De Site / Algemeen / Videoclips toevoegen bij albums
zoeken in:
0
geplaatst: 7 november 2006, 21:18 uur
Hoi,
Het is weer eens tijd voor een proefballon:
als je naar OK Computer gaat ( http://www.musicmeter.nl/album/4 ) zie je bij Karma Police een mooi filmcamera-icoontje. Klik er op en je ziet een prachtige videoclip.
We hebben het er met de crew al over gehad, ben benieuwd naar meer meningen: is dit leuk? voegt dit iets toe? Is het leuk om een soort "correctie mogelijkheid" te geven waardoor iedereen links naar Google Video en/of YouTube kan opgeven voor tracks waar een videoclip van beschikbaar is?
Het is weer eens tijd voor een proefballon:
als je naar OK Computer gaat ( http://www.musicmeter.nl/album/4 ) zie je bij Karma Police een mooi filmcamera-icoontje. Klik er op en je ziet een prachtige videoclip.
We hebben het er met de crew al over gehad, ben benieuwd naar meer meningen: is dit leuk? voegt dit iets toe? Is het leuk om een soort "correctie mogelijkheid" te geven waardoor iedereen links naar Google Video en/of YouTube kan opgeven voor tracks waar een videoclip van beschikbaar is?
0
geplaatst: 7 november 2006, 21:24 uur
Schitterend idee Jordy.
Meestal heb ik youtube al open staan, maar het bespaart een paar keer klikken.
Meestal heb ik youtube al open staan, maar het bespaart een paar keer klikken.
0
geplaatst: 7 november 2006, 21:25 uur
ik vind t ook een erg leuk idee, kan ik nog meer tijd doorbrengen op mume 

0
geplaatst: 7 november 2006, 21:33 uur
0
geplaatst: 7 november 2006, 21:34 uur
Jaaaaaa! Ik dacht hier zelf ook al een tijdje aan, aangezien ik vaak video's plaats in diverse KO's. Echt een superidee dit!!! Kun je gelijk nummers horen van desbetreffende artiest.
Driewerf

Driewerf

0
geplaatst: 7 november 2006, 21:36 uur
Zo vlak voor de verkiezingen doet Jordy hierbij duidelijk een gooi naar het minister-presidentschap, dat moge duidelijk zijn.
0
geplaatst: 7 november 2006, 21:40 uur
Wat doe je me aan, Jordy? Nu zal ik helemaal niet meer achter MusicMeter vandaan te slaan zijn... 
0
geplaatst: 7 november 2006, 21:42 uur
En je komt ook nog eens voor leuke verassingen te staan: Muse met Supermassive Black Hole............ denk je de clip voorgeschoteld te krijgen zie je 2 zeer suffe mensen een nog suffer dansje uitvoeren op dat nummer.
Eigenlijk nog leuker dan de echte clip

0
geplaatst: 7 november 2006, 21:48 uur
aERodynamIC schreef:
En je komt ook nog eens voor leuke verassingen te staan: Muse met Supermassive Blackhole............ denk je de clip voorgeschoteld te krijgen zie je 2 zeer suffe mensen een nog suffer dansje uitvoeren op dat nummer.
En je komt ook nog eens voor leuke verassingen te staan: Muse met Supermassive Blackhole............ denk je de clip voorgeschoteld te krijgen zie je 2 zeer suffe mensen een nog suffer dansje uitvoeren op dat nummer.

Dan moet je even er bij uitleggen dat dat bij de vorige versie van deze video test was, waar "automatische matches" werden gemaakt... die waren inderdaad soms nogal grappig
Maar ja, ik heb een leger aan slaafjes, ik bedoel MusicMeter heeft een hechte community, dus we kunnen deze linkjes beter handmatig plaatsen

0
geplaatst: 7 november 2006, 21:51 uur
Jordy schreef:
Maar ja, ik heb een leger aan slaafjes, ik bedoel MusicMeter heeft een hechte community, dus we kunnen deze linkjes beter handmatig plaatsen

0
geplaatst: 7 november 2006, 23:25 uur
Klumpie schreef:
Kunnen er ook clips van Yahoo video worden opgezet???
Kunnen er ook clips van Yahoo video worden opgezet???
Ik weet het niet, hosten die zelf ook video's? dat lijkt meer een zoekmachine voor andere video-sites, zo op het eerste gezicht
0
geplaatst: 7 november 2006, 23:36 uur
Jordy schreef:
Ik weet het niet, hosten die zelf ook video's? dat lijkt meer een zoekmachine voor andere video-sites, zo op het eerste gezicht
(quote)
Je kunt zelf in ieder geval ook video's uploaden. Maar ik weet niet of het hetzelfde is als Youtube of video.google.
http://video.yahoo.com/
* denotes required fields.