MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
voltazy
het gaat hard met bans de laatste weken

Stijn_Slayer
Wat raar zeg. T/m een uur of tien heb ik al z'n berichtjes gelezen gisteren, ik zie nu dat hij een uur later geband is.

Maar Patrick zal vast uit de dood opstaan.

zo, weer een plaats opgeschoven in de berichten top 250... gaat snel de laatste tijd...

m.a.w: waarom is Father McKenzie geband? Kon hij niet à la Tuktak even vijf sterren bij alle Bon Jovi-albums genoteerd krijgen?

Father McKenzie geband !?

Ja, die was een beetje boos op de mod's, en is daarom (ik neem aan tijdelijk) even op non actief gezet.

Het is toch niet verboden om boos te zijn op of kritiek te hebben op de heren moderatoren. Patrick kennende zal het echt niet ongefundeerd zijn geweest en zal hij hoogstens wat felle bewoordingen hebben gebruikt. Eigenlijk vind ik dat de ban uitgelegd moeten worden om allerlei "roddelpraat" te voorkomen. Ik vind het nl. vreemd dat MJ_DA_MAN iets weet, terwijl diegene die hem in de "ban" heeft gedaan niet reageert op vragen van mede MuMe'rs (Er bestaan toch geen "geheime" lijntjes tussen vriendjes op deze toch serieuze site?

beaster1256 schreef:
Patrick mac kenzie is weg bij mume , ik weet niet wat er gebeurd is maar ik mis hem en zijn kroniekjes ,

r.i.p dear Patrick

aan de heren moderators : wat is er gebeurd a..u.b.?
Ik sluit me aan bij de vraag van beaster? Beter duidelijkheid dan allerlei roddelpraat achteraf. (Het RIP dear Patrick vind ik wel een beetje overdreven, maar verder ben ik het met de rest van je opmerkingen eens)

Wat een geouweneel zeg, hij houdt zich blijkbaar niet aan de gedragscode en krijgt een ban; de Père is niet dood, hij leeft - dit is gewoon ongepaste posterij
.
Het lijkt wel het praathuis van de Fabeltjeskrant!

Geen bloemen - gepaste kleding graag. Get a life folks!

Misschien omdat hij weer ging dreigen hier weg te gaan?

Ad Brouwers schreef:
Eigenlijk vind ik dat de ban uitgelegd moeten worden om allerlei "roddelpraat" te voorkomen.

Wat een onzin zeg, omdat er niets uitgelegd wordt gaan we roddelen? Het lijkt hier wel een kapperszaak. Misschien gaat het ons wel niets aan wat er gebeurd is.

lebowski schreef:
(quote)

Wat een onzin zeg, omdat er niets uitgelegd wordt gaan we roddelen? Het lijkt hier wel een kapperszaak. Misschien gaat het ons wel niets aan wat er gebeurd is.

Juist!

Zeer juist zelfs!!!

Ad Brouwers schreef:
Ik vind het nl. vreemd dat MJ_DA_MAN iets weet, terwijl diegene die hem in de "ban" heeft gedaan niet reageert op vragen van mede MuMe'rs (Er bestaan toch geen "geheime" lijntjes tussen vriendjes op deze toch serieuze site?
Ik ga er vanuit dat hij geband is naar aanleiding van zijn berichten van Jackson's laatste album, die berichten kon immers iedereen lezen en heeft natuurlijk niks te maken met lijntjes (wat die verder ook mogen inhouden).

Verder ben ik het er mee eens dat bans gewoon binnen de crew moeten blijven; als je echt graag wil weten hoe het zit met een ban stuur je gewoon een PM naar een mod.

MJ_DA_MAN schreef:
[als je echt graag wil weten hoe het zit met een ban stuur je gewoon een PM naar een mod.

En daarna kan je het mooi met iedereen delen in dit topic

Antonio
Mjuman schreef:

Geen bloemen - gepaste kleding graag.

Geen bloemen - wij hebben liever geld

(met dank aan Herman Finkers)

Zeg je nou dat ik dat doe?

Father McKenzie geband? Da's wel heel raar. Hij is/was toch wel een trouwe klant van Mume. Wat is er gebeurd?

haveman
Kill_illuminati schreef:
Father McKenzie geband !?

Is volgens mij niet de eerste keer. Hij was voorheen EVANSHEWSON.

Of had ie zich toen uit boosheid uitgeschreven? Kan ook. Weet alleen doet ie toen ook erg boos was.

MJ_DA_MAN schreef:
Zeg je nou dat ik dat doe?

Bedoel je mij? In elk geval: nee.

haveman schreef:
[Of had ie zich toen uit boosheid uitgeschreven? Kan ook. Weet alleen doet ie toen ook erg boos was.

Hij was wel vaker erg boos. Óf hij stopt dan, óf hij zegt dat hij dat gaat doen, of gaat minderen. Zó vaak gehoord al.

Father McKenzie = EVANSHEWSON?!?
Er gaat een wereld voor mij open. (Deze meneer(en) had namelijk wel verstand van muziek (nog steeds wel denk ik, hij leeft nog wel neem ik aan (dubbele haken in dubbele haken?!? (?))))

itchy schreef:
(quote)

Bedoel je mij?
Ja.
In elk geval: nee.
Oh k.

Sibren schreef:
hij leeft nog wel neem ik aan

Ja, dat gelukig wel. Om hem in het r.i.p. topic te plaatsen was wel een 'beetje' ongepast.

Vraag aan de moderators.
Is Father McKenzie, een van de meest gewaardeerde MuMe'rs, definitief of tijdelijk geband?

Ik hoop van harte dat de heer McKenzie terugkomt. We delen immers hetzelfde album op 1 in onze top 10.
Ach, wat kon ik toch van zijn berichtjes genieten bij kaarslicht.
Hopelijk is de ban tijdelijk.
Wij willen deze man terug.

Tevens merk ik dat nog een geestverwant van mij, genaamd Misterfool, ook geband is.
Kan ik hierover uitleg krijgen, beste moderators, want die ingrepen gebeuren wel heel erg drastisch?

Gallow
BeatHoven schreef:
Tevens merk ik dat nog een geestverwant van mij ook geband is.

You're next

Kan niet iedereen geband worden die zeurt over een ban?

Het gebeurt over het algemeen toch niet dat er publiekelijk uitleg wordt gegeven, en terecht ook, anders krijg je allemaal misplaatste discussies..

Bovendien word je niet zomaar geband dus zal er een goede reden voor geweest zijn.

Bovendien zou je er niks aan hebben als ze je uit zouden leggen wat er is gebeurd.

Liefst niet, Chameleon Day en Gallow. Ik ben nog steeds een grote fan van deze site maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar de omstandigheden.
Het is gewoon niet aangenaam dat iemand waarmee je in contact treedt verdwijnt van de ene dag op de andere.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:04 uur

geplaatst: vandaag om 11:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.