De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2009, 18:25 uur
Pastichio Rocker schreef:
Nou, dat is niet alleen hier het geval dat mensen sommige humor niet snappen, ik ben er namelijk (wederom) voor geband op MovieMeter.
Nou, dat is niet alleen hier het geval dat mensen sommige humor niet snappen, ik ben er namelijk (wederom) voor geband op MovieMeter.
Trollen en onzinnige antwoorden geven op vragen zijn niet grappig. Dat zouden sommige mensen eens moeten leren.
0
geplaatst: 12 november 2009, 18:26 uur
Toffe lui, die psychologen; heb er veel aan gehad.
Raden mij het boek De Kracht van het NU aan van Eckhart Tolle.
IQ test scoorde ik 125; dus ik ben een gelukkig mens.
Verder heb ik niet zoveel met bands als The Horrors, Queen en Dire Straits.
Kom op, men moet niet alles zo zwaar op de weegschaal leggen.
Raden mij het boek De Kracht van het NU aan van Eckhart Tolle.
IQ test scoorde ik 125; dus ik ben een gelukkig mens.
Verder heb ik niet zoveel met bands als The Horrors, Queen en Dire Straits.
Kom op, men moet niet alles zo zwaar op de weegschaal leggen.
0
geplaatst: 12 november 2009, 18:27 uur
Eens met Herman. En over zijn quote: met "hansbrouwer(1958)" had fastpulseboy nou eenmaal een speciale relatie... wie niet? De nieuwe Anouk was een reden om er nog maar een schepje bovenop te doen... maar het was natuurlijk niet vol te houden; waarschijnlijk is het maar beter zo.
0
geplaatst: 12 november 2009, 18:39 uur
0
Dj2Jelle
geplaatst: 12 november 2009, 18:54 uur
herman schreef:
Het is niet de bedoeling bans uitvoerig te bespreken, maar die opmerking was meer de aanleiding dan de primaire reden van de ban. Sommige users zien MuMe toch iets te veel als een chatkanaal/speeltuin.
edit: wat berichten die niet ter zake doen verwijderd.
(quote)
Het is niet de bedoeling bans uitvoerig te bespreken, maar die opmerking was meer de aanleiding dan de primaire reden van de ban. Sommige users zien MuMe toch iets te veel als een chatkanaal/speeltuin.
edit: wat berichten die niet ter zake doen verwijderd.
In dat geval had een waarschuwing ook wel "the job" gedaan. Maar gebeurd is gebeurd, ik ben in elk geval blij dat ik weer terug ben.

Edit: alleen mijn stemmen zijn weg

0
geplaatst: 12 november 2009, 22:01 uur
GrafGantz schreef:
Hoera, weer iemand waar ik vaak om kon lachen om zeep geholpen. Het wordt er hier weliswaar "rustiger" maar zeker niet leuker op.
Hoera, weer iemand waar ik vaak om kon lachen om zeep geholpen. Het wordt er hier weliswaar "rustiger" maar zeker niet leuker op.
Ach, om zeep geholpen ... dat doet ie uiteindelijk toch zelf. Ik vind het vooral pijnlijk te constateren dat z'n meest serieuze bericht op de site dan ook meteen een afscheidsbericht blijkt te zijn. Daarmee zet ie zichzelf natuurlijk wel een beetje te kijk.
En toch is het een onmetelijk verlies voor Mume. Ieder Fall-fan die hier ophoudt te posten is een nauwelijks te bevatten aderlating voor de site als geheel.

0
geplaatst: 12 november 2009, 22:09 uur
Zo is het dix. En als jij nu eens even het nieuwe noise album van de week uit gaat kiezen, dan kunnen we het weer over muziek hebben. 

0
geplaatst: 12 november 2009, 22:12 uur
platedraaier schreef:
Zo is het dix. En als jij nu eens even het nieuwe noise album van de week uit gaat kiezen, dan kunnen we het weer over muziek hebben.
Oeps, ik heb daar een achterstand van hier tot aan De Lier.
Maar een noiseplaat uitzoeken, dat doe ik graag.
0
geplaatst: 12 november 2009, 22:17 uur
Jammer dat hij weg is. Kon zijn humor wel waarderen.
Hij kwam nog weleens voorbij in het quote topic.
Hij kwam nog weleens voorbij in het quote topic.

0
geplaatst: 12 november 2009, 23:09 uur
Hoewel ik fastpulseboy wel waardeerde (en hij één van de laatsten is die het woord 'mjammie' oprecht wist te laten klinken), moet mij iets heel anders van het hart.
Namelijk, dit schreef ik een tijdje geleden en er is nog steeds niks mee gedaan. Een doorn in het oog van elke reggae-fan!
Namelijk, dit schreef ik een tijdje geleden en er is nog steeds niks mee gedaan. Een doorn in het oog van elke reggae-fan!
levenvergeten schreef:
Dit album heeft dezelfde tracklist als dit album. Als ik discogs mag geloven - en dat mag ik - is de tweede ('Guess Who's Coming to Dinner') enkel in de VS te verkregen en lijkt het me daarom dat deze wel verwijderd kan worden.
Dit album heeft dezelfde tracklist als dit album. Als ik discogs mag geloven - en dat mag ik - is de tweede ('Guess Who's Coming to Dinner') enkel in de VS te verkregen en lijkt het me daarom dat deze wel verwijderd kan worden.
0
geplaatst: 12 november 2009, 23:34 uur
fastpulseboy is weg.Nee hoor, zo erg is het ook weer niet. Alleen vind ik het wel jammer dat hij niet vaker berichten heeft gepost van het karakter van zijn afschiedsbrief. Hij had best wel wat serieuzer kunnen zijn, en wat minder kunnen trollen bij de albums wat niet zijn smaak was.
0
geplaatst: 12 november 2009, 23:55 uur
Deze (zonder hoes) kan eraf. Door twee crewleden tegelijk goedgekeurd.
0
geplaatst: 13 november 2009, 09:49 uur
dix schreef:
En toch is het een onmetelijk verlies voor Mume. Ieder Fall-fan die hier ophoudt te posten is een nauwelijks te bevatten aderlating voor de site als geheel.
Cygnus schreef:
Ook Tondeman heeft deze site verlaten...
Ook Tondeman heeft deze site verlaten...

0
Kingsnake
geplaatst: 13 november 2009, 10:24 uur
Ik snap het gezeur, om de users die al dan wel of niet de keuze maken hier niet meer geregistreerd te zijn, niet.
De elpees en ceedees blijven gewoon beschikbaar. En dat is deze site toch in eerste instantie. Een (in)complete database van muziek, met hints en tips om meer mooie muziek te ontdekken.
De ruzietjes en onnozele berichten kunnen overal op internet gepost worden, het is echt geen meerwaarde voor deze site.
De elpees en ceedees blijven gewoon beschikbaar. En dat is deze site toch in eerste instantie. Een (in)complete database van muziek, met hints en tips om meer mooie muziek te ontdekken.
De ruzietjes en onnozele berichten kunnen overal op internet gepost worden, het is echt geen meerwaarde voor deze site.
0
geplaatst: 13 november 2009, 10:26 uur
Jammer, heb een aantal mooie dingen via zijn stemmen ontdekt.
0
Ace
geplaatst: 13 november 2009, 10:44 uur
Hoewel me de dramatiek over het al dan niet uitschrijven van users volledig ontgaat, vind ik het dan wel weer jammer dat tondeman er niet meer is. Dankzij zijn stemmen heb ook ik veel mooie dingen ontdekt!
0
geplaatst: 13 november 2009, 14:20 uur
het is nu echt een grote soap aan het worden op musicmeter? veel drama en weinig inhoud..
0
geplaatst: 13 november 2009, 14:42 uur
The Scientist schreef:
het is nu echt een grote soap aan het worden op musicmeter? veel drama en weinig inhoud..
Inderdaad, wat drama-gedoe verwijderd.
0
geplaatst: 13 november 2009, 19:14 uur
Is het niet mogelijk om "verwijderde berichten" eerst in een soort van prullenbak te doen belanden zodat je ze nog eens lekker kunt door vlooien? Ik mis altijd alle fun.
0
geplaatst: 13 november 2009, 20:30 uur
Ze had zich uitgeschreven en een nieuw account gemaakt (omdat ze een nieuwe naam wou), maar dat mocht blijkbaar niet, en nu is ze dus geband.
0
Kingsnake
geplaatst: 13 november 2009, 20:49 uur
Arrie schreef:
Ze had zich uitgeschreven en een nieuw account gemaakt (omdat ze een nieuwe naam wou), maar dat mocht blijkbaar niet, en nu is ze dus geband.
(quote)
Tuurlijk mag dat niet. Een tweede account. Dat staat in de wiki. Dat werkt stemfraude in de kaart, ofzoiets.
0
geplaatst: 13 november 2009, 20:51 uur
Nee, ze had zich eerst uitgeschreven. Toen pas een nieuwe account aangemaakt, als ik het goed begrijp.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.