De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 april 2010, 15:33 uur
Daar lijkt het haast wel op he. Merkwaardig is het wel natuurlijk.
0
geplaatst: 1 april 2010, 16:26 uur
Als het echt een goede 1 aprilgrap is werkt je rotatielijst alleen vandaag. Geniet ervan dus...
0
Harco
geplaatst: 1 april 2010, 20:07 uur
Kunnen jullie mij moderator maken zodat ik R&P terug kan halen?
0
Misterfool
geplaatst: 1 april 2010, 20:16 uur
ik weet dat het door de crew en mods niet op prijs gesteld wordt om te klagen over gebande users. Toch wil ik een pleidooi houden voor users als R&P. rythem was een onmisbaar onderdeel van deze site. naast zijn humor was hij ook een groot hiphop liefhebber en niet bang om de vooroordelen van deze stroming te beantwoorden met een vriendelijk mailtje waarin tips stonden om hiphop te leren kennen. zelfs een rockliefhebber als mij heeft hij aan de hiphop weten te krijgen. om hem nu nog een half jaar te moeten missen zal zwaar zijn voor deze site en vele mensen die met liefde op deze site posten. Musicmeter is gewoon anders zonder R&P. iedereen maakt fouten R&P ook. alsjeblieft haal hem terug. Als ik als oud-gebande mijn leven kan beteren dan kan hij dat ook.
0
geplaatst: 1 april 2010, 20:37 uur
Dat is natuurlijk zwaar subjectief. Ook ik heb R&P natuurlijk het liefst gewoon terug, maar ik kan zo tien users noemen die geband zijn de afgelopen jaren die ik terug zou willen zien. Oftewel: kansloze missie.
0
geplaatst: 1 april 2010, 20:38 uur
Harco schreef:
Kunnen jullie mij moderator maken
Kunnen jullie mij moderator maken
"Tuurlijk
Harco schreef:
zodat ik R&P terug kan halen?
zodat ik R&P terug kan halen?
niet."
Je had dat wat subtieler moeten aanpakken. Nu lukt het nooit.

RLCB moet trouwens ook terug.

0
Harco
geplaatst: 1 april 2010, 20:49 uur
kemm schreef:
"Tuurlijk
(quote)
"Tuurlijk
Dit stukje was zo hoopgevend.

0
geplaatst: 1 april 2010, 21:53 uur
Misterfool schreef:
ik weet dat het door de crew en mods niet op prijs gesteld wordt om te klagen over gebande users.
ik weet dat het door de crew en mods niet op prijs gesteld wordt om te klagen over gebande users.
Waarom doe je het dan?
Daarbij geven veel users ook aan dat ze dat gezeur hieromtrent een beetje beu zijn.
Bans zijn iets tussen mods en gebande (dus niks crew) en zoals zovaak gezegd: als de nieuwsgierigheid zo groot is doe het dan per pm naar een mod en wacht maar af of die genegen zijn te reageren.
Heel eerlijk gezegd denk ik dat dit soort berichten alleen maar in het nadeel werken.
Ik zou er als mod ook een beetje kriegel van worden. Gewoon afwachten en er minder heisa van maken zou ik zeggen.
0
geplaatst: 1 april 2010, 22:04 uur
Heeft iemand nog een sterke 1 april grap gehoord of uit gehaald?
Het was leuk geweest als MuMe vandaag als grap het debuut album van Jamai op de eerste plek van de Top250 had gezet.
Het was leuk geweest als MuMe vandaag als grap het debuut album van Jamai op de eerste plek van de Top250 had gezet.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 april 2010, 22:07 uur
Haha, ''musicmeter is gewoon anders zonder R&P'', alsof de hele site instort nu hij geband is. 
Sympathieke user daar niet van, maar de crew deelt bans niet voor niets uit.

Sympathieke user daar niet van, maar de crew deelt bans niet voor niets uit.
0
geplaatst: 1 april 2010, 22:08 uur
Nee, die zou niet heel sterk zijn. Te doorzichtig.
Niet dat ik zelf iets gepresteert heb of zo, dat moet ik wel eerlijk toegeven.
Trouwens Luke, gebruik zo min mogelijk de leidende vorm. Die is in lange teksten vaak echt faal.
Niet dat ik zelf iets gepresteert heb of zo, dat moet ik wel eerlijk toegeven.Trouwens Luke, gebruik zo min mogelijk de leidende vorm. Die is in lange teksten vaak echt faal.
0
Misterfool
geplaatst: 1 april 2010, 22:16 uur
als een mens nou nooit eens een keer mag overdrijven maar ik merk al wat langer dat een aantal users die toch erg leuke dingen neerpennen of topics starten die ik graag volg zich uitschrijven of geband worden. Een ban wordt nooit zomaar gegeven dat heb ik zelf ook aan de lijve ondervonden. desalnietmin had ik iets van "niet ook die user nog een keer". ik kan het punt van Aero echter ook snappen. mischien is het ook beter om dit soort dingen gewoon met rust te laten. het gezeur om bans wordt op den duur natuurlijk ook irritant.
ach in iedergeval iedereen een fijn paasweekend gewenst.
@slowgaze ik zal er op proberen te letten
ach in iedergeval iedereen een fijn paasweekend gewenst.
@slowgaze ik zal er op proberen te letten
0
geplaatst: 1 april 2010, 22:34 uur
Ik snap je gevoel wel, ik vind het zelf ook wel jammer wanneer een user die inhoudelijk heel veel bijdraagt (en volgens mij ook gewoon een toffe gozer is) geband wordt, maar we geven bans niet voor niets. Het is helaas niet anders. Ik wil er verder ook niets over kwijt, want dat is niet fair tegenover de gebanden die zich niet kunnen verdedigen en het lijkt me ook niet niet erg nodig om elke ban te moeten verantwoorden.
0
geplaatst: 1 april 2010, 22:40 uur
Ik snap ook wel dat R&P een opvallende user is en dat zijn ban meer reacties oproept (ik vind het zelf namelijk ook een zeer openminded muziekluisteraar).
Maar juist daardoor ontstaat er ook wat wrevel, want er worden er meer geband waar minder ophef over ontstaat. Het hoort hier gewoon niet thuis en het neigt mij te veel naar een openbaar roddelgebeuren (en dat kan ook op de achtergrond namelijk).
Maar juist daardoor ontstaat er ook wat wrevel, want er worden er meer geband waar minder ophef over ontstaat. Het hoort hier gewoon niet thuis en het neigt mij te veel naar een openbaar roddelgebeuren (en dat kan ook op de achtergrond namelijk).
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 april 2010, 07:57 uur
En als het echt zo'n toffe gozer is (waar ik op zich ook niet direct aan twijfel), kan hij er eventueel altijd bij zijn comeback nog even kort op terugkomen om daarna met frisse moed weer verder te gaan.
0
Kingsnake
geplaatst: 2 april 2010, 09:14 uur
Wist je dat gebande users allemaal communisten zijn en niet lief tegen hun cavia's?
Dat heb ik betoruwbare bron.
Ik bedoel maar, ik denk ik zeg het even, dat werpt misschien een licht op de situatie.
Dat heb ik betoruwbare bron.
Ik bedoel maar, ik denk ik zeg het even, dat werpt misschien een licht op de situatie.
0
geplaatst: 2 april 2010, 19:00 uur
Misschien is het wel een idee dat er ergens gewoon gemeld wordt voor wie en hoe lang een ban geldt. Verdere uitleg en mogelijkheid om te reageren zijn dan niet nodig.
Maar nu komt het een beetje over alsof het zo stiekem mogelijk gebeurt. Zeker als er dan liever ook nog eens niks over gezegd mag worden.
Volgens mij zou het wel een goed recht zijn om bij een ban te mogen weten waar iemand plots is gebleven.
Maar nu komt het een beetje over alsof het zo stiekem mogelijk gebeurt. Zeker als er dan liever ook nog eens niks over gezegd mag worden.
Volgens mij zou het wel een goed recht zijn om bij een ban te mogen weten waar iemand plots is gebleven.
0
geplaatst: 2 april 2010, 19:04 uur
Is dat nodig? Als je op een username gaat staan die vertrokken is dan zie je of dat vrijwillig gedaan is of dat het om een ban gaat. Dan heb je toch de info die wilde hebben? Is weinig stiekems aan lijkt me.
Maar dat is voor velen niet genoeg: men wil van de hoed en de rand weten en dan graag ook een eigen mening daarover ventilerend en dat komt telkens weer terug in dit topic en dat is zoals zo vaak gezegd niet nodig (en vaak ook in het belang van de gebande zelf die later zelf wel kan bepalen wat hij/zij wel of niet kwijt wil).
Het is en blijft gewoon 'sensatie zoeken' en daar willen de mods (in mijn ogen terecht) niet aan meedoen.
Ik neem aan gewoon thuis, of op school/werk, of in de kroeg, of waar dan ook
Maar dat is voor velen niet genoeg: men wil van de hoed en de rand weten en dan graag ook een eigen mening daarover ventilerend en dat komt telkens weer terug in dit topic en dat is zoals zo vaak gezegd niet nodig (en vaak ook in het belang van de gebande zelf die later zelf wel kan bepalen wat hij/zij wel of niet kwijt wil).
Het is en blijft gewoon 'sensatie zoeken' en daar willen de mods (in mijn ogen terecht) niet aan meedoen.
Kronos schreef:
Ik neem aan gewoon thuis, of op school/werk, of in de kroeg, of waar dan ook

0
geplaatst: 2 april 2010, 19:16 uur
aERodynamIC schreef:
Is dat nodig?
Is dat nodig?
Is deze site nodig?

Als je op een username gaat staan die vertrokken is dan zie je of dat vrijwillig gedaan is of dat het om een ban gaat. Dan heb je toch de info die wilde hebben?
Niet als je ook wil weten voor hoe lang die ban geldt.
Het allemaal daar op afschuiven is niet terecht denk ik. Soms willen mensen gewoon graag weten of en wanneer iemand met wie ze graag uitwisselen weer terug is. Heel menselijk en niks verkeerd aan.
0
geplaatst: 2 april 2010, 19:27 uur
Ik volg dit topic zo'n beetje sinds ik gebruiker ben (volgens mij een belangrijk topic) en ben regelmatig tegengekomen dat discussies over bans zijn verwijderd. Ik vind dat terecht.
De bijdragen van R&P heb ik gewaardeerd. Ik snap ook niet dat hij tegen een ban is aangelopen. Maar mag die hele discussie alsjeblieft in een ander topic worden uitgevochten?
De bijdragen van R&P heb ik gewaardeerd. Ik snap ook niet dat hij tegen een ban is aangelopen. Maar mag die hele discussie alsjeblieft in een ander topic worden uitgevochten?
0
geplaatst: 2 april 2010, 19:35 uur
Bericht verplaatst, stemmer bericht en laatst toegevoegde album verwijderd.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 april 2010, 12:03 uur
Vraagje voor de crew betreffende de artiestenpagina van The Plasmatics: is het nu "Plasmatics" of "The Plasmatics". Ik heb ondertussen een aantal EP's toegevoegd, onder de naam Plasmatics. Oplossing: The Plasmatics als alias toevoegen?
0
geplaatst: 3 april 2010, 12:03 uur
De problemen met het linken van Wikimedia afbeeldingen bij artiesten zijn verholpen.
0
aslan (crew)
geplaatst: 3 april 2010, 12:05 uur
Sir Spamalot schreef:
is het nu "Plasmatics" of "The Plasmatics".
is het nu "Plasmatics" of "The Plasmatics".
Plasmatics
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 april 2010, 12:15 uur
Bedankt Aslan, onduidelijkheid opgehelderd en dubbel werk uitgespaard
.
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.