De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2009, 12:06 uur
(Hoe) kan ik een overzicht genereren van berichten die ik zelf heb geschreven? Thanks.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 7 juni 2009, 12:07 uur
Ik zou ook wel willen weten wat mijn eerste post was. 
Denk wel dat alleen crew-leden dat kunnen bekijken.

Denk wel dat alleen crew-leden dat kunnen bekijken.
0
geplaatst: 7 juni 2009, 20:19 uur
0
geplaatst: 7 juni 2009, 22:07 uur
Met de SdG is er weer een socialize-draadje gesloten, enkel en alleen omdat er een paar malloten geen maat wisten te houden. Mij lijkt eerlijk gezegd dat er ook eerder op die dag had kunnen worden ingegrepen, nu lijkt het of is gewacht tot er genoeg misdragingen op rij stonden om gemotiveerd een slot op het geheel te kunnen gooien.
Maar toch, mume heeft dat soort draadjes nodig. Kunnen we ter compensatie niet weer eens een 'knappe artiesten' topic opstarten ? Te beginnen met Doll van The Kicks ?
Maar toch, mume heeft dat soort draadjes nodig. Kunnen we ter compensatie niet weer eens een 'knappe artiesten' topic opstarten ? Te beginnen met Doll van The Kicks ?

0
geplaatst: 8 juni 2009, 10:27 uur
Ik kan me voorstellen dat je dat denkt, maar ik (sluiter van het topic) was pas laat online die dag en toen stond er inderdaad al een hoop onzin.
Wat betreft de socialize-draadjes, daar hebben we het nu ook achter over de schermen.
Wat betreft de socialize-draadjes, daar hebben we het nu ook achter over de schermen.
0
geplaatst: 8 juni 2009, 10:36 uur
herman schreef:
Haha, ik neem aan dat je bedoelt dat jullie het er OVER hebben ACHTER de schermen

0
jeko
geplaatst: 8 juni 2009, 12:50 uur
herman schreef:
Ik kan me voorstellen dat je dat denkt, maar ik (sluiter van het topic) was pas laat online die dag en toen stond er inderdaad al een hoop onzin.
Ik hoop eigenlijk wel dat de SDG weer terug komt, met duidelijke regels , één sdg per dag en degene die zich misdragen een pm sturen! of eventuele ban!
0
geplaatst: 8 juni 2009, 14:38 uur
idd jammer, dat het topic dicht is gegaan. Als ik de laatste pages zie dan begrijp ik het heel goed. Toch jammer. Een Ban systeem zoals jeko voorstelt lijkt me te veel werk voor de mods en ook erg kinderachtig. Mensen moeten zich gewoon gedragen op deze site.
0
geplaatst: 8 juni 2009, 15:54 uur
Een ban systeem zal denk ik niet zo heel veel werk opleveren, het zal echter voorkomen dat mensen kinderachtig gaan doen in bepaalde topics.
0
geplaatst: 8 juni 2009, 16:06 uur
Voortdurend mensen gaan pm'en gaat wat mij betreft veel te veel tijd in zitten.
0
geplaatst: 8 juni 2009, 17:37 uur
Ja, dus gewoon een waarschuwingssysteem, moderators zien op de forums en bij albums naast elke gebruiker een warning-button staan en als zij vinden dat diegene zich misdraagt klikken ze daarop. Drie waarschuwingen is een ban. Het ontwikkelen van zo'n button kost misschien aardig wat tijd, dat zou ik niet weten, maar de procedure van iemand waarschuwen is dan heel snel en het zorgt ervoor dat niet iedereen de dupe is van de kleine selectie die zich niet kan gedragen.
0
geplaatst: 8 juni 2009, 17:51 uur
De SDG verliep over het algemeen altijd wel goed en doordat de ideetjes daarvoor steeds minder werden werd het deze keer een hoop flauwekul.
Ik denk dat mocht het weer opengaan (wat mij persoonlijk betreft wel) het niet eens zo erg is om bij gebrek aan een fris idee gewoon een oude SDG opnieuw neer te zetten waarmee je ook dit soort flauwekul voorkomt. Er komen dagelijks genoeg nieuwe users bij voor wie dit dan nieuw is en ik ben best benieuwd hoe bepaalde SDG's vandaag zouden uitvallen
Ik denk dat mocht het weer opengaan (wat mij persoonlijk betreft wel) het niet eens zo erg is om bij gebrek aan een fris idee gewoon een oude SDG opnieuw neer te zetten waarmee je ook dit soort flauwekul voorkomt. Er komen dagelijks genoeg nieuwe users bij voor wie dit dan nieuw is en ik ben best benieuwd hoe bepaalde SDG's vandaag zouden uitvallen

0
geplaatst: 8 juni 2009, 21:49 uur
Het invoeren van nieuwe titels in je rotatielijst gaat vaak extreem moeilijk bij mozilla 3.0.10. Dikwijls verspring een net ingevoerde titel (voor het opslaan) vaak terug naar de tekst '(voer een deel van de titel in...)'. Erg irritant ....
0
geplaatst: 8 juni 2009, 23:36 uur
Bug: Als je in de zoekbalk intikt 'Noel Gallagher' krijg je het enige album dat hij opgenomen heeft te zien maar met daarnaast een incorrecte afbeelding. Ik heb geen idee hoe het komt maar ik meld het maar even. Als je de link aanklikt staat namelijk wel gewoon de goede hoes erbij.
0
geplaatst: 8 juni 2009, 23:51 uur
0
Gallow
geplaatst: 8 juni 2009, 23:56 uur
Het album Morkobot - Morto staat vermeld als album, maar ook staat hij onder "tracks op verzamelalbum". Dit klopt niet helemaal lijkt mij.
0
geplaatst: 9 juni 2009, 00:10 uur
L_T_B schreef:
Bökröt Rödebröt Trio 
Waarom die hoes daar komt te staan is mij overigens niet duidelijk.
Bökröt Rödebröt Trio 
Ze zijn niet dood; ze zijn terug!!
0
geplaatst: 9 juni 2009, 11:25 uur
Een reden waarom ik aarzel om op bepaalde langlopende topics
te posten, is de hapklare reactie van sommige users van zodra
je iets post dat maanden geleden al eens keer gepost werd.
Ik ben niet zo uit op een sneer. Ik hou het liever amicaal.
Maar vraag me niet om alles keer op keer te herlezen en te checken.
Ik wil zo af en toe ook nog eens wat muziek beluisteren in mijn vrije tijd.
En daarbij, het komt ook niet bepaald vriendelijk over bij kersverse users.
te posten, is de hapklare reactie van sommige users van zodra
je iets post dat maanden geleden al eens keer gepost werd.
Ik ben niet zo uit op een sneer. Ik hou het liever amicaal.
Maar vraag me niet om alles keer op keer te herlezen en te checken.
Ik wil zo af en toe ook nog eens wat muziek beluisteren in mijn vrije tijd.
En daarbij, het komt ook niet bepaald vriendelijk over bij kersverse users.
0
geplaatst: 9 juni 2009, 22:33 uur
Ik weet niet of dit al ter sprake is gekomen, maar: krijgen "we" aan het eind van het jaar de kans om behalve een jaar top 10 ook een decennium top 10 in te voeren? Zou fijn zijn!
0
geplaatst: 9 juni 2009, 23:47 uur
Ik denk dat ik andere dingen die nog liggen te wachten belangrijker vind, maar je weet maar nooit
0
geplaatst: 9 juni 2009, 23:48 uur
L_T_B schreef:
Bökröt Rödebröt Trio 
Bökröt Rödebröt Trio 
Er bleef vroeger wel eens wat hangen bij het verwijderen van albums. Even als mod/crewlid een correctie doorvoeren waarbij je de hoes opnieuw uploadt, en het moet weer goed zijn (na je cache legen)
0
geplaatst: 9 juni 2009, 23:49 uur
pascal83 schreef:
Het invoeren van nieuwe titels in je rotatielijst gaat vaak extreem moeilijk bij mozilla 3.0.10. Dikwijls verspring een net ingevoerde titel (voor het opslaan) vaak terug naar de tekst '(voer een deel van de titel in...)'. Erg irritant ....
Ik ben deze problemen persoonlijk nooit tegengekomen in Firefox.
0
geplaatst: 10 juni 2009, 13:41 uur
Vraagje ...
als er albums zijn van acts met in hun band (voor dat specifieke album) muzikanten van naam, die echter op alle nummers meespelen (en dus niet per se "gastartiest" zijn, want die zijn meer voor 1 of 2 songs per album lijkt me): hoe voeg je die muzikanten dan toe? Door ze als gastartiesten bij ALLE nummers te zetten? Of alleen 1x bij bv het laatste nummer?
Voorbeeld:
Norma Waterson - Norma Waterson (1996)
Norma Waterson met een band (vermeld op de hoes) met Richard Thompson, Martin Carthy en Eliza Carthy. Dat moet te linken zijn naar hun discografieën ...
als er albums zijn van acts met in hun band (voor dat specifieke album) muzikanten van naam, die echter op alle nummers meespelen (en dus niet per se "gastartiest" zijn, want die zijn meer voor 1 of 2 songs per album lijkt me): hoe voeg je die muzikanten dan toe? Door ze als gastartiesten bij ALLE nummers te zetten? Of alleen 1x bij bv het laatste nummer?
Voorbeeld:
Norma Waterson - Norma Waterson (1996)
Norma Waterson met een band (vermeld op de hoes) met Richard Thompson, Martin Carthy en Eliza Carthy. Dat moet te linken zijn naar hun discografieën ...
0
geplaatst: 10 juni 2009, 15:56 uur
Dat is een lastige: ik ben er niet zo voor om grote namen die meespelen in een band overal maar als gastartiest neer te zetten want dan wordt het wel erg onoverzichtelijk (en wat is een grote naam?!).
Een gastartiest is voor mij een artiest die op 1 of meer nummers aanwezig is in de vorm van een duet bijvoorbeeld (zang of instrumentaal) en die als zodanig ook vermeld wordt op de hoes.
Antony die duidelijk meezingt op een nummer van Rufus Wainwright hoort vermeld te worden, Antony die de triangel speelt op een ander nummer hoeft voor mij niet een extra vermelding te krijgen ook al speelde hij wel degelijk mee op een nummer. Een 'superband' is leuk maar zou ik niet overal als gastartiest invullen om het overzicht een beetje te bewaren. Dit kan namelijk ook wel vermeld worden in de discussie bij het album en ja dan komt het helaas niet terecht op de artiestenpagina's maar dat moeten we dan maar voor lief nemen; ik vind dat minder belangrijk dan een overzichtelijke album-pagina.
Maar hier is het inderdaad lastig een duidelijke lijn in te krijgen: gevoelskwestie.
Misschien denken mijn collega's er anders over; dit is mijn mening hier over.
Een gastartiest is voor mij een artiest die op 1 of meer nummers aanwezig is in de vorm van een duet bijvoorbeeld (zang of instrumentaal) en die als zodanig ook vermeld wordt op de hoes.
Antony die duidelijk meezingt op een nummer van Rufus Wainwright hoort vermeld te worden, Antony die de triangel speelt op een ander nummer hoeft voor mij niet een extra vermelding te krijgen ook al speelde hij wel degelijk mee op een nummer. Een 'superband' is leuk maar zou ik niet overal als gastartiest invullen om het overzicht een beetje te bewaren. Dit kan namelijk ook wel vermeld worden in de discussie bij het album en ja dan komt het helaas niet terecht op de artiestenpagina's maar dat moeten we dan maar voor lief nemen; ik vind dat minder belangrijk dan een overzichtelijke album-pagina.
Maar hier is het inderdaad lastig een duidelijke lijn in te krijgen: gevoelskwestie.
Misschien denken mijn collega's er anders over; dit is mijn mening hier over.
0
geplaatst: 10 juni 2009, 15:59 uur
Als het expliciet op de hoes wordt aangegeven bij de tracklisting zou ik het er sowieso bijzetten. Anders niet (denk ik).
0
geplaatst: 10 juni 2009, 16:27 uur
Het staat zelfs op de voorkant in dit geval, dus mij lijkt vermelding voor de hand liggend.
Ah, maar nu dilemma 2, als het wordt toegelaten. Zelfde zangeres; het volgende album:
Norma Waterson - The Very Thought of You (1999)
grootste deel dezelfde ploeg als eerdergenoemd album waar Richard Thompson etc prominent op de voorkant van de hoes vermeld staan - maar in DIT geval staan ze er niet met grote letters op. (ik denk wel op de achterkant maar ik heb de CD nu niet bij de hand dus ik kan niet checken) ...
Ah, maar nu dilemma 2, als het wordt toegelaten. Zelfde zangeres; het volgende album:
Norma Waterson - The Very Thought of You (1999)
grootste deel dezelfde ploeg als eerdergenoemd album waar Richard Thompson etc prominent op de voorkant van de hoes vermeld staan - maar in DIT geval staan ze er niet met grote letters op. (ik denk wel op de achterkant maar ik heb de CD nu niet bij de hand dus ik kan niet checken) ...
0
geplaatst: 10 juni 2009, 17:42 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.