De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2010, 00:09 uur
Bij mij knalt de site er de laatste dagen steeds vlak na middernacht uit. Bugje?
0
geplaatst: 12 maart 2010, 05:36 uur
Lukas schreef:
Bij mij knalt de site er de laatste dagen steeds vlak na middernacht uit. Bugje?
Bekend probleem. Iedereen heeft daar last van.
0
geplaatst: 12 maart 2010, 17:54 uur
Lukas schreef:
Dan worden de backups gemaakt denk ik. Gebeurt bij iedereen en Jordy heeft ooit gezegd dat hij ging vragen of dit niet wat later kon. In ieder geval is de site er nooit langer uit dan 2-3 minuten bij mij (ergens tussen 00.00 en 00.05)
0
geplaatst: 12 maart 2010, 18:01 uur
De site is er niet uit - er is geen interactie mogelijk; het beste is als je iets aan het typen bent, het voor 0:01 op te slaan (in word) of in een bericht aan jezelf en het na 0:05 weer op te pakken. Een post tussen 0:01 en 0:05 wil - in mijn beleving - wel eens óf lang duren óf blijven hangen - better safe than sorry!
0
geplaatst: 12 maart 2010, 19:09 uur
Poles Apart schreef:
Er is iets misgegaan met m'n laatste (album)toevoeging.
Het gaat om het album "Hardwater" van Hardwater uit 1968 dat geaccepteerd werd door een crew-lid, en toen ik op de link van het album wilde klikken in de bijbehorende PM werd ik doorverwezen naar dit album c.q. EP-tje, dat dus door mij zou zijn toegevoegd en er nu dubbel opstaat.
Er is iets misgegaan met m'n laatste (album)toevoeging.
Het gaat om het album "Hardwater" van Hardwater uit 1968 dat geaccepteerd werd door een crew-lid, en toen ik op de link van het album wilde klikken in de bijbehorende PM werd ik doorverwezen naar dit album c.q. EP-tje, dat dus door mij zou zijn toegevoegd en er nu dubbel opstaat.
Dat is vreemd ja. Ik zie dat je eerste toevoeging is goedgekeurd, maar hij is daarna spoorloos verdwenen.

0
geplaatst: 14 maart 2010, 12:24 uur
Madlib - Madlib Medicine Show No. 3: Beat Konducta in Africa staat nu twee keer op de site.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 13:35 uur
Album van Deftones en laatste toevoeging van Madlib verwijderd.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 13:36 uur
0
geplaatst: 14 maart 2010, 16:47 uur
Kun je lastige of kinderachtige users eigenlijk blokken voor pm ?
0
geplaatst: 14 maart 2010, 17:16 uur
dix schreef:
Ja, alleen moet je dat vragen aan een moderator, en dan kan de user in kwestie ook niet meer inloggen.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 17:21 uur
bennerd schreef:
Ja, alleen moet je dat vragen aan een moderator, en dan kan de user in kwestie ook niet meer inloggen.
Dat klinkt als een ban, daar ben ik niet op uit. Alleen zijn reacties van sommige users echt niet de moeite van het openen waard. Vandaar de vraag.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 18:23 uur
dix schreef:
Nee, de enige oplossing daardoor is (inderdaad) een ban.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 18:34 uur
Hoe kan het zo lang duren voordat het nieuwe Army of the Pharaohs-album wordt goedgekeurd?
0
geplaatst: 14 maart 2010, 18:49 uur
Niemand neemt de moeite blijkbaar. Het album staat al vanaf 14 januari in de rejections-list. Iedereen kan hem corrigeren. Toevoeging was wel vrij slecht, er zat o.a. geen tracklisting bij.
http://www.musicmeter.nl/rejection/182227
http://www.musicmeter.nl/rejection/182227
0
geplaatst: 16 maart 2010, 20:23 uur
Is er inmiddels weer vanaf. Het is allennig, vandaar dat er geen melding kwam waarschijnlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.