MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Deze: http://www.musicmeter.nl/al...
Staat ook al als:
http://www.musicmeter.nl/al...
Op de een is meer gestemd. De ander heeft meer tracks. Ik weet niet welke beter is, maar het gaat in ieder geval wel om dezelfde artiest.

En deze artiest: http://www.musicmeter.nl/ar...
staat gek genoeg apart van deze: http://www.musicmeter.nl/ar...

Zijn dit soort dubbels er eigenlijk niet uit te halen door de artiestenlijst een keer door te nemen of is dat heel veel werk?

Die Springsteen-verzamelaars zijn - zover ik het kan zien - twee aparte uitgaven (andere nummers, label, hoes). Dus daarom mogen ze allebei op de site.

Van David Murray & The Gwo Ka Masters kan je zelf corrigeren door een alias aan te maken (David Murray) onder het kopje "corrigeren". Deze heb ik alvast even aangepast.

Dank je wel. Indien ik het vaker tegenkom zal ik zelf corrigeren. In het geval van Springsteen twijfel ik, maar ik heb een correctievoorstel ingediend.

De Springsteen verzamelaars zijn verschillend.

Maar het label is wel hetzelfde.
Columbia is een onderdeel van Sony.

Maarrr ...

Deze Bruce Springsteen & The E Street Band - Greatest Hits (2009)
staat helemaal alleen. Er is maar één album van deze artiest op de site.
Bruce Springsteen & the E Street Band (the met kleine letter)..

Deze Bruce Springsteen & The E Street Band - Greatest Hits (2009)
staat onder Bruce Springsteen & The E Street Band
(The met hoofdletter dus) en van die artiest staan er een paar albums op de site.

Nochtans staan die niet gealliast met Bruce Springsteen.
Het gaat hier bijna telkens om live of verzamelalbums die Springsteen
voor de gelegenheid uitbrengt met vermelding van zijn begeleidingsband.

Dus die eerste verzamelaar moet The met hoofdletter krijgen
zodat hij bij die andere Bruce Springsteen & The E Street Band
platen kan. En volgens mij mogen die dan allemaal gealliast
worden naar Bruce Springsteen zelf. Wie krijgt dat voor elkaar?

Kunnen deze twee samengevoegd worden? Officieel heten ze de .357 Spring Band.

http://www.streetgrass.com/index.php site van de band, waar het te zien is.

lambf
Er gaat weer iets fout bij het automatisch toevoegen. Als je "vreemde" cijfers invoert komt er een � te staan. Niet zo erg, maar dit gebeurt zelfs al met een ë, ä, ï etc. Die lijken me vrij standaard eigenlijk

Hé dat is vaag. Dat zag ik ergens op een andere site ook al vandaag...

Het valt me nu pas op dat er van bij een artiest met meerdere aliassen evenveel discussiepagina's zijn. Is dat niet te voorkomen op de een of andere manier?

Zie bv. dit:

Godspeed You! Black Emperor
Godspeed You Black Emperor!

Het is ook niet mogelijk berichten van de ene naar de andere artiestenpagina te verplaatsen (kan natuurlijk wel via een omweg, maar echt handig is het niet).

herman schreef:
Het valt me nu pas op dat er van bij een artiest met meerdere aliassen evenveel discussiepagina's zijn. Is dat niet te voorkomen op de een of andere manier?

Het lijkt me, dat de discussie toegevoegd is vóór de alias is aangemaakt. En kan dus worden voorkomen, wanneer degene die het album heeft ingevoerd na de terugmelding even controleert of het album ook netjes in het rijtje bij de andere albums van de artiest staat.

Misschien is het al lang bekend, maar dan in ieder geval niet bij mij:

Bij dit album kan ik geen favoriet nummer kiezen, en ik ben niet de enige volgens mij.

Klopt, een album moet minstens 4 nummers hebben en bonustracks tellen niet mee. Dit album van Yes heeft er maar 3.

@Njal: klopt, de discussie was er al voordat de alias in het systeem stond. Wel apart. Helaas gaat dat af en toe mis blijkbaar.

de mogelijkheid om te verplaatsen van een artiest naar een andere artiest ontbreekt helaas inderdaad voor mods

je kunt eventueel verplaatsen van artiest naar een nieuw forumtopic naar de andere artiest, via een omweg dus

herman schreef:
Klopt, een album moet minstens 4 nummers hebben en bonustracks tellen niet mee. Dit album van Yes heeft er maar 3.

Die wist ik, maar ik snap niet hoe het aantal favoriete tracks wordt vastgesteld. Kan dat een keer ergens worden uitgelegd?
Laatst gaf ik ergens 1* aan een album en toen mocht ik maar liefst 7 favoriete tracks aanwijzen. "Dat dacht ik niet", dacht ik toen.
Ik weet wel dat dit niet met elkaar samenhangt, maar wilde het niet onvermeld laten

Mensen,

ik neem aan dat zo'n beetje iedereen hier de radiotopper R.I.O. kent met nummers als 'When the sun goes down' en 'After the love'. Het enige wat ik weet is dat dit een project van de Duitse DJ Manian (Manuel Reuter) i.s.m. Yanou (Yann Pfeiffer) en Neal Antone (de zanger).
Reuter en Pfeiffer zijn ook het brein achter Cascada. Wat ik me nu afvraag is of ze net zoals bij Cascada ook met R.I.O. een of meerdere albums gaan uitgeven. Als ik op internet zoek krijg ik helaas alleen maar resultaten met Rio de Janeiro en het album Rio van Duran Duran.

Dus, weet iemand of R.I.O. ook een aparte site heeft of dat er iets bekend is over een toekomstig album?

Groetjes

Weliswaar een leuk hoesje , maar eentje mag weg

Kan iemand bij deze ''Dutch'' de leden verwijderen? Ik en Marcel lukt het namelijk niet.

Misterfool
ik heb een correctieverzoek ingediend

De nieuwste van Toni Braxton stond al op de site.

Best-ofs van artiesten worden terecht niet in toplijsten opgenomen, maar waarom V/A-compilaties dan wel? In de Soul-toplijst bv. staan nu 3 verzamelaars in de top 5. Hoeft toch niet, nogal wiedes dat zulke albums hoog scoren...

Jordy schreef:
de mogelijkheid om te verplaatsen van een artiest naar een andere artiest ontbreekt helaas inderdaad voor mods

je kunt eventueel verplaatsen van artiest naar een nieuw forumtopic naar de andere artiest, via een omweg dus

Had de hoop dat het wellicht makkelijk te verhelpen was (ergens een knopje omzetten ofzo), maar dan blijf ik het zo doen. Is ook wel goed te doen overigens.

Justus18 schreef:
(quote)

Die wist ik, maar ik snap niet hoe het aantal favoriete tracks wordt vastgesteld. Kan dat een keer ergens worden uitgelegd?
Laatst gaf ik ergens 1* aan een album en toen mocht ik maar liefst 7 favoriete tracks aanwijzen. "Dat dacht ik niet", dacht ik toen.
Ik weet wel dat dit niet met elkaar samenhangt, maar wilde het niet onvermeld laten

Volgens mij is het wel een paar keer uitgelegd, maar ik kan dat niet zo snel terugvinden. Het werkt zo:

2 favorieten bij 04-10 tracks
3 favorieten bij 11-15 tracks
4 favorieten bij 16-20 tracks
5 favorieten bij 21-25 tracks
etc.

MJ_DA_MAN schreef:
Kan iemand bij deze ''Dutch'' de leden verwijderen? Ik en Marcel lukt het namelijk niet.

Mij wel.

musicfriek schreef:
De nieuwste van Toni Braxton stond al op de site.

De nieuwste toevoeging verwijderd.

Svendra schreef:
Weliswaar een leuk hoesje , maar eentje mag weg

Hmm.... (toch maar eentje verwijderd)

Dennis5493 schreef:
Dus, weet iemand of R.I.O. ook een aparte site heeft of dat er iets bekend is over een toekomstig album?

Is bijna niet te vinden inderdaad, maar je zou eens op de site van Manuel kunnen kijken: http://www.manian.de/

Ik vermoed trouwens niet dat er een album komt, volgens mij is dit meer een project voor (feestelijke) singles. Cascada is toch een wat serieuzer project heb ik het idee.

Ach ja, dan wordt het maar hopen dat er een albumpje uit gaat komen van R.I.O. Zou wel fijn zijn om al die heerlijke sfeervolle nummertjes op één plaat te hebben

Deze mag verwijderd worden, want die staat al op de site.

Ik heb de nieuwste verwijderd, en de oudste gecorrigeerd.

Dank

Simon Smith (crew)
herman schreef:
Volgens mij is het wel een paar keer uitgelegd, maar ik kan dat niet zo snel terugvinden. Het werkt zo:

2 favorieten bij 04-10 tracks
3 favorieten bij 11-15 tracks
4 favorieten bij 16-20 tracks
5 favorieten bij 21-25 tracks
etc.

Is dit geen handige informatie om in de wiki te verwerken?

tuktak
op dit moment is de top 250 lijst gebaseerd op een puntensysteem, ook de rotatielijst gaat via punten, de overige toplijsten, bv per genre, gaan via het scoresysteem.

is er ook een toplijst per genre mogelijk per puntensysteem, als bv via de top10 lijstjes?

nu staat er bv op nummer 1 binnen de electronica (als ook bij dance) een album dat helemaal niemand in zijn persoonlijke top10 heeft staan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:34 uur

geplaatst: vandaag om 15:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.