MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Daan heeft aangegeven geen tijd meer te hebben voor het bijhouden van de releaselijsten, en het toevoegen van uit te komen albums. Is er iemand anders die dit leuk lijkt? Misschien is het mogelijk om deze taak met een aantal vaste users op te nemen?

Het is jammer dat ik er geen tijd voor heb (zoals in de beginperiode van MovieMeter, waar het toen ook nog rustig was). Als er niemand anders voor gevonden kan worden kunnen we altijd de release-functionaliteiten nog even uit kunnen zetten, al zou dat natuurlijk jammer zijn.

Ligt er aan hoeveel tijd hij er mee kwijt was. Een uurtje per dag of zo moet kunnen voor mij.

neo
Ik denk niet dat iedere dag een uur daarvoor nodig is, of ik kan het mis hebben

Ik denk dat het eenmalig veel werk is omdat de lijst voor de komende weken even gevuld moet gaan worden (dus albums toevoegen, release datum invoeren). Daarna is het een kwestie van een uurtje (misschien 2) per week... evne de wijzigingen in de releaselijsten doorvoeren, nieuwe albums toevoegen, enz....

Als je nog interesse hebt hoor ik het graag.

Er zijn teveel zoekresultaten. Maak je opdracht specifieker en probeer het opnieuw.

wat is daarmee?

T.O. neemt vanaf heden de release-taken van Daan over. Succes, en bedankt! En ook Daan bedankt voor de afgelopen weken.

Ik deed het graag hoor.

Tot Ziens, Daan

Yak
Applausje voor Daan!

damn was dat nog vergeten ...

inderdaad, vele applausjes voor Daan

Ik zoek een nummer dat ik hoorde in de longplay 101 van kink FM, kan het niet terugvinden in de lijst. Het is volgens mij soort van Ierse volksmuziek in rock uitvoering Als iemand het weet...

Yak
Bedoel je de Dropkick Murpys?

dat zou goed kunnen, Yak

Hoe heet dat nummer nu ook alweer van de KPN-vliegveld reclame, met in het refrein 'fly away...' ?

T.O. schreef:

Hoe heet dat nummer nu ook alweer van de KPN-vliegveld reclame, met in het refrein 'fly away...' ?

Airport van The Motors. Muziek uit reclamespots kun je heel makkelijk terug vinden op de site van de STER.

Yak schreef:

Bedoel je de Dropkick Murpys?

Nee, ik heb het al gevonden geloof ik...The Pouges

EmDee schreef:

Muziek uit reclamespots kun je heel makkelijk terug vinden op de site van de STER.

Had daar al gekeken, maar kon hem niet vinden. Maar toch bedankt

Als ik, als crew-lid, een album verbeter dat in de fout rij staat, dan stuurt ie dat album nog ter goedkeuring naar de moderaters. Moet dat zo, of is het een foutje? Overigens had ik een plaatje verbeterd maar het verkeerde plaatje stond toen nog bij de toevoegingen.

Kos
Dat hoort zo ja.

Nou ja "hoort", in dit geval dus eigenlijk niet, maar dit is inderdaad zoals het opgezet is. Een toevoeging gaat naar ?fout omdat "de mods" het teveel werk vinden om de toevoeging aan te passen. Ik ben er dus ook niet van uit gegaan dat "de mods" vervolgens tóch naar ?fout gaan om de toevoeging te verbeteren, dan hadden "de mods" dat wel gelijk bij de toevoeging gedaan. Aangezien er hier meer toevoeg-mods zijn dan destijds (toen ik dat bedacht) op MovieMeter gaat die gedachte inimiddels niet altijd meer op, geef ik toe.

Dat verkeerde plaatje is denk ik een cache probleem, probeer eens te refreshen?

Dat verkeerde plaatje is denk ik een cache probleem, probeer eens te refreshen?

Het is al opgelost, ik heb het plaatje in de toevoegrij nog een keer veranderd en toen deed ie t wel goed. Overigens stond er ook een album bij ?fout die al op de site stond, die heb ik verwijderd.

neo
Jordy, ik voeg net Bounce (Mychael Danna) toe en zie em 3 keer bij nieuw toegevoegde lijst staan. De cd staat er nu dus 3 keer op...

Pink Floyd - Echoes hetzelfde, die is 2 keer toegevoegd.

Volgende keer gewoon 1x op versturen klikken

neo
Dat heb ik dus echt maar 1 keer gedaan.

Yak
Argh.. je m'excuse! De crew was het erover eens dat dit een overduidelijke bootleg was, en dus naar de prullenbak verwezen had moeten worden, maar ik heb 'm per ongeluk toch goedgekeurd.

het gaat dus over dat Rammstein ding? Niet dat hij verwijderd is, en er inmiddels al een ander album op die url staat?

Yak
Yep, het gaat over die Rammstein-bootleg. Die mag eraf.

Ik ben op zoek naar een drum & bass nummer waarin de sample "east coast killer, west coast killer' in zit en een verschrikkelijk rauwe baslijn. Het is volgens mij best een bekend nummer. Weet iemand welke ik bedoel?

Bedoel je niet dat nummer van aliyah of zoiets en timbaland. volgens mij heet het are you that somebody.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:37 uur

geplaatst: vandaag om 00:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.