MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic

zoeken in:
Linus Van Pelt
aERodynamIC schreef:

User Lukas vertelde al dat hij Linus Van Pelt niet zag rondlopen.

Moet Lukas nog langer wachten op het biertje wat hij nog van me krijgt en ik heb je terug gpmt . Daar werd ik wel erg blij van.

En ja ik snap 013's punt wel maar het probleem ligt denk bij een andere partij die niet een muziek website is(raad maar raak). Vooral omdat ik niks van bevestiging bij had.

tuktak
Tjongejonge, de ene prijsvraag is nog niet afgelopen of we hebben alweer een nieuwe!

In samenwerking met Poppodium 013 in Tilburg:

Win 3x2 tickets voor het optreden van Young Fathers op zaterdag 1 maart in 013 Tilburg! Daarnaast win je ook nog eens de cd van het net verschenen debuutalbum DEAD.

Kijk even op de MusicMeter Homepagina voor verdere informatie en om mee te doen.

We gaan ervoor zorgen dat er ditmaal niks fout gaat met de prijswinnaars en de gastenlijst

Kun je niet alleen het album winnen, tilburg is wel wat ver natuurlijk. en ik ga al naar hun concert in België

tuktak
Nee, de winnaars krijgen hun cd bij 013 op de avond van het optreden.

Ik voel weer een prijsvraagje aankomen.

Als ik jou was zou ik eens bij de dokter langsgaan.

Mijn dokter houdt niet zo van het soort muziek, schat ik tenminste in...

DjFrankie (moderator)
reptile71 schreef:
Mijn dokter houdt niet zo van het soort muziek, schat ik tenminste in...

Vrije artsen keuze zag ik gisteren op tv.

In het geval van artsen ben ik al tevreden als ze hun werk goed doen.

tuktak
Er komen al wat goede antwoorden binnen zie ik al!

Lin
hahaha, ik peins me nog suf hoor!

mooie actie

Ik snap de vraag niet

Weet iemand het juiste antwoord?

Misterfool
"elk antwoord". heb ik geantwoord.

Misterfool schreef:
"elk antwoord". heb ik geantwoord.

hhmm, ik dacht origineel te zijn...

Misschien moeten we zelf maar een prijsvraagje opstellen. Met als prijs een cd die je toch al wilde wegdoen omdat je 'm gekregen hebt of dubbel hebt maar die hier op mume hoge stemmen krijgt? Wie biedt? Wel een moeilijke vraag stellen he.

Ik wacht eigenlijk op de officiële bekendmaking van de winnaars van de cd's. tuktak, doe jij dat of moet ik het doen?

Hm, aangezien ik het weet en we al een dag verder zijn vind ik dat ik het maar gewoon moet doen. De volgende winnaars zijn gekozen door het randomsysteem van musicmeter:
beatcluster
Chameleon Day
Ceasar
swoon
Don Cappuccino

Allemaal van harte gefeliciteerd met de gloednieuwe release van Principe Valiente!

Pm mij even je naam en adres en dan zorg ik persoonlijk dat je de cd binnenkort ontvangt.

Niet gewonnen, maar toch interesse in een prijs?

Met de volgende kortingscode krijgt iedereen 10% korting bij http://www.soundsforsure.nl:mume0123 De kortingscode is geldig t/m 31 augustus dit jaar.

Ik mis de juichende majorettes als smiley. Dus ik doe maar. Voor het eerst dat ik een prijsvraag win. En dat op vrijdag de 13e EN de dag dat Spanje terug in zijn hok is gezet. Ik ben hier zeer content mee. Bij deze een welgemeend "dank u wel"!

En reptile71 bedankt voor het verloten van zo'n mooie prijs.
De winnaars ontvangen een mooi album.

DjFrankie (moderator)
Chameleon Day schreef:
Ik mis de juichende majorettes als smiley. Dus ik doe maar. Voor het eerst dat ik een prijsvraag win. En dat op vrijdag de 13e EN de dag dat Spanje terug in zijn hok is gezet. Ik ben hier zeer content mee. Bij deze een welgemeend "dank u wel"!

Ben benieuwd naar de recensie

Zal ik doen. Maar ik neem wel even de tijd.

Well done guys!

tuktak
Gefeliciteerd allemaal! 97 deelnemers, lijkt mij een mooie succesvolle actie!

Ondanks dat het een loting betrof zaten er mooie antwoorden tussen.
"Elk antwoord" is een keer of 8 voorbij gekomen.
Andere goede antwoorden waren oa: "Geel met zwart en zeven aardbeien", "earth - art = eh", "Broccoli", "Violetlamp", "sapcentrifuge"

Lin
hahaha heerlijke mensen hier op Mume Winnaars, geniet van de cd, ik kan hem al dromen inmiddels maar dat kan niet anders als je in het kloppend hart van Sounds for Sure woont

Ik ben er heel erg blij mee!

Proficiat, winnaars!

reptile71 schreef:
Met de volgende kortingscode krijgt iedereen 10% korting bij http://www.soundsforsure.nl:mume0123 De kortingscode is geldig t/m 31 augustus dit jaar.

"Geel met zwart en zeven aardbeien"

Een felicitatie aan de gelukkigen. Geniet ervan!

Bah, blijkt dat m'n antwoord toch fout was

Gast
geplaatst: vandaag om 03:32 uur

geplaatst: vandaag om 03:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.