De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 april 2004, 15:38 uur
Als ik Firefox wil installeren, ga ik naar "Get Firefox" (hierbeneden) en naar Download Now, neem ik aan?
En dan, als het geinstalleerd is, wat moet ik doen dan? Echt geen flauw idee van dat soort onzin...
Wat moet ik doen om wel te kunnen plakken & kopieren van freedb.org?
Dit bedoel ik, wat wordt hier nou weer mee bedoeld, openen?
Moet ik Firefox installeren als een Default Browser (wat de hel is dat trouwens)? Een vaste browser, ofzo?
EDIT:
Wow, het werkt (als die toevoeging van Alastis aankomt iig).
Ben ik toch technischer dan ik dacht... (NOT!)
En dan, als het geinstalleerd is, wat moet ik doen dan? Echt geen flauw idee van dat soort onzin...
Wat moet ik doen om wel te kunnen plakken & kopieren van freedb.org?
Jester zei:
Je zou kunnen overwegen om firefox als tweede browser te installeren, 5 minuten werk. Je kunt gewoon kiezen welke je opent, ik heb IE en Firefox vaak naast elkaar open.
Je zou kunnen overwegen om firefox als tweede browser te installeren, 5 minuten werk. Je kunt gewoon kiezen welke je opent, ik heb IE en Firefox vaak naast elkaar open.
Dit bedoel ik, wat wordt hier nou weer mee bedoeld, openen?
Moet ik Firefox installeren als een Default Browser (wat de hel is dat trouwens)? Een vaste browser, ofzo?
EDIT:
Wow, het werkt (als die toevoeging van Alastis aankomt iig).
Ben ik toch technischer dan ik dacht... (NOT!)

0
geplaatst: 2 april 2004, 15:52 uur
Als je Firefof geïnstalleerd hebt, heb je als het goed is een Firefoxbutton op je bureaublad. Daar (dubbel)klik je op, en dan opent het programma Firefox. Je moet Firefox hierbij vergelijken met Internet Explorer, het is een programma waarmee je op het internet surft.
Voordeel van firefox is dat het knippen en plakken bij freedb.org wel lukt.
Ik hoop dat het hiermee duidelijk is, mocht het niet zo zijn, dan hoor ik het wel.
Voordeel van firefox is dat het knippen en plakken bij freedb.org wel lukt.
Ik hoop dat het hiermee duidelijk is, mocht het niet zo zijn, dan hoor ik het wel.
0
geplaatst: 2 april 2004, 17:59 uur
Zoals hierboven al meerdere malen te lezen is, het knippen en plakken werkt inmiddels al dagen ook gewoon in Explorer.
0
geplaatst: 2 april 2004, 18:42 uur
Ik weet niet of het al gezegd is, maar mischien is een linkje in het menu met: "Album toevoegen" wel handig? (zeker voor nieuwe users)
0
geplaatst: 2 april 2004, 18:44 uur
Even alle technische onbegrijpelijke dingen aan de kant zettend: Ik copy paste van die site gewoon een tracklist en dat werkt dus ?
0
geplaatst: 2 april 2004, 18:48 uur
Yup, probeer maar 's
dajando: dat soort dingen zijn helemaaaaa niet interessant voor de normale bezoeker, vind dat er al meer dan genoeg opties in het menu staan momenteel. Daar hoeven dingen als ?fout, ?toevoegen, etc allemaal niet bij.
dajando: dat soort dingen zijn helemaaaaa niet interessant voor de normale bezoeker, vind dat er al meer dan genoeg opties in het menu staan momenteel. Daar hoeven dingen als ?fout, ?toevoegen, etc allemaal niet bij.
0
geplaatst: 2 april 2004, 19:14 uur
Ik ben het wel met dajando eens. Album toevoegen staat nu alleen bij een album, dat is echt een heel onlogische plaats vind ik. Het is toch het hart van de site dat je zelf albums kan toevoegen en dus zou het gewoon in het menu moeten staan. Ik heb het ook al een aantal keer gelezen bij de comments als iemand een album toevoegde dat ze dat ook logischer zouden vinden. Bovendien zijn er veel mensen die net op de site komen en merken dat hun favoriete album er nog niet op staat en dat graag willen toevoegen. ?fout en ?todo is een ander verhaal. Maar goed, Jordy's wil is wet
.
.
0
geplaatst: 2 april 2004, 20:09 uur
Zoals BoordAppel het zegt bedoel ik het ja. ?fout, ?toevoegen ?todo zijn idd niet interessant. Mischien alleen een linkje met "album toevoegen" bij users die zijn ingelogd?
0
geplaatst: 2 april 2004, 20:54 uur
Ik heb een vraagje. Zou het mogelijk kunnen worden gemaakt dat je via 'profiel' ook je stemmen (inclusief tabelletje) + toevoegingen kunt bekijken? Nu moet dat nog via 'users'...
0
geplaatst: 2 april 2004, 20:56 uur
herman, links bovenaan staat "ingelogd als naam" klik op je naam en je bent er ook.
0
geplaatst: 2 april 2004, 21:32 uur
Even een vraagje, ik had nog een punt op m'n todo staan
"bij goedkeuren correctie wordt er tevens een "lege" kopie van dat album aangemaakt"
Gebeurt dit nog wel eens? Kan deze fout niet reproduceren. Heb hooguit het idee dat dit kan gebeuren wanneer 2 mods tegelijk een beoordeling doen, maar in dat geval voldoet (zoals we al doen) een PM naar een mod wel, die haalt de dubbele dan wel weg. Als het maar niet altijd gebeurt
"bij goedkeuren correctie wordt er tevens een "lege" kopie van dat album aangemaakt"
Gebeurt dit nog wel eens? Kan deze fout niet reproduceren. Heb hooguit het idee dat dit kan gebeuren wanneer 2 mods tegelijk een beoordeling doen, maar in dat geval voldoet (zoals we al doen) een PM naar een mod wel, die haalt de dubbele dan wel weg. Als het maar niet altijd gebeurt

0
geplaatst: 2 april 2004, 22:07 uur
Volgens mij gebeurt dat echt alleen als we met zijn tweeën tegelijk hetzelfde album goedkeuren.
0
geplaatst: 2 april 2004, 22:15 uur
Ik ben daar altijd heel voorzichtig in. Ik kijk bijvoorbeeld eerst of er nog andere crew-lui of mods zijn. Dan als er een online is dan kijk ik om de zoveel tijd of er verandering zit in het aantal toevoegingen die nog goedgekeurd moet worden. Zoniet, dan ga ik aan de gang met toevoegingen goedkeuren. Maar meestal is er altijd wel een andere crew-lid bezig met toevoegingen goedkeuren. Ik gebruik mijn recht om goed te keuren meestal alleen zodat ik snel een album toe kan voegen die ik dan snel bij de release data kan zetten.
0
geplaatst: 2 april 2004, 22:27 uur
Nou, weer een zooi bugs weg. Nog een paar teksten fatsoeneren, nog wat moderator-scriptjes aanpassen en de site is "klaar" (oftewel geen specifieke MusicMeter-fouten meer, de MovieMeter-todo wordt dan tevens de MusicMeter todo)
nu bier
nu bier
0
geplaatst: 2 april 2004, 22:48 uur
Anders doen we het gewoon zo: laat mij de filmscores goedkeuren en de andere crewleden de rest
(alhoewel er toch wel erg weinig door andere worden toegevoegd
)
(alhoewel er toch wel erg weinig door andere worden toegevoegd
)
0
geplaatst: 2 april 2004, 23:10 uur
Ik kan mij nog een leuke Jordy uitspraak herinneren op de andere mm bij Taxi Driver toen hij waarschijnlijk wel het een en ander achter de kiezen had:
geplaatst op 21 augustus 2001, 01:41 uur
lopen twee kippen over straat, zegt de een tegen de ander
YA TOKKIN TO ME??
hahaheuh.. goed ga maar 's naar bed
Voila en nou niet ontkennen Jordy
geplaatst op 21 augustus 2001, 01:41 uur
lopen twee kippen over straat, zegt de een tegen de ander
YA TOKKIN TO ME??
hahaheuh.. goed ga maar 's naar bed
Voila en nou niet ontkennen Jordy

0
geplaatst: 2 april 2004, 23:13 uur
Notabene vlak voor mijn verjaardag, dat kon echt niet hoor! Maar nu zijn andere tijden, nu is dit soort wangedrag wel getolereerd door de mm-maatschappij 

0
geplaatst: 3 april 2004, 04:52 uur
Ik zit in het weekend zo vaak aangeschoten achter de computer
Was vandaag met de auto dus nu valt het mee 
Was vandaag met de auto dus nu valt het mee 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.