MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Videoclips toevoegen bij albums

zoeken in:
Ik heb inderdaad ook regelmatig dat ik graag door wil lezen met de video op de achtergrond. Zo'n "hippe" popup is in dat soort gevallen alleen maar vervelend.

Er lijken steeds meer officiele clips achter het "embedden mag niet" filter te komen, en bovendien wordt ik ook niet zo vrolijk van berichten dat Buma Stemra rekeningen wil gaan sturen voor het embedden van muziek (al betwijfel ik of MusicMeter daar ook onder valt) dus ik denk dat we de popup inderdaad maar moeten vervangen door een linkje naar YouTube. Of dat in een nieuw venster is mag je dan zelf configureren met de profieloptie "externe links openen in een nieuw venster".

Zal er zo even werk van maken, en later even kijken naar het automatisch koppelen van zoveel mogelijk afgeschermde videos van de grote maatschappijen

lambf
Hoe zit het met topics die "embedded" video's bevatten ?

daar is niets aan veranderd

Mssr Renard
Ik heb een vraag over het toevoegen van officiële muziekvideo's bij albums. Ik probeer altijd de muziekvideo's bij albums toe te voegen, om de informatie wat completer te maken en ook de geïnteresseerden op weg te helpen. (ik voeg ook altijd de spotify/itunes/last.fm-links bij, als ze er niet zijn).

Maar nu is er een nieuw fenomeen: de Lyric-video. Mag deze ook worden toegevoegd? Vaak is er wel bewegend beeld en soms zelf een animatie, maar ik weet niet of het de bedoeling is.
Waarom? Omdat een band als Queen nu van elke song uit hun repertoire een Lyric-video hebben gemaakt.

Dit is een voorbeeld van een Lyric-video:

Mssr Renard

"Officiële lyric video's zijn dat wel."

Wow. Ik ga die van Queen niet toevoegen (hoeveel nummers hebben zij wel niet). Maar ik ga ze wel bij de nieuwe plaat van JJ Grey & Mofro toevoegen.

Bedankt voor de reactie.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:38 uur

geplaatst: vandaag om 14:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.