menu

De Site / Algemeen / BoekMeter.nl

zoeken in:
Zou een boekenmeter geen goed idee zijn? Op die manier zou het gemakkelijker zijn de bib binnen te stappen en het beste werk van een bepaald auteur uit te lenen... Het klinkt mss NERD, maar toch een idee, neen?

En een gamemeter?

Oh, bedankt, had ik nog niet gezien, gaat niet echt lukken dus.

Nadeel van meerdere sites dat dezelfde topics overal opduiken Maar het is inderdaad de planning om rond de jaarwisseling boekmeter.nl in de lucht te hebben. Daarna stop ik waarschijnlijk, gamemeter.nl zal er denk ik niet komen.

Jordy schreef:

Maar het is inderdaad de planning om rond de jaarwisseling boekmeter.nl in de lucht te hebben.

Hartelijk dank, Jordy!!! gewoonweg Fantastisch!

aslan (crew)
shiiit... dan geraak ik nooit meer achter mijn pc vandaan vrees ik

Ik hoorde van Herman dat het toch niet zou doorgaan...

aslan (crew)
ah dan toch wel jammer eigenlijk

Misschien was ik dan toch met gamemeter in de war, als ik de berichten hier boven lees.

Tja, zou kunnen. We horen het wel op zijntijds...

Boekmeter afgevoerd? Kom zeg, dat geloof ik niet.

Hup hup boekmeter!

Bij nader inzien is een gamemeter ook een beetje loos. Boeken, films en muziek zijn toch wat tijdlozer dan games, op een enkeling na.

Geweldig! Een boekenmeter, dat zou echt fantastisch zijn!

Sommige komen nooit op het MovieMeter forum

Boekmeter. Coming 2006

Tsja, het MovieMeter forum is huge. Ik heb echt geen tijd om ook dat nog allemaal bij te houden.

Ja, maar je ziet vanzelf wel een keer een populair topic steeds bovenaan verschijnen, en als je toch de titel Boekenmeter ziet, scroll je toch niet verder? Niet dat ik het iemand kwalijk neem hoor. [off-topic]

aslan (crew)
ik ben alvast begonnen mijn boeken top tien samen te stellen...

Met op het gevaar af bekakt over te komen: als literatuurkundige vind ik een boekenforum niets anders dan een zeer goed idee. 'k Zou het ook tof vinden als er bij de boeken ook strips werden toegevoegd.

aslan (crew)
...met een aparte top tien voor de strips!

Dat is allemaal nog te betwijfelen, die strips. Maar goed, geen zin om de discussie op 2 plekken te voeren Ik zal zorgen dat redelijk snel (volgende maand ofzo) boekmeter.nl al in de lucht is (in eerste instantie nog zonder boeken en toplijsten e.d.), zodat we daar in het forum alvast kunnen discussieren over hoe we de site gaan inrichten.

aslan (crew)
Jordy schreef:
Maar goed, geen zin om de discussie op 2 plekken te voeren

juist ja, ik zal eens een keertje meer het moviemeter forum moeten bekijken denk ik

Bob Cremers
Is het niet leuk om Seriemeter te maken.

Wat let je?

Of een Beatlesmeter Bob?

Bob Cremers
Of een Gamemeter.

Godzijdank bestaan er al sites als ratemypoo.com.

(dus die suggestie hoeft niet meer te worden gedaan)

Bob Cremers schreef:
Of een Gamemeter.

Daar loopt een topic van.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:51 uur

geplaatst: vandaag om 14:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.