MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
nee dat is volgens mij geen drum & bass

die sample is van Group Therapy iig. maar goed, ken het verder niet, klinkt een beetje als iets voor Aphrodite of de Ganja Kru oid.

Yak
Super Sharp Shooter van DJ Zinc?

Kos
Daar zit die sample niet in.

Yak
Kos schreef:

Daar zit die sample niet in.

Dat verwachtte ik al een beetje, want ik ken die hele plaat van Zinc eerlijk gezegd niet.
Ik weet alleen wel dat het een dnb-klassieker is en de titel in combinatie met de samples leek me wel mogelijk.

Bij het album Fate Of A Dream van Ambeon heeft iemand 5 sterren gegeven, maar als je op 'bekijk het stemoverzicht' klikt, staat er dat er niet gestemd is. Wellicht een glitch in the matrix?

neo
Muziek, we praten hier alleen in muziektermen herman

Yak
Wellicht een glitch in de Moody Boyz dan.

herman schreef:

Bij het album Fate Of A Dream van Ambeon heeft iemand 5 sterren gegeven, maar als je op 'bekijk het stemoverzicht' klikt, staat er dat er niet gestemd is.

Ik heb net zelf even een 5 gegeven en toen stond er nog steeds 1 stem en een 5 gemiddeld. In het stemoverzicht stond ik toen alleen. Toen heb ik mijn stem verwijderd en nu is het weer goed. Erg apart, dat dan weer wel.

Yesss ik heb m gevonden: het is Calyx - Killa. Uitgekomen in 2003 geloof ik.

Hmn vreemd inderdaad. Even afwachten maar, of het vaker voorkomt.

neo
Als ik een best lange tekst aan het typen ben, gebeurt het nogal eens dat als ik het bericht dan eenmaal heb gepost de opmaak een beetje slecht is.Ik probeer dan vaak het nog aan te passen, maar ik heb dus vaak het probleem dat ineens 1 woord op een regel staat en de rest op eentje daaronder

Dat begrijp ik niet

neo
Bv:

(knip)

(edit. en verdomd ik had bij de 2 voorbeelden volle regels gevuld en die zijn nu ook op een andere manier weergegeven)

kijk bij mijn post van Fargo bv. eens...

Heb het maar even weggehaald want het verpestte de layout nogal. Is het probleem niet gewoon dat het invoerveld een andere breedte heeft dan wanneer het bericht uiteindelijk getoond wordt? Dat er daardoor op andere plekken afgebroken wordt naar de volgende regel?

neo
Ja dat bedoelde ik dus

neo
Ik zat net even uitgebreid te zoeken, want dus niet lukte. ''Er is een fout opgetreden''.

Waar zocht je precies op?

neo
Filmscore en Nederland, of in combinatie met aantal stemmen.

Ik ga er naar kijken.

Vandaag trouwens de eerste dag sinds het begin van MovieMeter dat ik erg lang bezig was met het lezen van de updates, het begint lekker te lopen

neo
Musicmeter bedoel je

aargh

De Mijn-Films pagina's van MovieMeter hier ook maar even neerzetten?

Kos
Goed idee.

De stemmen van een gebruiker zijn verwijderd. Dat is hier http://www.musicmeter.nl/?stem... wel gelukt, maar hier http://www.musicmeter.nl/?albu... niet.

Het zal wellicht ook voor andere albums gelden.

Als je dat ergens ziet, even je eigen stem wijzigen (en daarna weer terugzetten). Het gemiddelde wordt dan opnieuw berekend.

neo
Ah op die manier

OK, doen we (nou ik tenminste ).

bij Overigen > Algemeen > vraagje !!!!:

hey iedereen die dit leest,
ik heb eigenlijks ff een vraagje, misschien komt het iemand bekend voor.
mijn vader zoekt een liedje, dit is het enige wat ik weet over dat liedje: het begint met galoperende paarden(dat hoor je dus) en het is een band en er zingt een man. meer weet ik niet. heb je een ideetje welk liedje dit zou kunnen zijn laat het me a.u.b weten.

groetjes scully

ElMeroMero
Heb je echt niet meer aanwijzingen ?

De enige song die ik ken die aan jouw beschrijving voldoet, is Stand and Deliver van Adam Ant. Misschien dat dit het nummer is wat je zoekt ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:17 uur

geplaatst: vandaag om 02:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.