De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic
zoeken in:
0
Linus Van Pelt
geplaatst: 13 december 2013, 17:24 uur
Moet Lukas nog langer wachten op het biertje wat hij nog van me krijgt en ik heb je terug gpmt
. Daar werd ik wel erg blij van.En ja ik snap 013's punt wel maar het probleem ligt denk bij een andere partij die niet een muziek website is(raad maar raak). Vooral omdat ik niks van bevestiging bij had.
0
tuktak
geplaatst: 11 februari 2014, 20:18 uur
Tjongejonge, de ene prijsvraag is nog niet afgelopen of we hebben alweer een nieuwe!
In samenwerking met Poppodium 013 in Tilburg:
Win 3x2 tickets voor het optreden van Young Fathers op zaterdag 1 maart in 013 Tilburg! Daarnaast win je ook nog eens de cd van het net verschenen debuutalbum DEAD.
Kijk even op de MusicMeter Homepagina voor verdere informatie en om mee te doen.
We gaan ervoor zorgen dat er ditmaal niks fout gaat met de prijswinnaars en de gastenlijst
In samenwerking met Poppodium 013 in Tilburg:
Win 3x2 tickets voor het optreden van Young Fathers op zaterdag 1 maart in 013 Tilburg! Daarnaast win je ook nog eens de cd van het net verschenen debuutalbum DEAD.
Kijk even op de MusicMeter Homepagina voor verdere informatie en om mee te doen.
We gaan ervoor zorgen dat er ditmaal niks fout gaat met de prijswinnaars en de gastenlijst

0
geplaatst: 12 februari 2014, 16:56 uur
Kun je niet alleen het album winnen, tilburg is wel wat ver natuurlijk. en ik ga al naar hun concert in België
0
tuktak
geplaatst: 13 februari 2014, 21:27 uur
Nee, de winnaars krijgen hun cd bij 013 op de avond van het optreden.
0
geplaatst: 6 juni 2014, 17:22 uur
Mijn dokter houdt niet zo van het soort muziek, schat ik tenminste in...
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 juni 2014, 17:30 uur
reptile71 schreef:
Vrije artsen keuze zag ik gisteren op tv.
0
geplaatst: 6 juni 2014, 17:38 uur
In het geval van artsen ben ik al tevreden als ze hun werk goed doen. 

0
geplaatst: 12 juni 2014, 13:55 uur
0
geplaatst: 12 juni 2014, 14:53 uur
Misschien moeten we zelf maar een prijsvraagje opstellen. Met als prijs een cd die je toch al wilde wegdoen omdat je 'm gekregen hebt of dubbel hebt maar die hier op mume hoge stemmen krijgt? Wie biedt? Wel een moeilijke vraag stellen he.
0
geplaatst: 13 juni 2014, 20:57 uur
Ik wacht eigenlijk op de officiële bekendmaking van de winnaars van de cd's. tuktak, doe jij dat of moet ik het doen?
Hm, aangezien ik het weet en we al een dag verder zijn vind ik dat ik het maar gewoon moet doen. De volgende winnaars zijn gekozen door het randomsysteem van musicmeter:
beatcluster
Chameleon Day
Ceasar
swoon
Don Cappuccino
Allemaal van harte gefeliciteerd met de gloednieuwe release van Principe Valiente!
Pm mij even je naam en adres en dan zorg ik persoonlijk dat je de cd binnenkort ontvangt.
Niet gewonnen, maar toch interesse in een prijs?
Met de volgende kortingscode krijgt iedereen 10% korting bij http://www.soundsforsure.nl:mume0123 De kortingscode is geldig t/m 31 augustus dit jaar.
Hm, aangezien ik het weet en we al een dag verder zijn vind ik dat ik het maar gewoon moet doen. De volgende winnaars zijn gekozen door het randomsysteem van musicmeter:
beatcluster
Chameleon Day
Ceasar
swoon
Don Cappuccino
Allemaal van harte gefeliciteerd met de gloednieuwe release van Principe Valiente!
Pm mij even je naam en adres en dan zorg ik persoonlijk dat je de cd binnenkort ontvangt.
Niet gewonnen, maar toch interesse in een prijs?
Met de volgende kortingscode krijgt iedereen 10% korting bij http://www.soundsforsure.nl:mume0123 De kortingscode is geldig t/m 31 augustus dit jaar.
0
geplaatst: 14 juni 2014, 00:34 uur
Ik mis de juichende majorettes als smiley. Dus ik doe
maar. Voor het eerst dat ik een prijsvraag win. En dat op vrijdag de 13e EN de dag dat Spanje terug in zijn hok is gezet. Ik ben hier zeer content mee. Bij deze een welgemeend "dank u wel"!
maar. Voor het eerst dat ik een prijsvraag win. En dat op vrijdag de 13e EN de dag dat Spanje terug in zijn hok is gezet. Ik ben hier zeer content mee. Bij deze een welgemeend "dank u wel"!
0
geplaatst: 14 juni 2014, 00:48 uur
En reptile71 bedankt voor het verloten van zo'n mooie prijs. 
De winnaars ontvangen een mooi album.

De winnaars ontvangen een mooi album.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 juni 2014, 01:45 uur
Chameleon Day schreef:
maar. Voor het eerst dat ik een prijsvraag win. En dat op vrijdag de 13e EN de dag dat Spanje terug in zijn hok is gezet. Ik ben hier zeer content mee. Bij deze een welgemeend "dank u wel"! Ben benieuwd naar de recensie

0
tuktak
geplaatst: 14 juni 2014, 09:45 uur
Gefeliciteerd allemaal! 97 deelnemers, lijkt mij een mooie succesvolle actie!
Ondanks dat het een loting betrof zaten er mooie antwoorden tussen.
"Elk antwoord" is een keer of 8 voorbij gekomen.
Andere goede antwoorden waren oa: "Geel met zwart en zeven aardbeien", "earth - art = eh", "Broccoli", "Violetlamp", "sapcentrifuge"
Ondanks dat het een loting betrof zaten er mooie antwoorden tussen.
"Elk antwoord" is een keer of 8 voorbij gekomen.
Andere goede antwoorden waren oa: "Geel met zwart en zeven aardbeien", "earth - art = eh", "Broccoli", "Violetlamp", "sapcentrifuge"
0
geplaatst: 14 juni 2014, 09:53 uur
hahaha heerlijke mensen hier op Mume
Winnaars, geniet van de cd, ik kan hem al dromen inmiddels maar dat kan niet anders als je in het kloppend hart van Sounds for Sure woont 
Winnaars, geniet van de cd, ik kan hem al dromen inmiddels maar dat kan niet anders als je in het kloppend hart van Sounds for Sure woont 
0
geplaatst: 14 juni 2014, 12:14 uur
reptile71 schreef:

"Geel met zwart en zeven aardbeien"

* denotes required fields.