De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2009, 11:53 uur
Je zou de regels wat aan kunnen passen, bijvoorbeeld dat je de user die de SdG aanmaakt van te voren kiest. Verder is MuMe weer helemaal klaar voor het meest geniale topic ooit. 
En anders het slappe zever topic, daar is ook veel behoefte aan.

En anders het slappe zever topic, daar is ook veel behoefte aan.
0
geplaatst: 1 november 2009, 13:04 uur
Ik ook! Ik heb niet altijd meegedaan, maar in ieder geval stond hij wel altijd prominent bovenaan mijn updates-lijstje.
0
geplaatst: 1 november 2009, 13:04 uur
Misterfool schreef:
en als jullie als moderators de stellingen zouden bepalen. dan zouden er ook geen politieke discussie kunnen komen. SDG zou dan niet uit de hand lopen.
en als jullie als moderators de stellingen zouden bepalen. dan zouden er ook geen politieke discussie kunnen komen. SDG zou dan niet uit de hand lopen.
De moderators hebben wel wat beters te doen dan actief stellingen te verzinnen voor SdG. Ik vond SdG in het begin ook een erg leuk topic, maar de prioriteit ligt voor mij toch bij de albumdiscussies en de forumdiscussies over muziek...
In de laatste week dat SdG open was, ging het (geloof ik) drie keer over politiek. Als mensen de regels negeren en politieke stellingen blijven plaatsen, houdt het een keer op. Als het topic dan ook nog vol-geslowchat wordt, gaat de lol er helemaal snel vanaf. Als het nu om een paar mensen ging, kun je die afzonderlijk nog wel aanspreken, maar de laatste keer waren het er wel 10/15. Blijkbaar werkt het topic in die vorm dan gewoon niet meer (ook omdat het aantal echt leuke SdG's steeds schaarser blijken te worden, waardoor mensen onzin gingen verzinnen om het toch maar draaiende te houden).
0
geplaatst: 1 november 2009, 14:33 uur
Mag ik er wel op wijzen dat een van de mods zelf ook een politieke stelling inbracht.
Voor straf zou ik zeggen dat we het nog een keer moeten proberen op MuMe.
Voor straf zou ik zeggen dat we het nog een keer moeten proberen op MuMe.
0
geplaatst: 1 november 2009, 18:24 uur
ik vond het wel het leukste topic op mume, ben het met r&p, sheplays enzo eens
0
geplaatst: 1 november 2009, 18:48 uur
Kan er een apart puber-topic komen - een soort PPH?
Parkeer pubers hier - mijn pdf (puber-datafilter) werkt nl minder goed!
0
geplaatst: 1 november 2009, 19:03 uur
Krijg jij meteen een wild card om af en toe een potje mee te komen jongelullen over Talk Talk of David Sylvian - wel je broek aandoen en je je prog-rok thuislaten!

0
Misterfool
geplaatst: 1 november 2009, 19:05 uur
haha de laaste tijd vind prog zich steeds vaker aan de kant geduwd door new wave en post-rock in huize peerdeman. 

0
geplaatst: 1 november 2009, 22:11 uur
Als er een apart ouwelullen forum komt heeft het toch geen zin om mensen wildcards te geven om mee te jongelullen? 

0
geplaatst: 1 november 2009, 22:14 uur
Mjuman schreef:
Wat is dat nou weer voor discriminatie?

0
Sheplays
geplaatst: 2 november 2009, 13:00 uur
M'n smileys springen steeds over naar een nieuw bericht. Kunnen die rakkers eens in bedwang gehouden worden? 

0
Kingsnake
geplaatst: 2 november 2009, 13:35 uur
Sir Spamalot schreef:
Volgens mij zijn dit dezelfde albums: bij Wishbone Ash
deze en deze. Alleen de hoes is anders en er zitten twee minieme verschillen in de tracklijst.
deze en deze. Alleen de hoes is anders en er zitten twee minieme verschillen in de tracklijst.
Dat klopt. Deze plaat is volgens de Wishbone wel tig keer uitgebracht. De meest gebootlegde livecd van de band. En allemaal door bedenkelijke labels.
De officiele release heet Live in Chicago. Dus die moet blijven staan.
Overigens een vette concert-registratie.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 2 november 2009, 13:39 uur
Kingsnake, tip genoteerd! Ik zit een beetje in een Wishbone Ash periode en zag dat album twee maal staan.
0
haveman
geplaatst: 3 november 2009, 13:08 uur
Ik vroeg me af waarom fastpulseboy is geband.
Lijkt mij sowieso leuk om vooral van mensen die heel lang op de site zitten te horen waarom ze zijn geband.
Lijkt mij sowieso leuk om vooral van mensen die heel lang op de site zitten te horen waarom ze zijn geband.
0
geplaatst: 3 november 2009, 13:13 uur
Wow, als je voor een klein beetje reuring zorgt en met je kop boven het Mumeveld komt wordt ie er hier vakkundig afgehakt. Niet de eerste keer en waarschijnlijk ook niet de laatste keer. Typisch geval van Hollandse kneuterigheid of heb ik iets werkelijk schandaligs gemist?
0
wijsneus
geplaatst: 3 november 2009, 13:33 uur
haveman schreef:
Tja, van die users zal je het vast niet vernemen
.Volgens mij wordt je heus niet zomaar 1,2,3 geband.
Lijkt me dat er eerst waarschuwingen uitgedeeld worden, zeg maar een gele kaart. En na ? gele kaaren volgt meestal de rode, toch ?
Dus dan moet het wel grof geweest zijn.
0
wijsneus
geplaatst: 3 november 2009, 13:38 uur
Zou kunnen; ik ken de regels ervoor niet, en dat ga ik ook niet op de proef stellen, want ik heb nog maar 2 verslavingen over :
MuMe en sterke koffie !
MuMe en sterke koffie !
0
geplaatst: 3 november 2009, 13:52 uur
haveman schreef:
Hij ging ons inziens over de schreef bij Anouk (en in mindere mate bij Bon Jovi) door naast de muziek ook niet al te aardige taal uit te slaan naar sommige users.
Tot op zekere hoogte mag je best albums afbranden, maar op het moment dat je een hoop users de plezier van het posten ontneemt houdt het wel een keer op. Hij had overigens al eerder waarschuwingen gehad. Binnenkort is ie wel weer terug op de site.
0
geplaatst: 3 november 2009, 13:56 uur
Sir Spamalot schreef:
Okay, ik heb die eerste van de site gehaald.
0
Kingsnake
geplaatst: 3 november 2009, 14:42 uur
herman schreef:
(quote)
Namens Spamalot en mijzelve; vielen dank!
Samen houden we MusicMeter clean!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 november 2009, 14:45 uur
Inderdaad, bedankt Herman! Vanwege de kuisploeg.
0
Kingsnake
geplaatst: 3 november 2009, 15:09 uur
Trouwens, het wordt weer eens tijd om te kijken of de discografie van the Ash nog extra platen erbij kan krijgen. Is vast wel weer het één en ander uitgekomen.
0
haveman
geplaatst: 3 november 2009, 15:41 uur
herman schreef:
Hij ging ons inziens over de schreef bij Anouk (en in mindere mate bij Bon Jovi) door naast de muziek ook niet al te aardige taal uit te slaan naar sommige users.
Tot op zekere hoogte mag je best albums afbranden, maar op het moment dat je een hoop users de plezier van het posten ontneemt houdt het wel een keer op. Hij had overigens al eerder waarschuwingen gehad. Binnenkort is ie wel weer terug op de site.
(quote)
Moet ie dan terugkomen onder een andere naam?
En is er een periode aan verbonden dat ie niet terug mag komen en wordt dit gecontroleerd?
Pure nieuwsgierigheid.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.