MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Een vraagje betreffende de bans. Ik veronderstel dat je niet zomaar geband word zonder voorafgaande waarschuwingen? Of is dat niet altijd zo?

titan (crew)
Cabeza Borradora schreef:
Ik veronderstel dat je niet zomaar geband word zonder voorafgaande waarschuwingen.

Klopt. En nu graag weer over tot de orde van de dag.

Ben ik de enige die tot twee keer een melding krijgt of ik dit bericht wil markeren als recensie als ik bij een album ergens opklik (bijv. Updates of een user)?

zal er even naar kijken, net iets aan gewijzigd

waar klik je precies?

Ik heb het constant bij dit album, maar ook een paar keer bij andere zojuist (lang niet bij alle albums dus). Het maakt niet uit waar ik op klik; bij alles verschijnt die melding, net zelfs tot drie keer toe.

nu nog steeds?

tangmaster
Air - 1 (1988)

Deze bovenste is goed

Deze onderste is dubbel

Air - 1 (1988)

Wat me laatst opviel is dat de stemmen van R&P weg zijn, maar die van RLCB niet. Hoe oneerlijk. Of vonden jullie ook dat R&P's stemgedrag nergens op sloeg?

Als een moderator berichten verwijdert of verplaatst wordt dat steeds met een berichtje bij het desbetreffende album gemeld. Kan dit niet beter via pm naar de betrokken personen gebeuren?

kemm schreef:
Wat me laatst opviel is dat de stemmen van R&P weg zijn, maar die van RLCB niet. Hoe oneerlijk. Of vonden jullie ook dat R&P's stemgedrag nergens op sloeg?

Inmiddels zijn zxe bij RLCB ook weg als het goed is. Was puur pech/toeval waarschijnlijk.

tangmaster schreef:
Air - 1 (1988)

Deze bovenste is goed

Deze onderste is dubbel

Air - 1 (1988)

De bovenste staat nog op de site.
De onderste heb ik net verwijderd.

Gajarigon schreef:
Als een moderator berichten verwijdert of verplaatst wordt dat steeds met een berichtje bij het desbetreffende album gemeld. Kan dit niet beter via pm naar de betrokken personen gebeuren?

Lijkt me eerlijk gezegd nogal veel werk (zeker als er een flink aantal mensen gepm'd moet worden), daarbij krijg je dan weer discussies omdat mensen zich afvragen waar de berichten zijn gebleven.

Die banner rechts met Albelli fotoboeken vertraagt de boel enorm.
Hebben anderen ook dit probleem?

Yup, daar heb ik ook last van.

Ruby1966
Ik had er ook erg veel last van, dus heb nu toch maar adblock geïnstalleerd.
Geeft ook lekker veel rust aan die rechterkant

Oh, komt het door dat rot ding. Ik vond mijn pc al erg traag gaan.

sxesven
Weet nu ook eindelijk waar het dus aan lag... irritant!

Stijn_Slayer
Ik dacht al dat ik m'n uploadsnelheid van uTorrent te hoog had liggen.

De bewuste banner bevat een animatie. Ik heb Java geupdated naar de laatste versie en het lijkt nu wat vlotter te gaan

Maar de simpelste oplossing is: verschuif de window naar rechts zodat de banners buiten beeld blijven -dan werkt alles op normale snelheid- en wacht een paar dagen totdat die irritante Albelli banner weg is.

Zal die Albelli banner uit de roulatie halen

Jordy schreef:
Zal die Albelli banner uit de roulatie halen
Met de naamsbekendheid van Albelli zit het nu wel goed.

Sir Spamalot (crew)
Hier is iets mislopen met mijn toevoeging... maar Hij staat er ook goed op.

Bedankt voor het melden, ik heb die misser verwijderd.

Paar berichten over het banbeleid verwijderd (ook op verzoek van users), dat is nu wel vaak genoeg besproken.

edit: en nog eentje.

fatima schreef:
Bij Ali Farka Touré & Toumani Diabaté - Ali & Toumani (2010):

Het is Diabaté, niet Diabate. Het 5e nummer heet Warbé, niet Warb? Track 12 is Kenouna*. En dit is het tweede album van beiden. Helaas op deze manier nauwelijks te vinden op MuMe, want niet onder Touré, niet onder Diabaté en niet onder Touré/Diabaté.
Wat een rommeltje...

Ook gewoon onder hun eigen naam te vinden: Amadou & Mariam (als je dat bedoelde)

Ik heb even Toumani Diabaté onder handen genomen. Nu staat alles weer bij elkaar.

Ik vind dat de site de laatste tijd zo stroef gaat(gaat de ene minuut goed maar verandert even snel naar traag), nog anderen die dat voor hebben?

i.Ron S. schreef:
Ik vind dat de site de laatste tijd zo stroef gaat(gaat de ene minuut goed maar verandert even snel naar traag), nog anderen die dat voor hebben?

Update: met google Chrome is er geen probleem met de snelheid, zal aan mijn browser gelegen hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:44 uur

geplaatst: vandaag om 20:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.