De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 april 2010, 14:37 uur
Een vraagje betreffende de bans. Ik veronderstel dat je niet zomaar geband word zonder voorafgaande waarschuwingen? Of is dat niet altijd zo?
0
titan (crew)
geplaatst: 3 april 2010, 14:45 uur
Cabeza Borradora schreef:
Ik veronderstel dat je niet zomaar geband word zonder voorafgaande waarschuwingen.
Ik veronderstel dat je niet zomaar geband word zonder voorafgaande waarschuwingen.
Klopt. En nu graag weer over tot de orde van de dag.
0
geplaatst: 3 april 2010, 15:08 uur
Ben ik de enige die tot twee keer een melding krijgt of ik dit bericht wil markeren als recensie als ik bij een album ergens opklik (bijv. Updates of een user)?
0
geplaatst: 3 april 2010, 15:16 uur
Ik heb het constant bij dit album, maar ook een paar keer bij andere zojuist (lang niet bij alle albums dus). Het maakt niet uit waar ik op klik; bij alles verschijnt die melding, net zelfs tot drie keer toe.
0
geplaatst: 4 april 2010, 20:34 uur
Wat me laatst opviel is dat de stemmen van R&P weg zijn, maar die van RLCB niet. Hoe oneerlijk. Of vonden jullie ook dat R&P's stemgedrag nergens op sloeg?
0
geplaatst: 4 april 2010, 21:06 uur
Als een moderator berichten verwijdert of verplaatst wordt dat steeds met een berichtje bij het desbetreffende album gemeld. Kan dit niet beter via pm naar de betrokken personen gebeuren?
0
geplaatst: 4 april 2010, 21:26 uur
kemm schreef:
Wat me laatst opviel is dat de stemmen van R&P weg zijn, maar die van RLCB niet. Hoe oneerlijk. Of vonden jullie ook dat R&P's stemgedrag nergens op sloeg?
Inmiddels zijn zxe bij RLCB ook weg als het goed is. Was puur pech/toeval waarschijnlijk.
0
geplaatst: 4 april 2010, 21:27 uur
De bovenste staat nog op de site.
De onderste heb ik net verwijderd.

0
geplaatst: 4 april 2010, 21:27 uur
Gajarigon schreef:
Als een moderator berichten verwijdert of verplaatst wordt dat steeds met een berichtje bij het desbetreffende album gemeld. Kan dit niet beter via pm naar de betrokken personen gebeuren?
Lijkt me eerlijk gezegd nogal veel werk (zeker als er een flink aantal mensen gepm'd moet worden), daarbij krijg je dan weer discussies omdat mensen zich afvragen waar de berichten zijn gebleven.
0
geplaatst: 5 april 2010, 10:58 uur
Die banner rechts met Albelli fotoboeken vertraagt de boel enorm.
Hebben anderen ook dit probleem?
Hebben anderen ook dit probleem?
0
Ruby1966
geplaatst: 5 april 2010, 14:02 uur
Ik had er ook erg veel last van, dus heb nu toch maar adblock geïnstalleerd.
Geeft ook lekker veel rust aan die rechterkant
Geeft ook lekker veel rust aan die rechterkant

0
geplaatst: 5 april 2010, 15:05 uur
Oh, komt het door dat rot ding.
Ik vond mijn pc al erg traag gaan.
Ik vond mijn pc al erg traag gaan.
0
sxesven
geplaatst: 5 april 2010, 15:07 uur
Weet nu ook eindelijk waar het dus aan lag... irritant!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 april 2010, 15:17 uur
Ik dacht al dat ik m'n uploadsnelheid van uTorrent te hoog had liggen.
0
geplaatst: 5 april 2010, 17:00 uur
De bewuste banner bevat een animatie. Ik heb Java geupdated naar de laatste versie en het lijkt nu wat vlotter te gaan 
Maar de simpelste oplossing is: verschuif de window naar rechts zodat de banners buiten beeld blijven -dan werkt alles op normale snelheid- en wacht een paar dagen totdat die irritante Albelli banner weg is.

Maar de simpelste oplossing is: verschuif de window naar rechts zodat de banners buiten beeld blijven -dan werkt alles op normale snelheid- en wacht een paar dagen totdat die irritante Albelli banner weg is.
0
geplaatst: 5 april 2010, 23:30 uur
Jordy schreef:
Zal die Albelli banner uit de roulatie halen
Zal die Albelli banner uit de roulatie halen
Met de naamsbekendheid van Albelli zit het nu wel goed.
0
geplaatst: 6 april 2010, 19:47 uur
Paar berichten over het banbeleid verwijderd (ook op verzoek van users), dat is nu wel vaak genoeg besproken.
edit: en nog eentje.
edit: en nog eentje.
0
geplaatst: 6 april 2010, 19:55 uur
fatima schreef:
Bij Ali Farka Touré & Toumani Diabaté - Ali & Toumani (2010):
Het is Diabaté, niet Diabate. Het 5e nummer heet Warbé, niet Warb? Track 12 is Kenouna*. En dit is het tweede album van beiden. Helaas op deze manier nauwelijks te vinden op MuMe, want niet onder Touré, niet onder Diabaté en niet onder Touré/Diabaté.
Wat een rommeltje...
Bij Ali Farka Touré & Toumani Diabaté - Ali & Toumani (2010):
Het is Diabaté, niet Diabate. Het 5e nummer heet Warbé, niet Warb? Track 12 is Kenouna*. En dit is het tweede album van beiden. Helaas op deze manier nauwelijks te vinden op MuMe, want niet onder Touré, niet onder Diabaté en niet onder Touré/Diabaté.
Wat een rommeltje...
Ook gewoon onder hun eigen naam te vinden: Amadou & Mariam (als je dat bedoelde)
0
geplaatst: 6 april 2010, 20:30 uur
Ik heb even Toumani Diabaté onder handen genomen. Nu staat alles weer bij elkaar.
0
geplaatst: 6 april 2010, 22:36 uur
Ik vind dat de site de laatste tijd zo stroef gaat(gaat de ene minuut goed maar verandert even snel naar traag), nog anderen die dat voor hebben?
0
geplaatst: 7 april 2010, 00:51 uur
i.Ron S. schreef:
Ik vind dat de site de laatste tijd zo stroef gaat(gaat de ene minuut goed maar verandert even snel naar traag), nog anderen die dat voor hebben?
Update: met google Chrome is er geen probleem met de snelheid, zal aan mijn browser gelegen hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.