De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juni 2004, 00:36 uur
die sample is van Group Therapy iig. maar goed, ken het verder niet, klinkt een beetje als iets voor Aphrodite of de Ganja Kru oid.
0
geplaatst: 29 juni 2004, 11:23 uur
Dat verwachtte ik al een beetje, want ik ken die hele plaat van Zinc eerlijk gezegd niet.

Ik weet alleen wel dat het een dnb-klassieker is en de titel in combinatie met de samples leek me wel mogelijk.
0
geplaatst: 29 juni 2004, 15:23 uur
Bij het album Fate Of A Dream van Ambeon heeft iemand 5 sterren gegeven, maar als je op 'bekijk het stemoverzicht' klikt, staat er dat er niet gestemd is. Wellicht een glitch in the matrix? 

0
geplaatst: 29 juni 2004, 15:53 uur
herman schreef:
Bij het album Fate Of A Dream van Ambeon heeft iemand 5 sterren gegeven, maar als je op 'bekijk het stemoverzicht' klikt, staat er dat er niet gestemd is.
Bij het album Fate Of A Dream van Ambeon heeft iemand 5 sterren gegeven, maar als je op 'bekijk het stemoverzicht' klikt, staat er dat er niet gestemd is.
Ik heb net zelf even een 5 gegeven en toen stond er nog steeds 1 stem en een 5 gemiddeld. In het stemoverzicht stond ik toen alleen. Toen heb ik mijn stem verwijderd en nu is het weer goed. Erg apart, dat dan weer wel.
0
geplaatst: 29 juni 2004, 16:06 uur
Yesss ik heb m gevonden: het is Calyx - Killa. Uitgekomen in 2003 geloof ik.
0
geplaatst: 29 juni 2004, 19:43 uur
Hmn vreemd inderdaad. Even afwachten maar, of het vaker voorkomt.
0
geplaatst: 4 juli 2004, 13:56 uur
Als ik een best lange tekst aan het typen ben, gebeurt het nogal eens dat als ik het bericht dan eenmaal heb gepost de opmaak een beetje slecht is.Ik probeer dan vaak het nog aan te passen, maar ik heb dus vaak het probleem dat ineens 1 woord op een regel staat en de rest op eentje daaronder 

0
geplaatst: 4 juli 2004, 14:21 uur
Bv:
(knip)
(edit. en verdomd ik had bij de 2 voorbeelden volle regels gevuld en die zijn nu ook op een andere manier weergegeven)
kijk bij mijn post van Fargo bv. eens...
(knip)
(edit. en verdomd ik had bij de 2 voorbeelden volle regels gevuld en die zijn nu ook op een andere manier weergegeven)
kijk bij mijn post van Fargo bv. eens...
0
geplaatst: 4 juli 2004, 14:53 uur
Heb het maar even weggehaald want het verpestte de layout nogal. Is het probleem niet gewoon dat het invoerveld een andere breedte heeft dan wanneer het bericht uiteindelijk getoond wordt? Dat er daardoor op andere plekken afgebroken wordt naar de volgende regel?
0
geplaatst: 13 juli 2004, 17:43 uur
Ik zat net even uitgebreid te zoeken, want dus niet lukte. ''Er is een fout opgetreden''.
0
geplaatst: 14 juli 2004, 19:03 uur
Ik ga er naar kijken.
Vandaag trouwens de eerste dag sinds het begin van MovieMeter dat ik erg lang bezig was met het lezen van de updates, het begint lekker te lopen
Vandaag trouwens de eerste dag sinds het begin van MovieMeter dat ik erg lang bezig was met het lezen van de updates, het begint lekker te lopen

0
geplaatst: 16 juli 2004, 18:57 uur
De Mijn-Films pagina's van MovieMeter hier ook maar even neerzetten?
0
geplaatst: 19 juli 2004, 15:19 uur
De stemmen van een gebruiker zijn verwijderd. Dat is hier http://www.musicmeter.nl/?stem... wel gelukt, maar hier http://www.musicmeter.nl/?albu... niet.
Het zal wellicht ook voor andere albums gelden.
Het zal wellicht ook voor andere albums gelden.
0
geplaatst: 19 juli 2004, 19:31 uur
Als je dat ergens ziet, even je eigen stem wijzigen (en daarna weer terugzetten). Het gemiddelde wordt dan opnieuw berekend.
0
geplaatst: 20 juli 2004, 17:44 uur
bij Overigen > Algemeen > vraagje !!!!:
hey iedereen die dit leest,
ik heb eigenlijks ff een vraagje, misschien komt het iemand bekend voor.
mijn vader zoekt een liedje, dit is het enige wat ik weet over dat liedje: het begint met galoperende paarden(dat hoor je dus) en het is een band en er zingt een man. meer weet ik niet. heb je een ideetje welk liedje dit zou kunnen zijn laat het me a.u.b weten.
groetjes scully
hey iedereen die dit leest,
ik heb eigenlijks ff een vraagje, misschien komt het iemand bekend voor.
mijn vader zoekt een liedje, dit is het enige wat ik weet over dat liedje: het begint met galoperende paarden(dat hoor je dus) en het is een band en er zingt een man. meer weet ik niet. heb je een ideetje welk liedje dit zou kunnen zijn laat het me a.u.b weten.
groetjes scully
0
ElMeroMero
geplaatst: 20 juli 2004, 19:44 uur
Heb je echt niet meer aanwijzingen ?
De enige song die ik ken die aan jouw beschrijving voldoet, is Stand and Deliver van Adam Ant. Misschien dat dit het nummer is wat je zoekt ?
De enige song die ik ken die aan jouw beschrijving voldoet, is Stand and Deliver van Adam Ant. Misschien dat dit het nummer is wat je zoekt ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.