MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / BoekMeter.nl

zoeken in:
Bob Cremers
Dat kunnen we goed gebruiken Boekmeter denk ik dat saai wordt, ik leest niet graag.

Is Bobmeter al voorgesteld?

Bob Cremers
Dat wordt leuk of Hillmeter.

HAH!HA!

fastpulseboy
heel leuk allemaal, maar in geen enkele post wordt er nog een boek aangeraden.......

De getikte klok

voor verdere discussie, of als je je gebruikersnaam vast wilt reserveren:

http://www.boekmeter.nl

Bob Cremers schreef:
Dat kunnen we goed gebruiken Boekmeter denk ik dat saai wordt, ik leest niet graag.

Misschien geen raar idee om meer te gaan lezen.

Jordy schreef:
of als je je gebruikersnaam vast wilt reserveren

Done. Te gek dat boekmeter er toch komt!

Relax
Ik lees geen boek zowat... ik heb er nooit 1 uitgelezen ik had vroeger wel een 9 voor lezen en mocht zelfs de moeilijkste boeken uitkiezen (groep 3 )
En zelfs in groep 7 --- Koude Winter ofzo.

hij komt er dan toch: de boekmeter! ik ben helemaal blij en heb me uiteraard snel aangemeld

Bob Cremers
Kan je al aanmelden !

Ik sta alweer in de top 100 van meest geplaatste berichten daar.

Alweer herman? Daar moet ik wat aan gaan doen;-)

Nee, boekmeter zal een zelfde rol gaan vervullen als moviemeter.
Ik beoordeel en zal zelden berichten plaatsen. Ik lees veel en graag maar heb er gewoon niet veel over te melden (of ik moet Bob Cremers achterna gaan met "goed boek"...).

Muziek blijft mijn passie en zal nummer 1 blijven

Kunnen we niet tijdschriftenmeter.nl maken? Want boeken lees ik niet.

aERodynamIC schreef:
Muziek blijft mijn passie en zal nummer 1 blijven

Mooie passie!

Das niet aardig Bob

Bob Cremers
Excuus.

Ik vind het gaaf dat dit er komt. Alleen muziek kan je eigenlijk altijd luisteren, je hebt wel toegankelijk en ontoegankelijker, maar bij boeken heb je ook makkelijk en moeilijk. Daarom wordt bij die nieuwe site die leeftijd en de intelligentie van het forumlid belangrijker.

Ik lees tegenwoordig amper boeken, maar volgens mij kan www.boekmeter.nl daar wel wat aan veranderen. Prachtig initiatief!

Mojo Pin
Ik ben bezig met Brighton Rock en dat is in het Engels.

Ik ben gisteren begonnen in De Geruchten van Hugo Claus.

Mojo Pin
Lezen jullie met woordenboek erbij?

Het is toch gewoon in het Nederlands geschreven? Ben nog geen woorden tegengekomen waar ik geen raad mee wist, maar ik ben ook nog niet zo heel ver.

Het enige boek dat ik met woordenboek heb gelezen is 'A Clockwork Orange' van Anthony Burgess.

Mojo Pin
Ja die van jou wel ja.

Het is mijn eerste Hugo Claus. Worden die dingen van het Vlaams-Nederlands naar het Nederlands-Nederlands vertaald dan?

Mojo Pin
Ik doelde gewoon op Engelstalige boeken.

Ah, sorry, het was meer een algemene vraag.

Ik lees Engelstalige boeken zonder woordenboek, Franstalige boeken vroeger wel 's met (als ik er echt niet uitkwam). Tegenwoordig lees ik amper nog Franstalige teksten, al gaat daar volgend jaar waarschijnlijk verandering in komen.

Mojo Pin
Sorry voor de ontstane verwarring, herman

Meestal heb ik er ook geen woordenboek bij omdat ik dan al snel de neiging krijg om de betekenis van niet al te belangrijke woorden op te gaan zoeken. In grote lijnen kan ik het toch altijd wel volgen.

Ik heb me net aangemeld daar en ik ben officieel de 200ste gebruiker! Mijlpaal nu al.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:55 uur

geplaatst: vandaag om 12:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.