MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:

Bij mij knalt de site er de laatste dagen steeds vlak na middernacht uit. Bugje?

Lukas schreef:
Bij mij knalt de site er de laatste dagen steeds vlak na middernacht uit. Bugje?

Bekend probleem. Iedereen heeft daar last van.

pretfrit

Lukas schreef:

Dan worden de backups gemaakt denk ik. Gebeurt bij iedereen en Jordy heeft ooit gezegd dat hij ging vragen of dit niet wat later kon. In ieder geval is de site er nooit langer uit dan 2-3 minuten bij mij (ergens tussen 00.00 en 00.05)

De site is er niet uit - er is geen interactie mogelijk; het beste is als je iets aan het typen bent, het voor 0:01 op te slaan (in word) of in een bericht aan jezelf en het na 0:05 weer op te pakken. Een post tussen 0:01 en 0:05 wil - in mijn beleving - wel eens óf lang duren óf blijven hangen - better safe than sorry!

Poles Apart schreef:
Er is iets misgegaan met m'n laatste (album)toevoeging.

Het gaat om het album "Hardwater" van Hardwater uit 1968 dat geaccepteerd werd door een crew-lid, en toen ik op de link van het album wilde klikken in de bijbehorende PM werd ik doorverwezen naar dit album c.q. EP-tje, dat dus door mij zou zijn toegevoegd en er nu dubbel opstaat.

Dat is vreemd ja. Ik zie dat je eerste toevoeging is goedgekeurd, maar hij is daarna spoorloos verdwenen.

Ik zie niet wat hier mis gaat?

CHIEP schreef:
Deze mag eraf.

pretfrit schreef:
dubbele toevoeging

Sunny Murray - Khan Jamal - Romulus

CHIEP schreef:
Nog één: Bliss - Quiet Letters (2003)

Ze zijn er weer vanaf.

CHIEP (crew)
Thanks .

Dit lijkt mij een single

Marcel²
wouter8 schreef:
Dit lijkt mij een single

Veel sites bevestigen dat dit echt wel een EP is.

CHIEP (crew)
Dit lijkt mij niet de albumcover te zijn.

Klopt, is de cover van de single Rocket Skates.

Madlib - Madlib Medicine Show No. 3: Beat Konducta in Africa staat nu twee keer op de site.

Album van Deftones en laatste toevoeging van Madlib verwijderd.

Deze cd mag verwijderd worden ivm met dubbele plaatsing.
Kiij maar eens bij het label.
Senks!

jurado schreef:
Senks!

Verwijderd, Mart Smeets.

dix
Kun je lastige of kinderachtige users eigenlijk blokken voor pm ?

dix schreef:

Ja, alleen moet je dat vragen aan een moderator, en dan kan de user in kwestie ook niet meer inloggen.

dix
bennerd schreef:

Ja, alleen moet je dat vragen aan een moderator, en dan kan de user in kwestie ook niet meer inloggen.

Dat klinkt als een ban, daar ben ik niet op uit. Alleen zijn reacties van sommige users echt niet de moeite van het openen waard. Vandaar de vraag.

dix schreef:

Nee, de enige oplossing daardoor is (inderdaad) een ban.

Hoe kan het zo lang duren voordat het nieuwe Army of the Pharaohs-album wordt goedgekeurd?

Niemand neemt de moeite blijkbaar. Het album staat al vanaf 14 januari in de rejections-list. Iedereen kan hem corrigeren. Toevoeging was wel vrij slecht, er zat o.a. geen tracklisting bij.

http://www.musicmeter.nl/rejection/182227

O lol, niet eens gezien.

Bootleg, zie deze lijst
Of ben ik nu een verrader?

Verrader of niet, hij is er vanaf.

titan (crew)
Daniël Lohues - Allenig IV (2010)

Kan er weer vanaf, stond er al op.

Is er inmiddels weer vanaf. Het is allennig, vandaar dat er geen melding kwam waarschijnlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:29 uur

geplaatst: vandaag om 18:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.