menu

De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic

zoeken in:
Helaas heeft een van de winnaars voor Tilburg verstek moeten laten gaan (met een goede, onvoorziene reden). Hierdoor heb ik MuMe iemand anders uit laten loten, wat betekent dat Linus Van Pelt alsnog in de prijzen is gevallen. Alsnog gefeliciteerd!

aERodynamIC schreef:
Als je de link aanklikt kom je bij een pagina waar de korting in verwerkt zit (net nog uitgeprobeerd en dat werkt).

Ik heb er vanmiddag ook nog op geklikt en toen stond er ook € 11,50

Wat vreemd: ik heb er geen problemen mee: is dat nog steeds zo?

herman schreef:
Helaas heeft een van de winnaars voor Tilburg verstek moeten laten gaan (met een goede, onvoorziene reden). Hierdoor heb ik MuMe iemand anders uit laten loten, wat betekent dat Linus Van Pelt alsnog in de prijzen is gevallen. Alsnog gefeliciteerd!

Even voor de duidelijkheid: dit staat los van de actie die tot morgenavond 20.00 uur loopt

Linus Van Pelt
Linus van pelt/ik zoekt nog wel een +1 of hij gaat misschien zijn moeder meenemen. Als een van de mume'ers meewilt zeg het maar.

aERodynamIC schreef:
Wat vreemd: ik heb er geen problemen mee: is dat nog steeds zo?

Jep:
Normaal
11.50 EUR
(incl. 1.50 EUR servicekosten)

Ik zie net dat ik in safari geen problemen heb maar in firefox krijg ik ook 11,50 (na een tweede poging niet meer trouwens).

Ik geef dit door.

edit: het is crosskip nu ook gelukt

Nog even in de herhaling:

Beste MusicMeter-users,

We mogen nog 2 gastenlijstplekken voor het concert van REVERE in 013 Tilburg op 12 december verloten.

M.a.w. er kan nog 1 iemand winnen die dan 2 plaatsen krijgt toegewezen voor dit optreden.

Wat te doen? Stuur mij een pm dat je hier graag voor in aanmerking komt.

Dit kan tot donderdag 5 december 20.00 uur.

Succes!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=7NaSxkAM_fM

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=GswgXg1WubM

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Hoppa,

Ik heb een tweede slachtoffer gevonden die mee wilt naar Revere dus ik ben er helemaal klaar voor

aERodynamIC schreef:
Ik zie net dat ik in safari geen problemen heb maar in firefox krijg ik ook 11,50 (na een tweede poging niet meer trouwens).

Ik geef dit door.

edit: het is crosskip nu ook gelukt

Nu nog hopen dat ik alles op tijd af krijg voor de deadline op de vrijdag erna. Heb in ieder geval al vriendjes gevonden die waarschijnlijk ook wel mee willen

Nog maar even updaten dan: wie graag samen met iemand naar eigen keuze naar het optreden in Tilburg wil op donderdag 12 december hoeft mij alleen maar een pm te sturen en na loting volgt dan de winnaar.

Dat is wel een heel leuk sinterklaas-cadeautje, alsnog gratis naar het concert kunnen!

herman schreef:
Dat is wel een heel leuk sinterklaas-cadeautje, alsnog gratis naar het concert kunnen!

Maar dan niet meer voor een user van deze site helaas. Nul komma nul respons betekent dat V2 twee vrijkaartjes nu elders kan weggeven.

Jammer........

Ze weten niet wat ze missen, dat is duidelijk.

Tja.... het is jammer maar niet anders. Nu gaat iemand van buiten deze site er blij mee gemaakt worden lijkt me zo.

Misschien wordt dit topic ook gewoon niet gelezen, dat kan ook

Bedankt voor de kaarten, was een erg goed concert. Heb stephen ook nog mijn portemonee laten signeren Ze hebben er twee nieuwe fans bij.

Ook wel grappig dat mn maat en ik volgens mij de enige 2 mensen onder de 25 waren. Maar maakte het niet minder leuk.

Bedankt musicmeter

Ik moest wel erg lachen om die portemonnee van je ja

Op dat moment vertelde ik violiste Ellie dat ik zelf helemaal geen handtekeningen heb (ook niet nodig)....

sjinobi schreef:
Bedankt voor de kaarten, was een erg goed concert. Heb stephen ook nog mijn portemonee laten signeren Ze hebben er twee nieuwe fans bij.

Ook wel grappig dat mn maat en ik volgens mij de enige 2 mensen onder de 25 waren. Maar maakte het niet minder leuk.

Bedankt musicmeter

Ik ben ook nog maar 21 hoor!

Ja, maar je lijkt 41.

Heb erg genoten van het concert gisteren in Tivoli. Ik ben daardoor ook zeker de muziek meer gaan waarderen. Ook mooi waren de covers die ze speelden (van Joy Division, Johnny Cash en Depeche Mode). Een souvenir in de vorm van My Mirror / Your Target met de handtekeningen van de bandleden meegenomen

Tnx Eric & co !

Ik bedoel natuurlijk dat je erg volwassen overkomt

Linus Van Pelt
Even een heel dramatisch stukje van mij kant:

Ik stond rond een uur of kwart over 9 bij de kassa van 013 en vroeg of ik op de gastenlijst stond voor revere(omdat ik de prijsvraag had gewonnen). De gastenlijst werd doorgenomen en dat was niet het geval, toen werd weer mijn naam en de band gevraagd.

Er werden andere lijsten bij gepakt maar nog steeds stond ik er niet op. Dit nog tot 2 keer toe, en uiteindelijk nadat 4 mensen de lijsten hadden doorgenomen kreeg ik het antwoord dat ik niet op de lijst sta. Er werd gevraagd of ik iemand kon opbellen maar ik had (logisch) het nummer van aERodynamIC niet, toen heb ik heel ongemakkelijk bedankt voor de moeite en ben ik weer huiswaarts gegaan.

Dan komt de grote vraag waarom wilde ik dan niet de 10 euro voor Revere betalen? Omdat mijn budget een beetje op is voor de maand(arme student die ik ben) en ik die 10 euro morgen liever uitgeef om Fred en Toody Cole(dead moon) te zien in Den Bosch. Ik vind revere tof maar die tien euro had ik er niet voor over op dit moment, daarom was ik ook blij dat ik de prijsvraag had gewonnen.

Ik weet niet waar de fout/vergissing ligt; bij v2, het 013 personeel of bij Mume zelf maar ik ben een beetje teleurgesteld. Wel bedankt voor het uurtje fiets beweging dat ik heb gehad.

Dat is wel heel erg balen. :

Ik heb ook nooit het volste vertrouwen in gastenlijsten. Toevallig gisteren terecht: ik stond er ook niet op bij Deltron 3030 - maar ik had natuurlijk een mailtje. Ik zou via MuMe ook aanraden iets van een bewijsje uit te delen bij prijsvragen, in de vorm van een bericht of mailtje, zelfs al gaat het normaal gesproken niet fout.

Linus Van Pelt
Ik ook niet maar meestal gaat het prima, ik heb zelf ook wat ervaring met het aanvragen en opstellen van gastenlijsten dus ik weet hoe het in elkaar steekt(hoever je er iets van kan weten wat je al niet weet).

Ik zie dit nu net en ik baal hier ongelooflijk van. Ik ben niet verantwoordelijk voor het op de gastenlijst zetten en kan niet zeggen waar dit dan fout is gegaan. Achter de schermen weet ik in elk geval dat jouw naam is doorgegeven dus dan is het of V2 of 013.

Ik geef dit gelijk door en kan niet anders dan excuses aanbieden (ik weet niet in naam van wie maar dat doet er nu niet toe). Best een domper om te lezen en voor jou zelf ook

Ik ga hier wel iets proberen mee te doen want ik weet heel zeker dat de band dit ook heel erg naar gaat vinden.

herman schreef:

Dat is wel erg toevallig... Ok, het is giswerk. Maar ik heb zo'n vermoeden dat de oorspronkelijke winnaar op de gastenlijst is blijven staan - door een misverstand, communicatiestoornis, of wat dan ook, en dat het om die reden is misgegaan. Het is anders wel héél toevallig, dat uitgerekend iemand die pas in tweede instantie wint, de toegang is geweigerd. Hopelijk wordt het nog even opgehelderd. Knap vervelend en naar. Daar sta je dan...

Ook ooit zo iets mee gemaakt met gewonnen Spinvis kaartjes, die gaf twee concerten in Doornroosje, en blijkbaar had ik toegang voor het eerste concert.
Ze lieten mij uiteindelijk wel binnen, maar ik baalde natuurlijk wel.

Overigens vind ik het wel wat flauw van 013 om niet iemand mee te sturen naar de zaal en het daar te checken. Het was niet uitverkocht dus had best gekund.
Ik snap dat een zaal ongetwijfeld vaak met een hoop flauwekul te maken heeft maar het zou wel een oplossing geweest kunnen zijn.

User Lukas vertelde al dat hij Linus Van Pelt niet zag rondlopen.

We komen er vast nog achter maar ik blijf dit ongelooflijk vervelend vinden

Linus Van Pelt: ik stuur je een pm waar je misschien ook wel blij van zult worden plus

Gast
geplaatst: vandaag om 10:12 uur

geplaatst: vandaag om 10:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.