De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
boomkat
geplaatst: 13 november 2009, 21:13 uur
Dit is is minimaal mijn 6e account, niet zo correct joh 
Make love, not war. We zijn toch allemaal musicmeter maatjes (L)

Make love, not war. We zijn toch allemaal musicmeter maatjes (L)
0
geplaatst: 13 november 2009, 21:26 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Nee, ze had zich eerst uitgeschreven. Toen pas een nieuwe account aangemaakt, als ik het goed begrijp.
Nee, ze had zich eerst uitgeschreven. Toen pas een nieuwe account aangemaakt, als ik het goed begrijp.
Als ik het goed begrijp ook inderdaad, want dat is wat ze zelf zei, maar misschien dat ik een deel van het verhaal mis. Dus het zou inderdaad leuk zijn als een mod het kan toelichten.

0
geplaatst: 13 november 2009, 21:28 uur
Ik ben geen mod dus ga niet helemaal voor mijn beurt praten maar naar wat ik begreep is het niet de reden dat er eerst uitgeschreven is en daarna een nieuw account werd aangemaakt, dat mag in principe wel (alhoewel niet gewenst maar dat is wat anders en geen reden tot een ban). Er was een andere motivitatie om over te gaan tot een ban van het nieuwe account.
Ik mag trouwens hopen dat iedereen dat zelf wel had kunnen bedenken
Ik mag trouwens hopen dat iedereen dat zelf wel had kunnen bedenken

0
geplaatst: 13 november 2009, 21:36 uur
Hmm, ik ging er vanuit dat ze zelf wel de reden wist. Of weet ze dat wel, maar heeft ze wat anders verteld, kan ook natuurlijk. 

0
geplaatst: 13 november 2009, 23:38 uur
Ik geloof niet dat ze erg veel heeft gepost voordat ze geband was. Is volgens mij binnen het uur gebeurd en kan me alleen 1 of 2 niet al te bijzondere posts in dit topic voor de geest halen. Maar wellicht heb ik iets gemist, ik kan ook niet overal tegelijk zijn zoals de mods.
0
geplaatst: 13 november 2009, 23:41 uur
En ze weet dus echt niet waarom ze is geband. Lijkt me niet echt de bedoeling?
0
|Joël|
geplaatst: 14 november 2009, 00:36 uur
Tower of Power - The Very Best of Tower of Power (2001)
&
Tower of Power - The Very Best Of (2001)
Wel leuk album overigens.
&
Tower of Power - The Very Best Of (2001)
Wel leuk album overigens.
0
JolkiPalki
geplaatst: 14 november 2009, 15:18 uur
Mijn top 10 is opeens verdwenen. Hoe kan dat nou? 

0
geplaatst: 14 november 2009, 16:53 uur
Even in jouw "logboek" gekeken.
top 10 modified 13-11-2009, 21:35
Het lijkt erop dat je je top10 per ongeluk heb verwijderd.
0
Harco
geplaatst: 14 november 2009, 21:10 uur
Is user AirMaxJohnny geband vanwege zijn eerder gebande account(s)? Als dat zo is, vraag ik me af waarom dat dan pas zo laat is gebeurd, terwijl het de vorige keren niet eens een dag duurde voordat zijn nieuwe account geband werd. 
Overigens was zijn bijdrage nu wel positief. Is het niet eens tijd voor een herziening; een tweede kans?

Overigens was zijn bijdrage nu wel positief. Is het niet eens tijd voor een herziening; een tweede kans?
0
geplaatst: 14 november 2009, 22:02 uur
Misschien dat we nu wat coulanter waren, maar het scheld-gehalte van zijn posts vonden we iets te hoog. 5 keer kanker in een post (en niet bij uitzondering) vinden we een beetje overdreven overdreven.
0
geplaatst: 14 november 2009, 22:56 uur
Als dat bericht over het ziekenhuis ging kan het nog wel, anders is het idd wat onnodig.
0
geplaatst: 14 november 2009, 23:08 uur
Wat stond er precies in AirMaxJohnny zijn post?
En hij wilt graag terugkomen.
En hij wilt graag terugkomen.
0
geplaatst: 14 november 2009, 23:15 uur
Het ging niet over het ziekenhuis. 
Maar genoeg hierover, hij heeft de gedragsregels overtreden en daarom een ban gehad. Als hij het wil aanvechten, moet hij maar een mail sturen naar het adres dat bij hem wel bekend is, in plaats van het via MSN en andere users te proberen.

Maar genoeg hierover, hij heeft de gedragsregels overtreden en daarom een ban gehad. Als hij het wil aanvechten, moet hij maar een mail sturen naar het adres dat bij hem wel bekend is, in plaats van het via MSN en andere users te proberen.
0
geplaatst: 15 november 2009, 09:21 uur
L_T_B schreef:
Vreemd. Ik krijg het ook niet veranderd.
(quote)
Vreemd. Ik krijg het ook niet veranderd.
Ok, misschien iets voor Jordy!?
Verder nog 1 gevonden
D.C. LaRue
Weer geen artiestenpagina
0
JolkiPalki
geplaatst: 15 november 2009, 11:17 uur
L_T_B schreef:
(quote)
Oke bedankt!

0
geplaatst: 15 november 2009, 11:58 uur
0
geplaatst: 15 november 2009, 12:34 uur
Is volgens mij niet helemaal goed gegaan
Zijn albums worden nu aangegeven als ''Danny Kalb'' terwijl er toch echt op alle hoesjes D.C. LaRue staat aangegeven.
Zijn albums worden nu aangegeven als ''Danny Kalb'' terwijl er toch echt op alle hoesjes D.C. LaRue staat aangegeven.
0
Harco
geplaatst: 15 november 2009, 12:50 uur
Ik zie dat artiest D.V. Alias Khryst verschillende artiestenpagina's heeft, maar aangezien ik daar niet bij kan (hij heeft geen albums uitgebracht en bovendien weet ik niet op welke albums hij verschijnt onder die namen), wil ik iemand van de moderators vragen of hij dat kan doen.
Die link hierboven is dus de goede. Verder zijn er nog de volgende pagina's (dat zag ik onder de tab corrigeren -> alias/alter-ego van een andere artiest):
D.V. Alias Christ
D.V. Alias Khrist
DV Alias Khrist
Kan iemand van de mods mij de linkjes naar die artiestenpagina's verschaffen? Dan maak ik er zelf wel iets moois van.
Die link hierboven is dus de goede. Verder zijn er nog de volgende pagina's (dat zag ik onder de tab corrigeren -> alias/alter-ego van een andere artiest):
D.V. Alias Christ
D.V. Alias Khrist
DV Alias Khrist
Kan iemand van de mods mij de linkjes naar die artiestenpagina's verschaffen? Dan maak ik er zelf wel iets moois van.

0
geplaatst: 15 november 2009, 13:30 uur
0
geplaatst: 15 november 2009, 13:40 uur
@Harco
Alleen van "D.V. Alias Khrist" kon ik een gastoptreden vinden. Die heb ik gecorrigeerd naar "D.V. Alias Khrys". Volgens mij staan nu alle D.V.'s onder de goede naam.
Alleen van "D.V. Alias Khrist" kon ik een gastoptreden vinden. Die heb ik gecorrigeerd naar "D.V. Alias Khrys". Volgens mij staan nu alle D.V.'s onder de goede naam.
0
Harco
geplaatst: 15 november 2009, 13:49 uur
Dankje, L_T_B. Ik had er ook nog eentje gevonden (waarvan ik een correctie heb ingediend), maar dat zal wel dezelfde zijn geweest.
Sadat X - Wild Cowboys (1996)
De rest zal ik eerder dan wel eens aangepast hebben. CHIEP vertelde mij dat de artiestenpagina's niet verwijderd werden, ook al staat er niets meer op.
Sadat X - Wild Cowboys (1996)
De rest zal ik eerder dan wel eens aangepast hebben. CHIEP vertelde mij dat de artiestenpagina's niet verwijderd werden, ook al staat er niets meer op.
0
geplaatst: 15 november 2009, 14:06 uur
0
geplaatst: 15 november 2009, 14:15 uur
Harco schreef:
CHIEP vertelde mij dat de artiestenpagina's niet verwijderd werden, ook al staat er niets meer op.
CHIEP vertelde mij dat de artiestenpagina's niet verwijderd werden, ook al staat er niets meer op.
Inderdaad. Daarom wijzig ik meestal de naam in een artiest die nog niet op MuMe staat en voeg daar dan een album van toe. Een beetje omslachtig, maar het werkt wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.