MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / BoekMeter.nl

zoeken in:
Glurp schreef:
Het is MusicMeter, MovieMeter, dan zou het toch ook BookMeter moeten zijn ipv BoekMeter
ha! die bedenking had ik ook al. Zal wel zijn omdat het hoofdzakelijk over Nederlandstalige boeken gaat, terwijl films en muziek hoofdzakelijk Engelstalig zijn.

Oh ja: Boekmeter.nl hoe GENIAAL is dat niet.??!!! Ben stantepede gebruiker nummer 370 geworden. Morgen asap mijn gegevens bijvullen.

Zou iemand van boekmeter en moviemeter daar effe all mijn berichten willen verwijderen hartelijke groet geralt vanwege privacy redenen

Geralt of rivia schreef:
Zou iemand van boekmeter en moviemeter daar effe all mijn berichten willen verwijderen hartelijke groet geralt vanwege privacy redenen

Een pm naar de mods op de betreffende sites zou ik zeggen, ik neem toch aan dat de mods hier jou niet kunnen helpen.

Boer K
Deze staat op frontpage van boekmeter.nl:
https://www.boekmeter.nl/images/cover/99000/99071.jpg?cb=1640081310
Leuk initiatief!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:08 uur

geplaatst: vandaag om 08:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.