in ieder geval qua spijker-op-z'n-kop-heid:
"They're the ones who say they "hate country" and/or "hate rap" even though they have never heard those genres outside of popular radio."
Herkenbaar! Overigens is de complete lijst scherpe observatie na scherpe observatie, geweldig.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 12:02 uur
Toon1 schreef:
Ik weet niet of iemand trouwens deze review heeft gelezen bij The Joshua Tree van U2 maar het is echt heel goed en zegt alles over U2 fans: http://rateyourmusic.com/view_album_details?album_id=167&sort_by=date&show=10&start=30#reviews (de voorlaatste, lange recensie)
Deze fantastische klassiekers stonden er ook bij en zijn zeker op de mensen waar ik op doelde van toepassing:* They're the ones who buy Eagles or Meatloaf DVDs to play in the background at parties.
* They're the ones who can sit you down and tell you what's wrong with music today with a straight face while their new Rob Thomas CD plays in the background.
* They're the ones who think Bon Jovi is "grunge" or "alternative."
* They're the ones who lit a candle to Nirvana's MTV Unplugged and kept it burning for at least 11 months.
* They're the ones who say they "hate country" and/or "hate rap" even though they have never heard those genres outside of popular radio.
* They're the ones who hold up U2's The Joshua Tree as the pillar of their (and anyone else's) music collection.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 12:59 uur
Fugu schreef:
Ik heb ook het idee dat de gemiddelde U2 fan amper muziek buiten de radio/top40 kent. Bewijzen is moeilijk, het ontkennen ook! Twee U2 fans die ik ken zijn ineens helemaal weg van Jeff Buckley en dachten met een nieuw obscuur bandje te maken te hebben. Tja, wat moet je daar nu van denken... Iemand anders voorbeelden?
Hier komt Don Quichote weer een partijtje meeblazen

Ja ik heb wel een voorbeeld.
Ik ben U2 fan van het eerste uur en in t bezit van alle cd's van deze topband. Daarnaast bezit ik, naast alle cd's en ep's van Jeff Buckley, veel en mogelijk zelfs meer zogenaamd obscure cd's dan de meeste users die hier nogal smalend blijven doen over mensen die U2 leuk vinden.
Iedereen mag van mij U2, Coldplay en al die andere vermeende kutbands van mij helemaal niks vinden. Vervolgens de personen die t wel leuk vinden onder een noemer plaatsen, kenmerken toedichten op basis van een enkel voorbeeldje en ridiculiseren is op zijn minst neerbuigend, zeker als dit gecombineerd wordt met het uitventen van de vermeende goede eigen smaak.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 13:01 uur
Helemaal mee eens hoor, VanDeGriend. Maar dat geld, naast Coldplay en U2, net zo goed voor Toto, K3 of Rihanna. Respecteer gewoon elkaars mening/smaak, dan word het hier een stuk gezelliger 

0
Sietse
geplaatst: 5 mei 2006, 13:03 uur
Toon1 schreef:
copy/paste graag, want ik ga me niet inschrijven voor iets dat ik nooit zal gebruiken...
0
geplaatst: 5 mei 2006, 13:03 uur
obsessed schreef:
Helemaal mee eens hoor, VanDeGriend. Maar dat geld, naast Coldplay en U2, net zo goed voor Toto, K3 of Rihanna. Respecteer gewoon elkaars mening/smaak, dan word het hier een stuk gezelliger
Inderdaad whoever. Iedere band heeft trouwens wel van die idolate fans die denken dat hun favoriet het middelpunt van het heelal is. Dat zijn dan waarschijnlijk wel de fans die een hoop missen maar dit geldt dan niet per definitie voor iedereen die het desbetreffende bandje ook leuk vindtHelemaal mee eens hoor, VanDeGriend. Maar dat geld, naast Coldplay en U2, net zo goed voor Toto, K3 of Rihanna. Respecteer gewoon elkaars mening/smaak, dan word het hier een stuk gezelliger

0
geplaatst: 5 mei 2006, 13:31 uur
Kijk VandeGriend, je geeft het zelf al aan. Je draagt U2 een warm hart toe, maar het staat niet in je top10.
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die enorm veel verschillende muziek (vooral) buiten de bekende (radio)bands luistert en U2 van dat alles het beste vindt.
Dat is wat ik wil zeggen. En uitzonderingen bestaan altijd, maar ik kijk naar de grote groep, het gemiddelde. Je kunt de stelling dat Nederland een rijk land is ook niet onderuit halen door te wijzen op iemand die dakloos is.
En deze discussie zegt verder niets over mensen die méér of minder zijn, maar wel van alles hoe het muzikale marketingtrucje werkt. Dat vind ik veel interessanter.
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die enorm veel verschillende muziek (vooral) buiten de bekende (radio)bands luistert en U2 van dat alles het beste vindt.
Dat is wat ik wil zeggen. En uitzonderingen bestaan altijd, maar ik kijk naar de grote groep, het gemiddelde. Je kunt de stelling dat Nederland een rijk land is ook niet onderuit halen door te wijzen op iemand die dakloos is.
En deze discussie zegt verder niets over mensen die méér of minder zijn, maar wel van alles hoe het muzikale marketingtrucje werkt. Dat vind ik veel interessanter.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 13:51 uur
Waarschijnlijk was robbie williams of 50 ct ook een beter voorbeeld geweest ipv U2 
Maar je kunt het ook zo stellen: ik heb de meest obscure muziek beluistert op deez aardkloot (of een deel daarvan) en toch zijn mijn favorieten bands die algemeen gewaardeerd worden/ succes hebben gehad. Blijkbaar trek je toch vaker toe naar iets wat zich volgens de regels van de traditionele popmuziek heeft ontwikkelt en daar dan misschien net wat vernieuwende of oorspronkelijke tintjes aan heeft toegevoegd. Daarmee omarm je de mainstream niet, maar verwijder je je nu ook weer niet zover daarvan. En aan de gemiddelde smaak van de users hier te oordelen werkt dat voor de meesten zo blijkbaar. Mainstream pop/rock (in ieder geval U2!) afknallen is dus een zinloze bezigheid. punt.

Maar je kunt het ook zo stellen: ik heb de meest obscure muziek beluistert op deez aardkloot (of een deel daarvan) en toch zijn mijn favorieten bands die algemeen gewaardeerd worden/ succes hebben gehad. Blijkbaar trek je toch vaker toe naar iets wat zich volgens de regels van de traditionele popmuziek heeft ontwikkelt en daar dan misschien net wat vernieuwende of oorspronkelijke tintjes aan heeft toegevoegd. Daarmee omarm je de mainstream niet, maar verwijder je je nu ook weer niet zover daarvan. En aan de gemiddelde smaak van de users hier te oordelen werkt dat voor de meesten zo blijkbaar. Mainstream pop/rock (in ieder geval U2!) afknallen is dus een zinloze bezigheid. punt.

0
geplaatst: 5 mei 2006, 13:56 uur
Ook het voorbeeld van die top 10 gaat niet op. Vanaf nummer drie is mijn top 10 arbitrair en kan in principe iedere 5* plaat er in. Van alle albums die ik 5 * heb gegeven, heb ik er a.o. de meeste aan U2 gegeven. Dus als we dan toch "scorebordjournalistiek" gaan bedrijven, zou ik U2 de beste band vinden en ben ik een mainstream muziekliefhebber. Is dat ook zo? Geen idee. Ben ik verder niet mee bezig. Ik kan hooguit aangeven van welke 25 acts ofzo ik de nieuwe cd blind aanschaf. Daar zit U2 en Prince bij maar net zo goed Young Gods of Swans ofzo.
Geloof ook niet dat ik een uitzondering ben (op dit vlak dan) en dat er voldoende muziekliefhebbers zijn die en de nieuwe van U2 kopen en Band of Horses uitchecken.
Dat van die marketing zal allemaal wel ja maar de marketeer die er in slaagt om een slecht product 25 jaar lang aan de top te houden moet echt nog geboren worden
Geloof ook niet dat ik een uitzondering ben (op dit vlak dan) en dat er voldoende muziekliefhebbers zijn die en de nieuwe van U2 kopen en Band of Horses uitchecken.
Dat van die marketing zal allemaal wel ja maar de marketeer die er in slaagt om een slecht product 25 jaar lang aan de top te houden moet echt nog geboren worden
0
geplaatst: 5 mei 2006, 13:56 uur
Deze discusie is overgeheveld vanuit een U2 discussie, vandaar. Bands als Kane, Bon Jovi had ik inderdaad ook beter vinden passen. Ook al mistaat U2 met haar laatste album niet binnen dit rijtje

0
geplaatst: 5 mei 2006, 14:01 uur
VanDeGriend schreef:
Met airplay en het opwekken van verzadiging (een verzadigd iemand kijkt niet verder) kom je al een heel eind!
Wanneer ik blokjes tenenkaas ga verkopen en ik krijg net zo veel reclamezendtijd als de airplay van U2 de afgelopen 15 jaar dan moest ik een leger zweetvoeten inhuren om aan de vraag te voldoen.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 14:13 uur
Nee hoor, tenenkaas blijft tenenkaas. En als mensen echt iets slecht vinden dan kopen ze het echt niet, ondanks de reclamezendtijd.
U2 is zo populair, omdat ze heel veel zendtijd hebben, maar ook gewoon goede muziek maken.
U2 is zo populair, omdat ze heel veel zendtijd hebben, maar ook gewoon goede muziek maken.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 14:18 uur
Carow schreef:
*Gives Carow a hug
*En zo wordt de hele discussie in een zin adequaat samengevat

0
geplaatst: 5 mei 2006, 14:23 uur
Sietse schreef:
copy/paste graag, want ik ga me niet inschrijven voor iets dat ik nooit zal gebruiken...
(quote)
Geniaal stukje tekst. Hier:
There are musical offenders out there, and they are everywhere.
They're the ones who barked back at "Who Let The Dogs Out."
They're the ones who play "Smells Like Teen Spirit" or "Stairway To Heaven" in guitar shops after they've had one guitar lesson.
They're the ones who bought the interview-only Britney Spears CD so their collection would be complete - and then made their friends listen to it.
They're the ones who think "Stuck In The Middle With You" is not only a Bob Dylan song, but it's his best song.
They're the ones who still rush the dance floor to "Billy Jean" as if it has never been done before. They promptly leave when the song is done though.
They're the ones who sing karaoke to "Fake Plastic Trees" with their eyes closed and fists clenched.
They're the ones who are planning a trip to Las Vegas just to see Celine Dion.
They're the ones who claim to "love reggae" even though they've only ever heard Bob Marley's Legend album.
They're the ones who got jiggy wit it.
They're the ones who buy Eagles or Meatloaf DVDs to play in the background at parties.
They're the ones who claim to listen to hundreds of different music genres. Dark metal, speed metal, thrash metal, progressive metal, black metal, Viking metal, glam metal, avante guard metal, stoner metal, melodic death metal, power metal, doom metal, new wave of British heavy metal…
They're the ones who let a sticker on the front of a CD that offers a free movie coupon if you buy Hillary Duff actually sway them to buy Hillary Duff.
They're the ones who never heard of soul music until they saw Ray.
They're the ones who still try to fit into a Great White or a RATT T-shirt from twenty years ago, completely ignoring the fact that they have gained 100 pounds and that their kids would die of embarrassment.
They're the ones who play Great White or RATT as they carpool kids to school, completely ignoring the fact that they drive a mini-van and their kids would die of embarrassment.
They're the ones who secretly want all the Pearl Jam official bootlegs, not to listen to, but to display.
They're the ones who can sit you down and tell you what's wrong with music today with a straight face while their new Rob Thomas CD plays in the background.
They're the ones who keep R. Kelly's career going.
They're the ones who have the first dance at their wedding to Lonestar's "Amazed."
Their Top 5 all time favourite albums (in order) are Revolver, Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, Abbey Road, The White Album, and then I guess it's a tie between Rubber Soul, Please Please Me, Let It Be, A Hard Day's Night, and Help!
They're the ones who voted Baz Lurhmann's "Everybody's Free To Wear Sunscreen" as their Grad song.
They're the ones who air guitar to Van Halen, whether the music is actually playing or not.
Out of millions and millions of bands out there, their favourite band is George Thorogood and the Destroyers.
They're the ones who think "Born In The U.S.A." is a patriotic song.
They're the ones who only buy music at Wal-Mart.
They're the ones who drive a $500 car real slow along the beach (with the windows rolled down) while pumping the latest club single through a $2000 stereo, all the while ignoring all crosswalks, traffic signs, noise pollution by-laws and common standards of good taste.
They're the ones who think Will Smith is "old school."
They're the ones who would 'word it up' to "Here Comes The Hotstepper."
They're the ones who only know Willie Nelson because of his duet with Toby Keith.
They're the ones who hum Broadway show tunes in a crowded elevator.
Lord knows how they do it, but they're the ones who feel empowered by the songs of Shania Twain.
They're the ones who think Bon Jovi is "grunge" or "alternative."
They're the ones who own a "traditional Irish pub" and still only play Nelly Furtado and Jay-Z in said pub.
They're the ones who do another cover of "Yesterday."
They're the ones who get $50 allowance a week from their suburbanite parents, but think a D12 album makes them gangsta.
They're the ones who write terrible poetry on their Blogs about girls who don't like them or cute boys who play in an emo band - all the while listening to Good Charlotte.
They're the ones who are, like, totally down with J-Lo. And not just as like a totally good singer and performer and actor, but also as an artist.
They're the ones who still know all the words to "Ice Ice Baby" and consistently bust it out at any informal get-together.
They're the ones who can still name at least 3 McMaster and James songs.
They're the ones who lit a candle to Nirvana's MTV Unplugged and kept it burning for at least 11 months.
They're the ones who sang that 'Cherry Cola' line from Savage Garden's "I Want You" over and over and over and over again.
They're the ones who ripped on N'Sync but party to Justin Timberlake.
They're the ones who listen to Faith Hill because 'she's hot.'
They're the ones who instantly get offended or outright scared at the mention of the word "jazz."
They're the ones who keep their music collection in Alphabetical order, from AC/DC to Anthrax.
They're the ones who say they "hate country" and/or "hate rap" even though they have never heard those genres outside of popular radio.
They're the ones who did "The Hamster Dance."
They're the ones who prefer "Sweet Home Alabama" to "Southern Man."
They're the ones who want to hear more from Chris Gaines.
They're the ones who engraved their name on the bottom of their CDs, so no one could steal them (I know someone who did this).
They're the ones who use "Madonna" and "musical genius" in the same sentence without being negative or sarcastic.
They're the ones who have a CD collection worth $40 tops, but they have a $600 iPod.
They're the ones whose favourite songs include commercial jingles and cell phone ring tones.
They're the ones who actually think world peace can be achieved if everyone in the world would just listen to "Imagine."
They're the ones who live in the dorm next to you, and play Dark Side of The Moon all the gawddamn time.
Remember that crappy song Adam Sandler performed on The Wedding Singer? He was on the airplane and he borrowed Billy Idols guitar and then did a song about how he'd love to grow old with Drew Barrymore. They're the ones who love that song.
They're the ones that write off every single song from the 1980s as crap that they never want to hear again. They also just so happen to listen to R.E.M.
They're the ones you overhear talking about the great lyrics in the latest Jo-Dee Messina, Rascal Flats, Gretchen Wilson, or Tim McGraw song.
They're the ones who own Elton John's Candle In The Wind CD single.
They're the ones who know a dozen alternate endings to the song "Happy Birthday."
They're the ones who hold up U2's The Joshua Tree as the pillar of their (and anyone else's) music collection.
0
Toine Rorije
geplaatst: 5 mei 2006, 14:33 uur
VanDeGriend schreef:
*Gives Carow a hug
*
En zo wordt de hele discussie in een zin adequaat samengevat
(quote)
*Gives Carow a hug
*En zo wordt de hele discussie in een zin adequaat samengevat

Als er nu 'maakten' stond ipv 'maken' was ik het er misschien ook wel mee eens geweest.

0
geplaatst: 5 mei 2006, 14:33 uur
Fugu schreef:
Wanneer ik blokjes tenenkaas ga verkopen en ik krijg net zo veel reclamezendtijd als de airplay van U2 de afgelopen 15 jaar dan moest ik een leger zweetvoeten inhuren om aan de vraag te voldoen.
Carow schreef:
Nee hoor, tenenkaas blijft tenenkaas. En als mensen echt iets slecht vinden dan kopen ze het echt niet, ondanks de reclamezendtijd.
Zullen we, gezien de topictitel, U2 een beetje loslaten om meer on-topic te kunnen discusieren en meer treffendere voorbeelden aan te halen?
--------
Daar denk ik anders over. Dingen als smaak zijn sterk beinvloedbaar door omgevingsfactoren. Echt slechte producten sucesvol aan de man te brengen is vrij moeilijk, alleen Boney M lukte het. Maar een doorsnee/gemiddeld product positioneren als iets bijzonders en constant de illusie opwekken dat er iets bijzonders aan de hand is (zie idols) is een uitstekende manier om van niets iets te maken.
Idols is toch ook enkel een reclamefilmpje voor de artiesten en uiteindelijk scoren de artiesten met hun debuutalbum enorm. Waarna het daarna 'op eigen kracht' moet, zonder de idols afleveringen dan floppen ze gigantisch. Ik trek hier conclusies uit.
0
geplaatst: 5 mei 2006, 14:34 uur
Toon1 schreef:
They're the ones who keep their music collection in Alphabetical order, from AC/DC to Anthrax.

0
geplaatst: 5 mei 2006, 14:44 uur
Er zit een tegenstrijdigheid in jouw verhaaltje.
Eerst zeg je dat slechte producten vrij moeilijk aan de man te brengen zijn, alleen Boney M lukt het.
Vervolgens zeg je dat die gasten van Idols ontzettend scoren met hun debuutalbum. Wil je zeggen dat die Idols-artiesten niet slecht zijn?
Eerst zeg je dat slechte producten vrij moeilijk aan de man te brengen zijn, alleen Boney M lukt het.
Vervolgens zeg je dat die gasten van Idols ontzettend scoren met hun debuutalbum. Wil je zeggen dat die Idols-artiesten niet slecht zijn?

* denotes required fields.