MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums zonder hoesfoto

zoeken in:
Dat album zonder coverart kan je echt wel vergeten. Zonder coverart mag hij er niet op. Het is ook een eigen beheer release. Dan nog zou hij er op mogen omdat de artiest wel andere releases op label heeft, maar deze release is zo onofficieel dat er zelfs geen moeite is genomen er coverart bij te doen. (Wat ik overigens goed kan begrijpen voor een netrelease.)

Zonde, want de release heeft wel een speciaal plekje bij me veroverd... Zal er mee moeten leren leven

Tja, het leven valt niet altijd mee...

Is het misschien niet een mogelijkheid om een artiest altijd op de site te kunnen plaatsen zodat bij het discussie-plekje over het album wat niet op de site mag gepraat kan worden ?

Dan moet je denk ik ergens een topic openen met de naam 'Artiesten die niet op de site mogen'. Het blijft hier een database van albums, niet van artiesten. Jouw voorstel zal er toch niet doorkomen. (Gezien je negatieve formulering van de vraag "Is het misschien niet..." wist je dat denk ik ook wel. )

Het was ook niet naar moderators gericht maar meer in het algemeen - of er belangstelling voor is bij de gebruikers van mume.

Je vraag was of het mogelijk is. Technisch gezien is het dat natuurlijk. Maar het komt er niet door. Of er belangstelling voor is is een hele andere vraag dan of iets mogelijk is.

Een topic openen lijkt me dan handiger. Als een artiest later alsnog een release (en dus een artiestenpagina) op de site heeft, kan dat altijd weer verplaatst worden.

Niet zo bijdehand doen Reptile -het is vakantie -

Dan ga ik maar eens een poging doen tot een topic openen. Maar de artiesten die ik bedoel, die zullen geen release meer doen. Zo'n bands uit de jaren 80 die 1 EP hebben gereleased maar limited uitgave waardoor slechts een honderdtal mensen het origineel hebben - en geen cover op internet plaatsen- en een 500 mensen de mp3-versie. (wat enorm zonde is, want nu zal mijn top10 nooit echt aan mijn wensen kunnen voldoen)

Antietam: Antietam (1985)
Eugene Chadbourne: Collected Symphonies (1985)
Gorge Trio: Dead Chicken Fear No Knife (1998)
Live Human: Live Human feat. DJ Quest (1997)
No Man: No Man Is Hurting Me (1986)
Peter Michael Hamel: Buddhist Meditation East-West (1975)
Steve Douglas: Rainbow Suite (1981)
Styrenes: Girl Crazy (1982)

Dit kon ik nog vinden:

Antietam: Antietam (1985)

(afbeelding)

Gorge Trio: Dead Chicken Fear No Knife (1998)

(afbeelding)

Live Human: Live Human feat. DJ Quest (1997)

(afbeelding)

Steve Douglas: Rainbow Suite (1981)

(afbeelding)

Bedankt!

CHIEP (crew)
Ultimate Kaos - The Kaos Theory (1996)

Ik vind enkel scherpe afbeeldingen met sticker.

(afbeelding)

Alleen nog even wat aanpassen qua brightness/contrast, onder een randje eraf en formaat; moet te doen zijn.

Weet iemand het hoesje van After School Knife Fight - Jousting with the Intent of Hurting People te vinden?

pretfrit
Heeft iemand een correct exemplaar van de volgende hoes

(afbeelding)

pretfrit schreef:
Heeft iemand een correct exemplaar van de volgende hoes

(afbeelding)

Gevonden: http://www10.ocn.ne.jp/~basie/music/cb/disco/3.files/tiburg71nassau69.jpg

pretfrit
die afbeelding is me bekend, maar die krijg ik ook na correctie met geen mogelijkheid langs de crew.

dus zonder randjes en scherp graag.

sxesven
Poging waard?

(afbeelding)

Geen Photoshop bij de hand, dus meer kan ik er nu niet van maken.

Harco

(afbeelding)

200x200.

boomkat
Dat is die van sxesven toch ook

sxesven
200x196 - maar dat boeit niet, want het gaat om de breedte, niet om elke dimensie. Tevens een directe resize van de grote scan, dus tja...

Nou ja, hulde voor de resize? Ofzo...

Harco
Mja, het gaat om de breedte, maar ik vind 200x200 netter dan 200x196.

Maar hey, wie ben ik?!

sxesven
En ik vind een directe resize van een scan dan weer netter.

Maar hey, wie ben ik?!

boomkat
Harco ik respecteer je resize skills, maar die van sxesven is toch net ff wat scherper

pretfrit
nou, bedankt voor de moeite, (en vooral jullie sxesven) zal dit spetterende Tilburgse live concert (en dat al in 71) even toevoegen zodat er masaal op gestemd kan worden

Charles Brown Superstar: Days of our Drive/Sweet Piece of Ass (Win, 1995)
Eugene Chadbourne: Collected Symphonies (Parachute, 1985)
No Man: No Man Is Hurting Me (Ace of Hearts, 1986)
Peter Michael Hamel: Buddhist Meditation East-West (Harmonia Mundi, 1975)
Styrenes: Girl Crazy (Mustard, 1982)

Paalhaas schreef:
Styrenes: Girl Crazy (Mustard, 1982)

Staat op de site.

Ik zie het, dank je.

Nog 3:

Lesli Dalaba: Trumpet Songs and Dances (Parachute, 1979)
New Dalta Ahkri: Reflectativity (Kabell, 1974)
New Dalta Ahkri: Song of Humanity (Kabell, 1976)

Gast
geplaatst: vandaag om 22:25 uur

geplaatst: vandaag om 22:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.