De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 18:00 uur
Een opmerking: het toevoegsysteem van Musicmeter zit heel goed ineen, maar zou je niet tussen de selectie van "EP/gewoon album/live/..." de mogelijkheid "split-cd" kunnen zetten?
Ik heb net wat splits toegevoegd, via het "verzamelalbum - nieuwe tracks", maar we kunnen hier niet echt spreken van een verzamelalbum, imo.
Ik heb net wat splits toegevoegd, via het "verzamelalbum - nieuwe tracks", maar we kunnen hier niet echt spreken van een verzamelalbum, imo.
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 18:24 uur
Astronaut schreef:
Dit album is dubbel toegevoegd. De tweede lijkt als gevolg daarvan een beetje mislukt, dus die mag verwijderd worden.
Dit album is dubbel toegevoegd. De tweede lijkt als gevolg daarvan een beetje mislukt, dus die mag verwijderd worden.
Klopt, ze zijn tegelijkertijd behandeld door twee crewleden, vandaar dat de tweede toevoeging eruit ziet als de melaatse tegenhanger van de eerste.

0
geplaatst: 31 oktober 2008, 00:53 uur
Klein puntje bij het invullen van releasedata bij albums:
Wanneer je de dag en maand invult en vervolgens op tab drukt, wordt automatisch 2008 als jaartal bijgevoegd (dus ook bij releases uit andere jaren). Het zou handiger zijn wanneer dit werd aangevuld met het jaar waarin het album uitkwam, als dat mogelijk is.
Wanneer je de dag en maand invult en vervolgens op tab drukt, wordt automatisch 2008 als jaartal bijgevoegd (dus ook bij releases uit andere jaren). Het zou handiger zijn wanneer dit werd aangevuld met het jaar waarin het album uitkwam, als dat mogelijk is.
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 10:41 uur
Het zou misschien wel handig zijn als het zoekveld bovenaan het "&" teken zou accepteren.
0
eazyfan
geplaatst: 31 oktober 2008, 11:22 uur
Voor de mensen die zich zouden afvragen waarom ik me uitgeschreven heb, na 7950 berichten, 448 stemmen en 335 toevoegingen was ik de naam "eazyfan" ongelooflijk beu. Ook veel oude berichten van me vind ik ronduit dom. Ik kom ooit nog eens terug
Tot ziens!
Tot ziens!
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 11:31 uur
Verwijder je je profiel voor je naam?
Je verliest al je stemmen en toevoegingen, en die domme berichten zijn toch oud. Wat maakt dat uit? En je bent toch nog steeds een fan van Eazy, of niet?
Maar ik moet zeggen dat JohnColtraineFan beter bij je zou passen nu.
Je verliest al je stemmen en toevoegingen, en die domme berichten zijn toch oud. Wat maakt dat uit? En je bent toch nog steeds een fan van Eazy, of niet?
Maar ik moet zeggen dat JohnColtraineFan beter bij je zou passen nu.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 31 oktober 2008, 11:32 uur
Hé, eazyfan, denk er nog eens over na. Met zo'n palmares zou het jammer zijn. Met groeten.
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 11:37 uur
Hij is al weg. We zouden zijn account wel weer op actief kunnen zetten, maar volgens mij is het een weloverwogen beslissing geweest.
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 15:37 uur
0
pretfrit
geplaatst: 31 oktober 2008, 17:56 uur
eazyfan schreef:
Voor de mensen die zich zouden afvragen waarom ik me uitgeschreven heb, na 7950 berichten, 448 stemmen en 335 toevoegingen was ik de naam "eazyfan" ongelooflijk beu. Ook veel oude berichten van me vind ik ronduit dom. Ik kom ooit nog eens terug
Tot ziens!
Tot ziens!ik schrok al....maar kan het me ergens wel voorstellen, je hebt een behoorlijke muzikale groei doorgemaakt (zag zelfs dat je al aan de klassieke muziek bent)
We zien je binnenkort wel weer verschijnen Dardan

0
geplaatst: 31 oktober 2008, 20:26 uur
inderdaad, ik hoop dat dardan gauw weer terug komt. Voor mij een van de users die ik het meest "in de gaten"hou voor nieuwe ontdekking, leuke reviews en goede adviesen
oja, even over je oude berichtjes dardan, die blijven gewoon staan
oja, even over je oude berichtjes dardan, die blijven gewoon staan

0
Kosinski
geplaatst: 31 oktober 2008, 21:50 uur
Chiao Dardan, groot inspirator voor jazz liefhebbers en beginners.
Heb veel mooie muziek kunnen kopen dankzij je adviezen.
Zonder jou geen Coltrane in mijn platenkast.
Kom snel terug. Een nieuwe naam een nieuw geluid [ik weet er alles van] Kosinski voorheen Gish
Heb veel mooie muziek kunnen kopen dankzij je adviezen.
Zonder jou geen Coltrane in mijn platenkast.
Kom snel terug. Een nieuwe naam een nieuw geluid [ik weet er alles van] Kosinski voorheen Gish
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 22:10 uur
Same here, zonder Dardan geen Coltrane in mijn platenkast en Bill Evans op mijn harde schrijf. Het ga je goed en hopelijk tot snel.
0
geplaatst: 31 oktober 2008, 23:16 uur
herman schreef:
Is dit een mededeling voor Jordy? Of kan het gewone uservolk tegenwoordig ook releasedata invullen? Bij het veld corrigeren staat trouwens nog steeds dat we een berichtje naar T.O moeten sturen voor de releasedata. Is volgens mij al geruime tijd achterhaald.

0
DutchViking
geplaatst: 1 november 2008, 15:26 uur
Enige tijd geleden heb ik op deze site voorgesteld een onderscheid te maken tussen albums met het label Sugar Hill. Er zijn twee gelijknamige labels onder die naam actief en destijds is daarom het onderscheid I (voor het countrylabel) en II (voor het disco- en funklabel) gemaakt.
Misschien is het beter om dit onderscheid in de toekomst af te schaffen, want iedere keer als ik op http://www.musicmeter.nl/label/Sugar+Hill klik, zie ik daar een waslijst staan aan albums die dus niet in I en II zijn onderverdeeld.
Toch zou ik graag willen zien dat deze lijst verplaatst wordt naar het label met onderscheid I, omdat dit allemaal albums zijn die onder het countrylabel Sugar Hill vallen. Kan iemand van de crew hiervoor zorgen?
Misschien is het beter om dit onderscheid in de toekomst af te schaffen, want iedere keer als ik op http://www.musicmeter.nl/label/Sugar+Hill klik, zie ik daar een waslijst staan aan albums die dus niet in I en II zijn onderverdeeld.
Toch zou ik graag willen zien dat deze lijst verplaatst wordt naar het label met onderscheid I, omdat dit allemaal albums zijn die onder het countrylabel Sugar Hill vallen. Kan iemand van de crew hiervoor zorgen?
0
geplaatst: 1 november 2008, 15:39 uur
CHIEP schreef:
Thanks!
Hoe komt het btw dat bij sommige groepen een of (zeer soms) meerdere leden (maar nooit allemaal) aanklikbaar zijn, maar je op de volgende pagina enkel te zien krijgt dat ze lid zijn van de groep waar je "mee begonnen bent"?
Thanks!
Hoe komt het btw dat bij sommige groepen een of (zeer soms) meerdere leden (maar nooit allemaal) aanklikbaar zijn, maar je op de volgende pagina enkel te zien krijgt dat ze lid zijn van de groep waar je "mee begonnen bent"?
heb je een voorbeeld?
0
geplaatst: 1 november 2008, 15:39 uur
herman schreef:
Ik begrijp dat dat handig zou zijn, maar dan heb je het echt over een paar uur werk voor mij om af en toe een paar seconden te winnen. Sorry...
0
geplaatst: 1 november 2008, 17:02 uur
Geeft niks hoor. 
Als het nu toevallig een kleine moeite was geweest. Er zijn belangrijkere dingen om tijd in te steken.

Als het nu toevallig een kleine moeite was geweest. Er zijn belangrijkere dingen om tijd in te steken.
0
stuart
geplaatst: 1 november 2008, 22:44 uur
Ik zelf (en veel anderen) vind KO 's wel leuk om te doen. Is er ook een lijst om te kijken welke Artiesten KO 's er geweest zijn, want ik ken niet de hele geschiedenis van Mume. Of moet ik dan alle 750 pagina' s van Artiesten KO doorspitten
. Trouwens, zijn er eigenlijk regels voor het maken van KO's. 
. Trouwens, zijn er eigenlijk regels voor het maken van KO's. 
0
geplaatst: 2 november 2008, 13:23 uur
DutchViking schreef:
Enige tijd geleden heb ik op deze site voorgesteld een onderscheid te maken tussen albums met het label Sugar Hill. Er zijn twee gelijknamige labels onder die naam actief en destijds is daarom het onderscheid I (voor het countrylabel) en II (voor het disco- en funklabel) gemaakt.
Gedaan
0
geplaatst: 2 november 2008, 18:34 uur
Misschien dat singles van 2 nummers ook op deze site geplaatst mogen worden. Ik ken namelijk wat bandjes (Struggler, Repetition etc) die hebben enkel een paar singles uitgebracht van 2 nummers, en dit is wel heel goede muziek die ik andere wil aanraden. 

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 2 november 2008, 20:44 uur
Dit album mag eraf, aangezien het een compilatie is van twee EP's die nu ook apart op de site staan.
0
geplaatst: 2 november 2008, 21:14 uur
CHIEP schreef:
Dit album mag eraf, aangezien het een compilatie is van twee EP's die nu ook apart op de site staan.
Is het geen regulier album? Want als dat zo is zou het eigenlijk moeten blijven staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.