De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 november 2009, 17:50 uur
Wel, de redenen laten zich raden. Deze users hebben de fatsoensnormen ruimschoots overtreden. Was het al niet in hun (recente) postgedrag op de site, dan wel in hun grove berichten naar de moderators.
Daar hoeven verder geen woorden meer aan te worden vuilgemaakt. Of deze users nog terugkeren op de site hangt af van henzelf.
Daar hoeven verder geen woorden meer aan te worden vuilgemaakt. Of deze users nog terugkeren op de site hangt af van henzelf.
0
geplaatst: 18 november 2009, 17:52 uur
Wat een jammerlijke zaak, en zeker voor zulke muziekliefhebbers. Hoe kun je je zo in de nesten werken...
Wel wel, wat gaan we nog meemaken.
Bedankt voor de toelichting, Herman.
Wel wel, wat gaan we nog meemaken.
Bedankt voor de toelichting, Herman.
0
geplaatst: 18 november 2009, 17:56 uur
Een PM naar een mod sturen over dat je lastiggevallen wordt is handiger. 

0
geplaatst: 18 november 2009, 17:57 uur
P-DawG schreef:
Ben ik hier voor klachten over mede-users aan het juiste adres?
Nope, zie bericht hierbovenBen ik hier voor klachten over mede-users aan het juiste adres?
Klacht zelf hier verwijderd
0
geplaatst: 18 november 2009, 18:07 uur
Ja Rob, jij wou zo nodig moderator worden 
Een matig MuMe-dagje vandaag

Een matig MuMe-dagje vandaag

0
geplaatst: 18 november 2009, 18:12 uur
jelmer19 schreef:
Claudja Barry
Nog maar een keer!!
Wordt dit probleem nog een keer opgelost! Er zijn namelijk 5 albums van deze dames op de site alleen ze worden niet weergegeven op de artiestenpagina.
Valt me trouwens op dat dit probleem zich de laatste tijd vaker voordoet. Kan er niks aangedaan worden?
Claudja Barry
Nog maar een keer!!
Wordt dit probleem nog een keer opgelost! Er zijn namelijk 5 albums van deze dames op de site alleen ze worden niet weergegeven op de artiestenpagina.
Valt me trouwens op dat dit probleem zich de laatste tijd vaker voordoet. Kan er niks aangedaan worden?
Volgens mij hebben er al wat mensen aardig hun best opgedaan, maar wij zijn ook geen tovenaars.

Ik wil nog wel een poging wagen, al heb ik door al het gedoe rondom de bans wel gemist waar het nu fout gaat.
Is de Claudja Barry die meedoet op een Amon Duul album dezelfde als de Jamaicaanse r&b-zangeres? Zo niet, dan moet bij al haar albums een Romeinse I worden ingevuld achter de artiestennaam.
0
geplaatst: 18 november 2009, 18:19 uur
herman schreef:
Is de Claudja Barry die meedoet op een Amon Duul album dezelfde als de Jamaicaanse r&b-zangeres?
Is de Claudja Barry die meedoet op een Amon Duul album dezelfde als de Jamaicaanse r&b-zangeres?
Volgens Discogs een en dezelfde mevrouw, rare carrière, want ze zat ook nog even bij Boney M geloof ik. Anyway, de producer van Claudja Barry was Keith Forsey, die weer percussionist was van Amon Duul II. Cirkeltje rond

0
Ace
geplaatst: 18 november 2009, 19:24 uur
Zeg VanDeGriend, ben ik hier voor klachten over jou aan het juiste adres of moet dat ook via PM? Ik begin namelijk goed dorst te krijgen!
0
geplaatst: 18 november 2009, 19:29 uur
Naar aanleiding van discussies over bans, willen wij graag onderstaande algemene toelichting geven.
Alle users van MusicMeter kunnen vrijelijk hun mening posten over alle onderwerpen die binnen de bedoeling van de site vallen. Er zijn echter een aantal grondregels waarvan wij, en eigenlijk alle users, verwachten dat men zich er aan houdt. Deze regels zijn hier te raadplegen
Moderators beoordelen posts aan de hand van deze criteria. Post die niet voldoen aan deze, naar onze mening duidelijke en normale richtlijnen, zullen worden verwijderd. Tevens wordt in geval van een stevige afwijking op die regels, contact gezocht met de poster. Indien ondanks dit, post -en/of pm gedrag ernstig blijft afwijken van de richtlijnen, kan een ban volgen.
Wij realiseren ons dat dit een zware maatregel is. Deze wordt dan ook niet lichtzinnig en veelal in onderling overleg met de crew, genomen.
Alle users van MusicMeter kunnen vrijelijk hun mening posten over alle onderwerpen die binnen de bedoeling van de site vallen. Er zijn echter een aantal grondregels waarvan wij, en eigenlijk alle users, verwachten dat men zich er aan houdt. Deze regels zijn hier te raadplegen
Moderators beoordelen posts aan de hand van deze criteria. Post die niet voldoen aan deze, naar onze mening duidelijke en normale richtlijnen, zullen worden verwijderd. Tevens wordt in geval van een stevige afwijking op die regels, contact gezocht met de poster. Indien ondanks dit, post -en/of pm gedrag ernstig blijft afwijken van de richtlijnen, kan een ban volgen.
Wij realiseren ons dat dit een zware maatregel is. Deze wordt dan ook niet lichtzinnig en veelal in onderling overleg met de crew, genomen.
0
geplaatst: 18 november 2009, 19:33 uur
herman schreef:
Volgens mij hebben er al wat mensen aardig hun best opgedaan, maar wij zijn ook geen tovenaars.
Ik wil nog wel een poging wagen, al heb ik door al het gedoe rondom de bans wel gemist waar het nu fout gaat.
Is de Claudja Barry die meedoet op een Amon Duul album dezelfde als de Jamaicaanse r&b-zangeres? Zo niet, dan moet bij al haar albums een Romeinse I worden ingevuld achter de artiestennaam.
(quote)

Ik heb het een beetje provisorisch opgelost. Ik heb Claudja Barry als alias ingevuld van Claudja Barry (I). Ook al is het dezelfde persoon. Nu zit er wel een artiestpagina tussen de artiestenpagina en de albums.
Andersom de alias invullen lukte niet.
0
geplaatst: 18 november 2009, 20:28 uur
Osiris Apis schreef:
Ik heb het een beetje provisorisch opgelost. Ik heb Claudja Barry als alias ingevuld van Claudja Barry (I). Ook al is het dezelfde persoon. Nu zit er wel een artiestpagina tussen de artiestenpagina en de albums.
En ik had alle Claudja Barry albums een (I) gegeven om op die manier alle optredens van haar bij elkaar op één pagina te krijgen. Beter dan dit lukt het (op dit moment) niet.
0
geplaatst: 18 november 2009, 20:35 uur
Waaom is er nog geen release pagina van 2010? Aangezien er al albums op de site staan met het jaartal 2010 + de datum van release.
0
geplaatst: 18 november 2009, 20:40 uur
aah, thx. Hoe komt het dat je er via "releasedata", nog niet op de pagina kan komen?
0
geplaatst: 18 november 2009, 20:49 uur
Ataloona schreef:
kan wel. gewoon bij decenium 2010 aanklikken.
kan wel. gewoon bij decenium 2010 aanklikken.
Als ik dat doe krijg ik een bijna blanco pagina te zien. Ik krijg alleen de deceniums te zien verder is de hele pagina blanco. Mijn browser is IE 8. Meer mensen hier last van?
0
Harco
geplaatst: 18 november 2009, 21:15 uur
Bij mij is de '10 pagina ook blank. Firefoxgebruiker hierzo.
0
geplaatst: 18 november 2009, 22:33 uur
Het werkt wel als je, als je op de releasedata-pagina bent, in de link 2009 in 2010 verandert.
Bij mij staat er bij decennium na '10 nog een keer '90 trouwens. Ook een beetje raar.
Bij mij staat er bij decennium na '10 nog een keer '90 trouwens. Ook een beetje raar.
0
Harco
geplaatst: 18 november 2009, 22:35 uur
Ah, ik zie het al: het jaar 2010 mist onder het decennium.
Bij mij staat er ook nog een keer '90, inderdaad.
Bij mij staat er ook nog een keer '90, inderdaad.
0
geplaatst: 19 november 2009, 11:43 uur
Bij Berichten staat er telkens dat ik één nieuw bericht heb (Berichten (1) ) staat er dan. Uit en inloggen helpt niet.
0
geplaatst: 19 november 2009, 11:53 uur
Volgens de site van het label is het een EP.
Progressive metal giants DREAM THEATER have just released the "Wither" EP via online retailers.
@Thomzic: had ik vanochtend ook last van. Nog een keer het bericht openen hielp bij mij wel.
0
beaster1256
geplaatst: 19 november 2009, 16:56 uur
ik vind het erg dat jullie fathermackenzie geband hebben , ik mis hem en zijn stukjes , hij was meer dan 50 jaar en kon iets van rock en pop muziek , hij had ervaring en ik vind dat de klant toch meer inspraak mag hebben , ikzelf ben hier uitgemaakt voor racist terwijl dat helemaal geen waar is , maar dat laten jullie toe , wat heeft mc kenzie dan misdaan ????
een beetje respect voor de ouwere medewerkers kan zeker geen kwaad in deze tijden van onverdraagzaamheid , dit is een site over muziek , zo speciaal is die nu ook weer niet om mensen zo maar buiten te smijten , me dunkt of niet , of steekt er meer achter , ( zwart - wit ) ( belgen - nederlanders )
ach hoe spijtig toch allemaal ???
mvg
michel
een beetje respect voor de ouwere medewerkers kan zeker geen kwaad in deze tijden van onverdraagzaamheid , dit is een site over muziek , zo speciaal is die nu ook weer niet om mensen zo maar buiten te smijten , me dunkt of niet , of steekt er meer achter , ( zwart - wit ) ( belgen - nederlanders )
ach hoe spijtig toch allemaal ???
mvg
michel
0
geplaatst: 19 november 2009, 17:17 uur
Zoals gisteren reeds geplaatst
Over tot de orde van de dag.
(edit door herman: paar berichten verwijderd)
VanDeGriend schreef:
Naar aanleiding van discussies over bans, willen wij graag onderstaande algemene toelichting geven.
(edit door herman: paar berichten verwijderd)
0
geplaatst: 19 november 2009, 18:34 uur
(edit door herman: paar berichten verwijderd) [/quote]
Het moet niet gekker worden. Discussies worden afgekapt, berichten worden verwijderd, een voorbeeldig en zeer waardevol lid wordt geband.
Het lijkt erop dat we monddood worden gemaakt en dat er censuur wordt toegepast.
Kom om moderaters, hebben jullie een kort lontje, weinig incasseringsvermogen? Kunnen jullie niet tegen kritiek of willen jullie van deze site een EO look a like maken en mogen we alleen nog maar op een politiek correcte wijze onze mening uiten?
Wat is er aan de hand. Geef eens openheid van zaken. Nu blijven wij leden in het ongewisse en dat neem ik jullie heel erg kwalijk.
Laten we wel zijn, we zijn allemaal mensen die emotie kennen en soms wel eens verkeerde dingen zeggen. Misschien is Father McKenzie een keer over de scheef gegaan. Bannen is dan de weg van de minste weerstand, zo gemakkelijk. Zijn jullie zijn duizenden, vaak zeer smaakvolle bijdragen al vergeten? Bovendien weet ik zeker dat dit hem veel verdriet doet.
Ik baal hier ontzettend van en roep jullie met klem op dit bericht niet te verwijderen en anderen mee te laten discussieren en Father McKenzie een reeele mogelijkheid te geven om terug te keren.
(edit door herman: paar berichten verwijderd) [/quote]
Het moet niet gekker worden. Discussies worden afgekapt, berichten worden verwijderd, een voorbeeldig en zeer waardevol lid wordt geband.
Het lijkt erop dat we monddood worden gemaakt en dat er censuur wordt toegepast.
Kom om moderaters, hebben jullie een kort lontje, weinig incasseringsvermogen? Kunnen jullie niet tegen kritiek of willen jullie van deze site een EO look a like maken en mogen we alleen nog maar op een politiek correcte wijze onze mening uiten?
Wat is er aan de hand. Geef eens openheid van zaken. Nu blijven wij leden in het ongewisse en dat neem ik jullie heel erg kwalijk.
Laten we wel zijn, we zijn allemaal mensen die emotie kennen en soms wel eens verkeerde dingen zeggen. Misschien is Father McKenzie een keer over de scheef gegaan. Bannen is dan de weg van de minste weerstand, zo gemakkelijk. Zijn jullie zijn duizenden, vaak zeer smaakvolle bijdragen al vergeten? Bovendien weet ik zeker dat dit hem veel verdriet doet.
Ik baal hier ontzettend van en roep jullie met klem op dit bericht niet te verwijderen en anderen mee te laten discussieren en Father McKenzie een reeele mogelijkheid te geven om terug te keren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.