MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
wijsneus
Ik vind dat mijn favoriete album hoger moet in de genre-lijst! is het goed als ik de rest van de lijst wat naar beneden stem?

Ja, lekker destructief bezig zijn, daar gaat het om op de site !

Sommige artiesten vinnik ook nix ( ik zal de naam van Bob D. niet noemen ), maar daarom stem ik ze niet kapoet.

FAQ schreef:
De moderators zijn ook maar mensen

Dat zal nieuwe bezoekers een pak van het hart zijn

Ik heb de welkomsmail aangepast zodat er een verwijzing naar de Wiki staat ipv naar de FAQ, bedankt voor het melden

boomkat
Er gaat flink wat fout op de site ...

Ik kan geen enkel album zien, ik krijg steeds een foutmelding ('Het album is niet bekend in het systeem').

Edit: waarschijnlijk datgene wat boomkat dus zegt

Ik krijg een foutmelding bij zo ongeveer alle albums die ik aanklik.

"Het album is niet bekend in het systeem"

edit: precies wat bennerd zegt dus..

Jep, hier ook zelfde probleem.

edit: ondertussen al in orde!

Alles doet het hier weer

Jup probleem opgelost

boomkat

tuktak
schept toch een band hè, tijdens zulke barre tijden

Groepsknuffel.

Ik vind dat de SdG nu wel terug mag komen.

Scheiding der Geesten.

Okééé

Dat was ooit een game hier op deze site.

Oké ja SdG moet weer terug

Misterfool
helemaal mee eens. sdg was echt leuk

Inderdaad
Maar is dit niet voor het topic wat mis je op musicmeter?

Sheplays
Het was gewoon een spelletje, Ataloona, waarbij je bijvoorbeeld kon opgeven of je je frites met mayonnaise of ketchup eet. Soms liep de strijd tussen de partijen zo uit de hand dat het een patatje oorlog werd en toen werd uiteindelijk het topic gesloten.

Nou nou wat een spel. Zucht

Als je niks interessants te melden hebt, kan je ook gewoon zwijgen.
SdG was mateloos populair en nu wordt er kritiek gegeven op het verdwijnen ervan. Past perfect onder de noemer 'feedback, klachten en andere opmerkingen' lijkt me.

Sheplays schreef:
of je je frites met mayonnaise of ketchup eet.. ..... het een patatje oorlog werd

, die is wel goed

Scheiding der Geesten komt niet meer terug. Het is herhaaldelijk uit de hand gelopen en ik geloof 4 keer gesloten. Er zijn genoeg andere topics op de site waar naar hartelust gediscussieerd kan worden...

Misterfool
en als jullie als moderators de stellingen zouden bepalen. dan zouden er ook geen politieke discussie kunnen komen. SDG zou dan niet uit de hand lopen.

SdG was een groot succes, en er waren genoeg bezoekers met goede ideeen.
Maar de koek is op, en de laatste tijd monde het steeds sneller uit op een puinhoop.
Ik moet Herman gelijk geven; het is verschillende keren opnieuw geprobeerd; ik heb me daar in het verleden ook voor in gezet.
Wat heb je er aan om dit nu voor de 5e x te proberen, om over een maand tot de conclusie te komen dat het weer niet gaat lukken.

Is er dan geen manier van controleren om het spel weer eens te proberen. Lijkt me wel eens leuk om te doen.

Mwah, stel je vooral niet teveel voor bij het woord 'spel'.
Als je echt benieuwd bent moet je bij Google maar even "musicmeter scheiding der geesten" intikken en je zult wel een en ander vinden - inclusief linkjes naar de eerste twee topics op de eerste pagina van deel 3. Vroeger scheen het nog wel leuk te zijn, nu is het inderdaad wel genoeg geweest.

Sheplays
deric raven schreef:
Wat heb je er aan om dit nu voor de 5e x te proberen, om over een maand tot de conclusie te komen dat het weer niet gaat lukken.

Ik ben het niet geheel met je eens. Natuurlijk is het vervelend dat sommigen de boel uit de hand laten lopen maar daar hebben we de bezemwagen voor. Nu begin ik het zelfs een beetje te missen omdat het toch een centraal topic was met discussies tussen álle liefhebbers van muziek, genregenoten of niet. Discussies vallen of staan nu eenmaal met het elkaar proberen te overtuigen door argumentatie en dat mag, behalve dan over politiek, best een beetje gepeperd zijn. Verder leer je ook eens wat andere users kennen dan het groepje van jouw genre of topics.

Terug dus met dieSdG, anders wordt Mume wel een erg tamme boel voor mensen die zich niet durven wagen in het sporttopic.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:01 uur

geplaatst: vandaag om 01:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.