De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 april 2004, 18:57 uur
Feedb.org is qua filmscores nogal vaak zeer onvolledig in tracklist.
0
geplaatst: 3 april 2004, 19:12 uur
Ze hebben ook nijna nooit tracklist's van albums die nog niet uit zijn. Erg vervelend, want die nieuwe optie bij het toevoegoegen is best wel handig.
0
geplaatst: 3 april 2004, 19:27 uur
freedb.org krijgt ook pas een tracklisting toegevoegd wanneer iemand de cd in z'n computer doet, in winamp (of iets dergelijks) ontdekt dat freedb 'm nog niet kent, en 'm besluit zelf dan maar in te vullen en op te sturen
0
geplaatst: 3 april 2004, 19:27 uur
Maar goed vaak zijn er verschillende tracklist van 1 filmscore. Gewoon een beetje goed opletten en zo af en toe wat verbeteren. Kost bij elkaar altijd nog minder tijd dan het op een andere manier doen 

0
geplaatst: 3 april 2004, 20:37 uur
Het is een geweldige functie om sneller te kunnen toevoegen. Alleen ben ik vaak genoodzaakt om via google het hele zooitje tracklist's op te zoeken. Ach, je moet er wat over hebben, voor zo'n crew-status. 

0
geplaatst: 4 april 2004, 12:53 uur
He Jordy,
zou het niet leuk zijn om naast de top-10 ook een "Playlist" (van bijvoorbeeld 5 albums) op te kunnen stellen, waaraan je kunt zien wat de users op DIT moment het meeste draaien.
(Of is dit idee al eens geopperd, dat kan ook natuurlijk)
Zo'n Playlist is vrij gebruikelijk in de muziekbusiness, als je de tijdschriften even nagaat.
Nog meer mensen die dit een leuk idee vinden, kan er iets mee gedaan worden?
zou het niet leuk zijn om naast de top-10 ook een "Playlist" (van bijvoorbeeld 5 albums) op te kunnen stellen, waaraan je kunt zien wat de users op DIT moment het meeste draaien.
Zo'n Playlist is vrij gebruikelijk in de muziekbusiness, als je de tijdschriften even nagaat.
0
geplaatst: 4 april 2004, 13:07 uur
Dat het zoeken voor geen meter werkt was al bekend? Zie het niet op de todo staan.
0
geplaatst: 4 april 2004, 16:52 uur
Voor de freedb.org toevoegingen: a en as zonder hoofdletter. En hij doet na een [ of ( het woord met een kleine letter.
0
geplaatst: 4 april 2004, 17:02 uur
ok zet ze er gelijk even bij
"de", "het" en "een" ontbraken ook nog
"de", "het" en "een" ontbraken ook nog
0
geplaatst: 4 april 2004, 17:54 uur
Sanvean schreef:
He Jordy,
Ha wat leuk, ik vind lijstjes invullen helemaal top. Hoe meer,des te beter. He Jordy,

0
geplaatst: 4 april 2004, 18:14 uur
Kleine opmerking over the design van de site ... heb per experiment m'n bgcolor in Mozilla op zwart gezet, en blijkbaar nemen MM en MuM deze kleur gedeeltelijk over, waardoor het menu onleesbaar wordt. De header en het eigenlijk informatieve deel van de sites zijn nog steeds normaal, enkel de links/rechte rand (en het menu dus zijn inktzwart. Lijkt me wel een snelle mouw aan te passen
.
.
0
geplaatst: 4 april 2004, 18:48 uur
Dat ook ja, maar kan je zelf geen default bgcolor zetten ... Zo zijn we beiden geholpen
.
Valt me trouwens op dat de rechteronderkant van je kader een pixel te lang is, om nog vervelender te doen
.Valt me trouwens op dat de rechteronderkant van je kader een pixel te lang is, om nog vervelender te doen

0
geplaatst: 4 april 2004, 19:01 uur
Die import vanuit freedb.org is PERFECT! Grandioos zeg, wat scheelt dit me ongelooflijk veel tijd! 

0
geplaatst: 4 april 2004, 19:29 uur
Nee die bgcolor ga ik geen rekening mee houden, die pixel zal ik 's naar kijken... dacht dat ik dat al een keer gefixed had 

0
geplaatst: 5 april 2004, 13:47 uur
Ik heb dat ook geprobeerd met dat bgcolor. Maar ik heb nergens last van op mijn computer.
0
geplaatst: 6 april 2004, 21:04 uur
Oke ik heb een paar bugs 'ontdekt':
Ik kon niet inloggen omdat mn password incorrect was, dus heb ik een mailtje aangevraagd.
punt 1: In de mail stond "Je krijgt dit mailtje omdat je op http://www.moviemeter.nl ...." [...] "tot ziens op moviemeter.nl!". De link in de mail ging wel naar musicmeter.
Het passwoord opnieuw invoeren ging perfect.
punt 2: Toen ik zojuist inlogte op musicmeter, kreeg ik nadat ik nwe username/pass invoerde, een pagina waarop stond:
"Inloggen
Welkom , dit is je eerste bezoek. Veel plezier op MovieMeter!
Je hebt geen ongelezen privé-berichten.
Om in te loggen op de site ...." en dan ben ik niet ingelogd en kan ik nog een keer inloggen op die pagina maar toen ik dat deed kwam ik weer op diezelfde pagina terecht. Na opnieuw opstarten van IE deed alles t weer.
Dat laatste is misschien niet zo heel relevant, maar de mail die gestuurd wordt als je pw vergeten bent is fout. Ik bedenk me net dat ik op die link in de mail drukte, en dus in zon subbrowser van hotmail kom. Misschien dat het daar mee te maken heeft?
treht out
Ik kon niet inloggen omdat mn password incorrect was, dus heb ik een mailtje aangevraagd.
punt 1: In de mail stond "Je krijgt dit mailtje omdat je op http://www.moviemeter.nl ...." [...] "tot ziens op moviemeter.nl!". De link in de mail ging wel naar musicmeter.
Het passwoord opnieuw invoeren ging perfect.
punt 2: Toen ik zojuist inlogte op musicmeter, kreeg ik nadat ik nwe username/pass invoerde, een pagina waarop stond:
"Inloggen
Welkom , dit is je eerste bezoek. Veel plezier op MovieMeter!
Je hebt geen ongelezen privé-berichten.
Om in te loggen op de site ...." en dan ben ik niet ingelogd en kan ik nog een keer inloggen op die pagina maar toen ik dat deed kwam ik weer op diezelfde pagina terecht. Na opnieuw opstarten van IE deed alles t weer.
Dat laatste is misschien niet zo heel relevant, maar de mail die gestuurd wordt als je pw vergeten bent is fout. Ik bedenk me net dat ik op die link in de mail drukte, en dus in zon subbrowser van hotmail kom. Misschien dat het daar mee te maken heeft?
treht out

0
geplaatst: 6 april 2004, 22:32 uur
bedankt, dat eerste is slordig. Dat 2e vind ik vreemd, zal inderdaad wel met hotmail te maken hebben, niet eerder gehoord
0
geplaatst: 7 april 2004, 18:40 uur
Waar is Rap. die staat er niet tussen
ps. Als jullie gaan zeggen dat rap en hip hop hetzelfde zijn, dan vergissen jullie je diep.
ps. Als jullie gaan zeggen dat rap en hip hop hetzelfde zijn, dan vergissen jullie je diep.
0
geplaatst: 7 april 2004, 19:47 uur
Rap is een onderdeel van Hip-Hop. Rappen is de techniek, hiphop is de combinatie van muziek, rappen en lifestyle.
0
geplaatst: 7 april 2004, 19:51 uur
Ik heb trouwens een topic geopend over een album dat nog niet op de site staat. Van Ghostface - Pretty Tony is volgens mij nog geen cover te vinden.
Hoe zullen we dit gaan doen in de toekomst? Een topic openen en de boel verplaatsen als het album wel op de site staat? Of alvast toevoegen met een "nog geen hoes beschikbaar"-plaatje?
Hoe zullen we dit gaan doen in de toekomst? Een topic openen en de boel verplaatsen als het album wel op de site staat? Of alvast toevoegen met een "nog geen hoes beschikbaar"-plaatje?
0
geplaatst: 7 april 2004, 19:55 uur
salvatore schreef:

Welke artiesten zijn volgens jou rap en welke hip-hop?
0
geplaatst: 7 april 2004, 20:07 uur
Aha, puur muzikale artiesten dus. Ik weet niet of je daar wel een onderscheid in moet maken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.