menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic

zoeken in:
Groot nieuws, de eerste Musicmeter-prijsvraag is een feit. Op de welkomstpagina vind je een prijsvraag waarmee je de cd Instructions van Decorate Decorate kunt winnen.

In dit topic zullen prijswinnaars bekend worden gemaakt, en mag je commentaar geven over de prijsvraag (of -vragen, in de toekomst). Discusseren over het antwoord is niet toegestaan/ Ook bij het geven van hints of iets dergelijks wordt je onmiddelijk uitgesloten van deelname.

Succes! Met dank aan Sounds for Sure voor het beschikbaar stellen van de prijzen.

[/schaamteloze copypaste van Moviemeter]

Goed initiatief, ik doe mee .

Inderdaad een goed initiatief, ookal wekt de prijs geen interesse bij mij. .

Ik ook. Leuk van reptile71 dat hij MusicMeter ondersteunt

Overigens wil ik die CD ook wel winnen, interessante prijs !

Mag ik vragen hoe de winnaar beslist wordt, want er zullen uiteraard wel meerdere mensen het juiste antwoord weten ? En eventueel nog andere belangrijke regelingen die handig zijn om te weten ?

lambf
Lijkt me wel leuk als er hier op een of andere manier labels / mailorder / distro's / artiesten oid bij betrokken zouden kunnen worden (al kan je maar promo's winnen, het gaat om het idee) naast Sounds for Sure natuurlijk

Als er niet genoeg spullen voorhanden zijn, ik heb hier trouwens ook nog een paar cd's die eventueel weg zouden kunnen tegen een prijsvraag .

Ik ben blij met de positieve ontvangst tot nu toe.

Musicmeter randomiseert automatisch de inzenders, dus diegene die bovenaan staat krijgt de hoofdprijs en de 10 daaronder de extra prijs.

Er zijn trouwens nu al meer dan 11 inzenders, dus er gaan sowieso mensen teleurgesteld worden.

Eens met lambf trouwens. Ik zal Reijersen eens vragen of BlueNote niet iets beschikbaar kan stellen.

Misschien kun je Thomas (Thomzi50) vragen of hij met hiphopleeft.nl iets kan regelen, zei geven namelijk ook wel eens cd's weg (of kaartjes voor een concert).

Bij GamesMeter zijn we alweer bezig met de tweede prijsvraag en ik vroeg me toen ook al af waarom er op MusicMeter nog nooit een geweest is. Het is een veel grotere site en daarom interessanter voor prijsvragen.

Ok, zojuist de juiste inzending verstuurd maar vervolgens krijg ik een link in beeld die zou moeten verwijzen naar het topic waar de uitslag bekend in gemaakt gaat worden en dan kom ik hier terecht:

http://www.musicmeter.nl//forum/6/687

Sheplays
Ik vind 't wel leuk zo'n prijsvraag, maar waarom wordt de uitslag in het topic 'sprookjesmuziek gezocht' bekend gemaakt?

*edit: ik zie dat ik niet de enige ben die 't is opgevallen...

Is het mogelijk om jezelf uit te sluiten van bepaalde prijzen? Ik ben supergeïnteresseerd in de hoofdprijs maar de overige tien prijzen kunnen me niet echt bekoren, aangezien er ongetwijfeld een hoop mensen zijn die dat wel leuk zouden vinden geef ik het dan liever aan iemand die er blij mee zou zijn.

Jordy (admin)
GrafGantz schreef:
Ok, zojuist de juiste inzending verstuurd maar vervolgens krijg ik een link in beeld die zou moeten verwijzen naar het topic waar de uitslag bekend in gemaakt gaat worden en dan kom ik hier terecht:

http://www.musicmeter.nl//forum/6/687

ik zal dat even aanpassen, moet dit topic zijn

Davez
Ik ben geboren voor het geluk, ik heb zeker prijs

Ik doe ook mee.

Hier nog één!

Gaat iedereen die meedoet dat nu hier melden?

Nou vooruit: ik doe ook mee.

Ik doe niet mee, maar wil wel melden dat ik dit een uitermate leuk initiatief vind.

Ik pas ook, de prijs spreekt mij niet echt aan. Wel een goed idee om prijsvragen te organiseren.

Heb het antwoord zonet verstuurd.

Paap_Floyd schreef:
Gaat iedereen die meedoet dat nu hier melden

Nee, want anders waren we nu wel een paar pagina's verder met dit topic.

Als mensen nog ideeen hebben voor nieuwe prijsvragen, of contact hebben met platenmaatschappijen, distributiekanalen, etc. laat het dan maar even weten via pm. Hiphopleeft.nl was alvast een goede.

gaaf

Leuk idee, hoop het nog vaker te zien. Lijkt me echt gaaf een album te winnen, en eentje die ik niet ken, maar wel goed schijnt te zijn, nog beter natuurlijk! =)

Kom maar op met de volgende prijsvraag!

zo te zien gaan er een hoop mensen teleurgesteld worden, hopelijk ik niet

Als julie dit vaker doen met andere Diverse Albums doe ik zeker mee

Ik verwacht dat Sounds for Sure wel eens vaker een album zal willen weggeven, maar voor de variatie zou het mooi zijn als er meerdere shops e.d. zijn die zoiets willen doen. Een prijs van Sounds for Sure zal toch meestal een album zijn uit de post-punk-en-aanverwante-genres hoek.
Overigens denk ik dat Decorate Decorate zeker wel een breder publiek kan trekken, dus is het mooi dat deze band op die manier toch wat extra aandacht krijgt.

reptile71 schreef:
maar voor de variatie zou het mooi zijn als er meerdere shops e.d. zijn die zoiets willen doen
Sure

Overigens claim ik hierbij met terugwerkende kracht de eer van de eerste MuMe prijsvraag

Het was Nightrider (en niet The Viking zoals op de Wiki staat) die een mooie CDVriend cdbon van 10 euro heeft gewonnen door de "verzin een echte domeinnaam voor CDRob " prijsvraag te winnen. Dat was in December 2006:-)

Zie hier

Hij heeft hiervoor Mellon Collie van Smashing Pumkins besteld

Sheplays
VanDeGriend schreef:

Het was Nightrider (en niet The Viking zoals op de Wiki staat) die een mooie CDVriend cdbon van 10 euro heeft gewonnen door de "verzin een echte domeinnaam voor CDRob " prijsvraag te winnen. Dat was in December 2006:-)

Er staat Nightrider op de Wiki hoor!

Haha da's vlot Janine. Ok ok mijn fout dan....

Sheplays
VanDeGriend schreef:
Haha da's vlot Janine. Ok ok mijn fout dan....

Nah, fout van Wiki

*knip*

Gast
geplaatst: vandaag om 07:53 uur

geplaatst: vandaag om 07:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.