MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Sir Spamalot (crew)
Paulie, kijk eens naar je profiel - instellingen - gebruikersupdates. Daar staat ongetwijfeld aangevinkt: "Alle forumberichten, behalve berichten in de categorie Muziekgames."

Paulie Walnuts
Dank Luc. Ik moest in het profiel aanvinken dat 'muziekgames' in de updates getoond wordt. Dan wil ik opmerken dat ik het gebruiksvriendelijker zou vinden als het andersom is, dat 'muziekgames' wel standaard in de updates zit en je het in je instellingen kunt aanpassen als je het liever niet ziet.

Sheplays
Eén keer even iets aanvinken is toch niet meteen gebruiksonvriendelijk?

Iets een keer aanvinken is zeker niet gebruikersonvriendelijk. Het is ongeveer hetzelfde als een JA NEE of een NEE NEE sticker op je brievenbus plakken.

Paulie Walnuts
Nee, dat is het ook niet. Waarom alle fora tonen behalve die ene? Het ligt niet direct voor de hand dat je iets moet aanvinken in je profiel als er, om redenen die niet voor iedereen meteen duidelijk zijn, maar één forum ontbreekt. Geen big deal, maar ik vind het een beetje krom.

Als je nieuw op deze site ben kan ik me voorstellen dat je even een moment denkt: "waar ben ik baland en waar moet ik het zoeken." Zo verging het mij althans toen ik hier pas was, maar gaande weg is een groot deel me duidelijk geworden. De zoekfuncties werken na behoren, waardoor ik het gevoel heb dat ik binnen een redelijke tijd ben bij de informatie die ik wil zien. Het gewoon een kwestie van tijd en daarna kunnen de zaken worden aangevinkt die wenselijk of onwenselijk zijn.

Dubbele albums verwijderd.

RedLightCityBoy
http://www.musicmeter.nl/user/11006

De user heeft hetzelfde album op 1 en 2...?

metronomy
gelieve het stil te houden

Ik heb de top 10 verwijderd en deze persoon een PM gestuurd, volgens mij een oude bug die al opgelost is

Paulie Walnuts schreef:
Dank Luc. Ik moest in het profiel aanvinken dat 'muziekgames' in de updates getoond wordt. Dan wil ik opmerken dat ik het gebruiksvriendelijker zou vinden als het andersom is, dat 'muziekgames' wel standaard in de updates zit en je het in je instellingen kunt aanpassen als je het liever niet ziet.

Ik kan me voorstellen dat het niet zo heel duidelijk is, ik zal eens nadenken over of dat misschien beter kan. De muziekgames-topics zijn in ieder geval gefilterd omdat er slechts een relatief klein deel van de gebruikers fanatiek in de muziekgames geinteresseerd is, en deze discussies tot gevolg hebben dat de updates lijst totaal onbruikbaar en nutteloos is voor "normale" bezokeers.

Misschien een idee wat leuk is :
jezelf vergelijken met andere gebruikers. Je nummer 1 uit je top 10 krijgt 10 punten , de nummer 2 krijgt 9 punten .....,
en dat je dan een lijst krijgt met andere users met een top 10 die het meest op de jouwe lijkt ?

RedLightCityBoy
aan zo iets dacht ik laatst ook. Dat lijkt mij zeker een leuke toevoeging.

Lijkt mij ook wel een leuke toevoeging.

Staat al op de lijst...

"gebruikers met gelijke smaak" verbeteren en herintroduceren.

RedLightCityBoy
herman schreef:
Staat al op de lijst...

Nu heb je me toch wel nieuwsgierig gemaakt naar de rest van de lijst...welke dingen komen er binnenkort bij?

Zie dit topic voor de Musicmeter-specificieke issues:

De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

Daarin staat een link naar het gelijksoortige topic in Moviemeter, waarin dingen staan die opgaan voor alle metersites.

Misschien wel goed om dit even te melden; staan wel meer dingen in die hier vaker terugkomen (zoals bv. dat er nooit een andere stemschaal komt, of dat er nooit een top 20 per user oid komt).

Kingsnake
dubbel:

Sky - Sky 3 (1981)

en

Sky - Sky 3 (1992)

Gaarne de tweede weghalen, want de releasdate is toch fout

Dubbele albums verwijderd.

Frostyx
Proof - Searching for Jerry Garcia (2005)

Nr 15 heet toch M.A.D. (correct me if I'm wrong) ook als verijwijzing naar "Mom and dad"? en niet "mad"?

Ik vind nu voor het eerst dat ik lang moet wachten voordat mijn albums toegevoegd worden. Ik heb er namelijk 10 in de wachtrij staan en kan dus verder niks meer toevoegen. Mijn gevoel zegt dat ze er nu al langer dan een week in de wachtrij staan, maar ik kan me vergissen.

Edit. toch wat meer geduld hebben de volgende keer. Ze worden momenteel toegelaten tot de site .

Kingsnake
Rhythm & Poetry schreef:
Ik vind nu voor het eerst dat ik lang moet wachten voordat mijn albums toegevoegd worden. Ik heb er namelijk 10 in de wachtrij staan en kan dus verder niks meer toevoegen. Mijn gevoel zegt dat ze er nu al langer dan een week in de wachtrij staan, maar ik kan me vergissen.

De Musicmeter kru zit lekker in de zon te fotosyntheseren.
Zou je ook moeten doen

20 graden vandaag joh! Ik ga er zo lekker op uit

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:20 uur

geplaatst: vandaag om 17:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.