menu

De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?

zoeken in:
Ik zou het leuk vinden als er rotatielijsten per taal kwamen. Nu staat er vrijwel alleen maar Engelstalige muziek op (alles op 3 albums na op dit moment). Zouden er ook lijsten kunnen komen voor muziek in andere talen, voor de variatie?

avatar van deric raven
Er zijn wel toplijsten op jaar per land, ik verwacht zelf dat er te weinig taalgericht gestemd wordt om er een rotatielijst van te maken. Wel een mooi idee!

avatar van aerobag
Wat ik mis: Wat meer leven in de brouwerij op de frontpage met albums die zo nu en dan in de spotlight gezet worden.. Dat vind ik altijd een leuke feature van RateYourMusic namelijk. Niet alleen de meest recente albums, maar ook bijvoorbeeld een album van een recentelijk overleden artiest wordt op de frontpage in de spotlight gezet. Ook als een user een uitgebreidere recensie bij een ouder album plaatst , wordt deze soms ook uitgelicht Soms pakken ze zelfs een obscure parel om een week lang onder de aandacht te brengen.

Geeft wel een fijne dynamiek vind ik en een wisselwerking tussen user en community, was bijvoorbeeld wel leuk om Madvillain een tijd bovenaan de rotatielijst te zien staan, maar dat hoeft wat mij betreft niet ten koste te gaan van nieuwe releases. Neemt dat droge database gevoel ook wat meer weg.

Bijvoorbeeld een terugkoppeling naar de forumgames, zoals een uitgelicht album van een nr. 1 in een ladder of het 'album tip van de week' topic

avatar van GrafGantz
Ik mis de onnavolgbare berichten van Deranged en hoop dat alles goed met hem gaat.

avatar van ZAP!
Een frisdrankautomaat.

avatar van herman
aerobag schreef:
Wat ik mis: Wat meer leven in de brouwerij op de frontpage met albums die zo nu en dan in de spotlight gezet worden.. Dat vind ik altijd een leuke feature van RateYourMusic namelijk. Niet alleen de meest recente albums, maar ook bijvoorbeeld een album van een recentelijk overleden artiest wordt op de frontpage in de spotlight gezet. Ook als een user een uitgebreidere recensie bij een ouder album plaatst , wordt deze soms ook uitgelicht Soms pakken ze zelfs een obscure parel om een week lang onder de aandacht te brengen.

Geeft wel een fijne dynamiek vind ik en een wisselwerking tussen user en community, was bijvoorbeeld wel leuk om Madvillain een tijd bovenaan de rotatielijst te zien staan, maar dat hoeft wat mij betreft niet ten koste te gaan van nieuwe releases. Neemt dat droge database gevoel ook wat meer weg.

Bijvoorbeeld een terugkoppeling naar de forumgames, zoals een uitgelicht album van een nr. 1 in een ladder of het 'album tip van de week' topic

Precies dit heb ik eind 2019 al genoemd in de enquete van de nieuwe eigenaar, dus ik denk dat het in 2027 wel zo ver is.

Ponty Mython
Ik verwacht dat dit soort beslissingen worden genomen op basis van het succes van het vernieuwe Movie&TvMeter, dat ergens eind 2023 in de lucht moet gaan.

avatar van jurado
Ik zou wel graag bij artiesten een soort van "Fans vinden dit ook leuk" of "Meer zoals dit", net zoals bij Lastfm en Spotify.
Aanbevelingen dus.

avatar van Fathead
jurado schreef:
Ik zou wel graag bij artiesten een soort van "Fans vinden dit ook leuk" of "Meer zoals dit", net zoals bij Lastfm en Spotify.
Aanbevelingen dus.
In dat geval zal ik mijn top 10 artiesten toch eens wat adequater moeten invullen...

avatar van Sillah
Een donkere modus. Fijn voor de ogen in de avond..

avatar van Kronos
Sillah schreef:
Een donkere modus. Fijn voor de ogen in de avond..

f.lux

avatar van Sillah


f.lux filtert het blauwe licht. Dat is iets anders dan een donkere modus.

avatar van Kronos
Sillah schreef:
f.lux filtert het blauwe licht.

Fijn voor de ogen in de avond.

avatar van Sillah
Haha. Ik maak al gebruik van f.lux, maar vind van die witte achtergronden in de avond dan vaak alsnog te fel. Het helpt wel iets inderdaad.

avatar van sereen
Ik mis een sorteerfunctie om recensies te sorteren op bijvoorbeeld meeste likes of oudste bericht.

lambfv2
SVEN waar ben jeeeeee

avatar van Running On Empty
Ik zou wel iemand willen kunnen blokkeren bij mijn updates in wiens plaatsbesprekingen ik totaal niet geïnteresseerd ben.

Of is zo’n blokkeer functie er al ??

Ponty Mython
Running On Empty schreef:
Ik zou wel iemand willen kunnen blokkeren bij mijn updates in wiens plaatsbesprekingen ik totaal niet geïnteresseerd ben.

Of is zo’n blokkeer functie er al ??

Een negeerknop zou idd handig zijn.

avatar van Michiel Cohen
Running On Empty schreef:
Ik zou wel iemand willen kunnen blokkeren bij mijn updates in wiens plaatsbesprekingen ik totaal niet geïnteresseerd ben.

Of is zo’n blokkeer functie er al ??

Andersom zou dan ook wel zo handig zijn.

avatar van Running On Empty
Michiel Cohen schreef:
(quote)

Andersom zou dan ook wel zo handig zijn.

Wat bedoel je exact?

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Enkele berichten verwijderd. Volgens mij doelde Ponty Mython op een negeerknop en was daar een vrij storende spelfout in geslopen. Heb zijn bericht dan ook maar even proactief naar mijn aanname aangepast.

Ponty Mython
Casartelli schreef:
Enkele berichten verwijderd. Volgens mij doelde Ponty Mython op een negeerknop en was daar een vrij storende spelfout in geslopen. Heb zijn bericht dan ook maar even proactief naar mijn aanname aangepast.

Sorry, geen idee waar de discussie over ging maar ik bedoel inderdaad een negeerknop.

avatar van herre48
Ponty Mython schreef:
(quote)

Sorry, geen idee waar de discussie over ging maar ik bedoel inderdaad een negeerknop.

Dat zou idd fijn zijn.

avatar van Running On Empty
Sorry, geen idee waar de discussie over ging maar ik bedoel inderdaad een negeerknop.
Is die knop er al waarmee ik iemand kan blokkeren? (Dus dat ik geen album recensies meer van die persoon op mijn scherm krijg).


Gast
geplaatst: vandaag om 15:36 uur

geplaatst: vandaag om 15:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.