De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 april 2009, 16:22 uur
Mooi wat mooi-weer slowchat verwijderd.
Rhythm & Poetry: ik zal 's kijken wat ik er aan kan doen.
Rhythm & Poetry: ik zal 's kijken wat ik er aan kan doen.
0
geplaatst: 3 april 2009, 16:36 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik vind nu voor het eerst dat ik lang moet wachten voordat mijn albums toegevoegd worden.
Ik vind nu voor het eerst dat ik lang moet wachten voordat mijn albums toegevoegd worden.
HipHop toevoegingen duren idd wat langer.(veronderstellende dat je vooral in dit genre hebt toegevoegd
) Vooral omdat Psychonaatje nu maar 1x in de week toevoegingen controleert. De laatste tijd doet Freddze ook wat maar over het algemeen moet je bij de HipHop idd wat langer wachten dan bij het genre Rock of Pop
0
geplaatst: 3 april 2009, 16:55 uur
Inmiddels is freddze inderdaad erg goed bezig
. Mijn complimenten
.
. Mijn complimenten
.
0
geplaatst: 4 april 2009, 15:43 uur
kimmie schreef:
Ik heb al meerdere keren gemerkt dat er soms iets fout gaat met de vinkjes/bladwijzers in de topics in Mijn Updates (heb het ook op de andere metersites)
(...)
Ik vind de functie van deze bladwijzers erg handig en vind het altijd lastig als het verkeerd gaat. Ik hoop in elk geval dat ik het probleem duidelijk heb uitgegelegd en misschien kan er een keer naar gekeken worden.
Ik heb al meerdere keren gemerkt dat er soms iets fout gaat met de vinkjes/bladwijzers in de topics in Mijn Updates (heb het ook op de andere metersites)
(...)
Ik vind de functie van deze bladwijzers erg handig en vind het altijd lastig als het verkeerd gaat. Ik hoop in elk geval dat ik het probleem duidelijk heb uitgegelegd en misschien kan er een keer naar gekeken worden.
Ik heb het nog eens uitvoerig getest en kan het probleem helaas niet reproduceren, sorry

0
speranza
geplaatst: 5 april 2009, 13:36 uur
Het toevoegen aan mijn albums vanuit Opera lukt niet meer. Het betreft de vijf albums waarop ik het laatst mijn stem heb uitgebracht.
0
geplaatst: 5 april 2009, 14:01 uur
Jordy schreef:
Ik heb het nog eens uitvoerig getest en kan het probleem helaas niet reproduceren, sorry
Hmm, jammer, het overkomt me nog steeds wel eens. Maar het is niet anders, in elk geval bedankt voor het proberen

0
geplaatst: 5 april 2009, 14:24 uur
0
geplaatst: 6 april 2009, 13:06 uur
even een vraagje: op de artiesten pagina van art ensemble of chicago staat dat Roscoe Mitchell lid is van het ensemble. Er staan ook solo albums van deze artiest op site. Hoe kan ik er voor zorgen dat je kunt door klikken naar zijn solo albums?
0
Kingsnake
geplaatst: 6 april 2009, 13:08 uur
Heel simpel , door de spelfout te corrigeren.
Rosco ==> Roscoe
Rosco ==> Roscoe
0
Kingsnake
geplaatst: 6 april 2009, 13:13 uur
Mule Tracks - muletracks.com
Al deze shows zijn beschikbaar als download.
Daarbij krijg je knip-en-vouw-werk-hoesjes et voila! je hebt er weer en Mule-liveplaat bij voor je aldoor groeiende collectie.
ZIjn deze platen ook toelaatbaar alhier?
Daarbij krijg je knip-en-vouw-werk-hoesjes et voila! je hebt er weer en Mule-liveplaat bij voor je aldoor groeiende collectie.
ZIjn deze platen ook toelaatbaar alhier?
0
Sheplays
geplaatst: 6 april 2009, 22:29 uur
Bij zoeken op gebruikers is het veld naar rechts verschoven. Geen probleem eigenlijk, het staat alleen gek.
0
Father McKenzie
geplaatst: 7 april 2009, 06:02 uur
Ben ik echt de enige die nieuwe berichtjes bovenaan laat verschijnen...?
Iedereen refereert altijd aan eerdere posts als "kijk eens wat berichten hoger", dus dat impliceert dat ze hun nieuwste berichten onderaan een plaatbespreking onderaan laten verschijnen.
Ik ben hier wel nieuwsgierig naar, ben ik echt de enige die het leuker vind om telkens bovenaan mijn blad de nieuwe berichten te lezen....
Niet dat dit zo belangrijk is of zo, maar ik vraag het me gewoon af.
Iedereen refereert altijd aan eerdere posts als "kijk eens wat berichten hoger", dus dat impliceert dat ze hun nieuwste berichten onderaan een plaatbespreking onderaan laten verschijnen.
Ik ben hier wel nieuwsgierig naar, ben ik echt de enige die het leuker vind om telkens bovenaan mijn blad de nieuwe berichten te lezen....
Niet dat dit zo belangrijk is of zo, maar ik vraag het me gewoon af.
0
geplaatst: 7 april 2009, 08:54 uur
Bij mij verschijnen de nieuwste berichten ook bovenaan, vindt ik makkelijker!
0
fastpulseboy
geplaatst: 7 april 2009, 09:33 uur
yep, bij mij ook, stuk praktischer.
ik heb het dan over "voorgaande berichten" dus maakt het voor de lezer niet uit of het boven of onderaan verschijnt.
ik heb het dan over "voorgaande berichten" dus maakt het voor de lezer niet uit of het boven of onderaan verschijnt.
0
Kingsnake
geplaatst: 7 april 2009, 16:10 uur
Doe ik altijd ,ook bij andere fora.
Dat leest veel gemakkelijker terug en is ook veel west-Europeser, van boven naar beneden lezen.
Dat leest veel gemakkelijker terug en is ook veel west-Europeser, van boven naar beneden lezen.
0
Gallow
geplaatst: 7 april 2009, 16:15 uur
Hier ook, ik vraag me dat ook altijd af wanneer ik zo'n zin zie staan.
0
geplaatst: 7 april 2009, 17:48 uur
I.t.t. wat ik eerst dacht (dat het onlogisch is om oudste berichten onderin te hebben), is het wanneer je mobiel surft - en dat doe ik, wanneer ik onderweg ben, handig om de nieuwste berichten bovenin te hebben - anders tik of schuif je je helemaal suf met zo'n rottige stylus - schuif- en laadtijd is dan irritant.
Het hangt dus van de situatie af!
Het hangt dus van de situatie af!
0
geplaatst: 7 april 2009, 21:06 uur
Ik heb het nieuwste bericht juist onderaan. Dat vind ik makkelijker lezen, dan kun je van boven naar beneden lezen. Bij een boek staat de eerste alinea toch ook niet aan het eind.
Bij het nieuwste bericht bovenaan, lees je juist van beneden naar boven. En dit vind ik nou niet West Europeser, indien je de vergelijking met Arabisch/Hebreeuws bedoelt.
Kingsnake schreef:
Bij het nieuwste bericht bovenaan, lees je juist van beneden naar boven. En dit vind ik nou niet West Europeser, indien je de vergelijking met Arabisch/Hebreeuws bedoelt.
0
Sheplays
geplaatst: 7 april 2009, 21:22 uur
Dan moet Osiris Apis dus altijd scrollen, berichtjes kun je toch niet vergelijken met een boek? 

0
geplaatst: 7 april 2009, 21:28 uur
Mag ik daar even over nadenken - de eerste boeken waren geschreven op rollen. Moest je ook (sc)rollen om door te lezen en niet op(sc)rollen - toch?
Zie ook mijn opmerking over mobiel surfen.
0
Sheplays
geplaatst: 7 april 2009, 21:35 uur
Mjuman schreef:
Mag ik daar even over nadenken - de eerste boeken waren geschreven op rollen. Moest je ook (sc)rollen om door te lezen en niet op(sc)rollen - toch?
(quote)
Mjuman schreef:
I.t.t. wat ik eerst dacht (dat het onlogisch is om oudste berichten onderin te hebben), is het wanneer je mobiel surft - en dat doe ik, wanneer ik onderweg ben, handig om de nieuwste berichten bovenin te hebben
I.t.t. wat ik eerst dacht (dat het onlogisch is om oudste berichten onderin te hebben), is het wanneer je mobiel surft - en dat doe ik, wanneer ik onderweg ben, handig om de nieuwste berichten bovenin te hebben
Ja, we zijn het hier eens maar ook op MuMe heb ik altijd nieuwste berichten bovenin.
Ik scroll liever even naar onderen als er wat (veel) gepost is dan dat ik standaard ergens middenin begin.
De Dead Sea Scrolls moesten van rechts naar links gelezen worden. Ik heb geen idee of dat van boven naar onder of andersom ging

0
Kingsnake
geplaatst: 8 april 2009, 08:14 uur
Osiris Apis schreef:
Ik heb het nieuwste bericht juist onderaan. Dat vind ik makkelijker lezen, dan kun je van boven naar beneden lezen. Bij een boek staat de eerste alinea toch ook niet aan het eind.
(quote)
Nee, dat klopt, je leest terug in de tijd. In a-chronologische volgorde.
Idd niet echt west-europess en toch vind ik het handiger...
0
Kingsnake
geplaatst: 8 april 2009, 08:14 uur
Mule Tracks - muletracks.com
ZIjn deze platen ook toelaatbaar alhier?[/
ZIjn deze platen ook toelaatbaar alhier?[/
0
geplaatst: 8 april 2009, 15:37 uur
Don Carlos - Prophecy (1995)
Deze kan eraf. is een re-issue van zijn eerste album genaamd:
Suffering
Deze kan eraf. is een re-issue van zijn eerste album genaamd:
Suffering
0
boomkat
geplaatst: 8 april 2009, 16:14 uur
Wil ik net de artiestenpage van Wavves corrigeren, is iemand me al voor. Eikel 

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 11 april 2009, 15:45 uur
Dankje

Alleen die correctie was al iets van 5 dagen geleden goedgekeurd...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.