MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
The Oath
Mag een release eigenlijk op de site als de hoes nog niet bekend is en de tracklist evenmin?

The Oath
dan mag deze nog niet op de site:
Ozzy Osbourne - Scream (2010)

Is gewoon een foto van Ozzy met zijn naam er boven en tracklist is gewoon een lijstje van nummertjes die al bekend zijn (of gewoon verzinsels zijn van fans?). Maar er zijn er meer, en ook de volgorde is nog niet bekend.

Paar off topic berichten verwijderd.

Sheplays
Mag misschien het woord 'leuk' uit de subtitel bij nieuws eraf?

Inderdaad, nieuws hoort iets neutraals te zijn. In dat kader bezien ben ik het met Sheplays eens dat het wenselijk is om het woord "leuk" te doen laten verdwijnen.

Ziehier poging om (kleine) issue te melden (vind het voorlopig nergens terug):

Als je op de artiestenpagina klikt op 'naar mijn updates', zouden alle updates van de artiest in kwestie in je update-pagina moeten komen.

Nu merk ik dat als er naderhand een nieuwe plaat uitkomt van deze band, deze daarin dan niet verschijnt als er daar berichten bij worden geschreven.

Vervelend, want het is (ook) voor deze reden dat je 'naar mijn upates' gebruikt, nl. om te kunnen volgen wat er beweegt voor deze artiest, en een 'nieuw album' hoort hier zeker bij.... En op die manier kom je het snel te weten.

tangmaster
The Oath schreef:

Is gewoon een foto van Ozzy met zijn naam er boven en tracklist is gewoon een lijstje van nummertjes die al bekend zijn (of gewoon verzinsels zijn van fans?). Maar er zijn er meer, en ook de volgorde is nog niet bekend.

Dit klopt er is nog helemaal niets bekend over de hoes en de tracklist.

Social_Mask
Wat is er gebeurd met dat 'vergelijkbare artiesten' van Last.fm bij de artiestenpagina's? Vond dat altijd wel handig. Heb mede daardoor een aantal geweldige artiesten ontdekt..

Ik maak zelf veel gebruikt van releasedata om nieuwe albums te zoeken en nieuwe ideeën te krijgen. Maar nu krijg je per jaar een ellenlange lijst met nieuwe releases plus een pagina die er lang over doet om geladen te worden. Is het niet een idee om de releases niet per jaar maar per maand op een pagina te zetten? Ik bedoel dus dat je releases kan filteren op jaar en op maand. Ik denk dat dit het overzicht en het scrollen wel ten goede komt....

The Oath schreef:

Heb hem er vanaf gehaald.

Demoniac schreef:
Deze is al aanwezig

Nieuwste toevoeging verwijderd.

Gajarigon schreef:
Correct jaartal, zelfde album later toegevoegd maar fout jaartal.

En hier ook de nieuwste toevoeging verwijderd.

En hier ook de nieuwste toevoeging verwijderd.

Ik vroeg me af of er misschien duidelijkere richtlijnen konden komen mbt klassieke muziek.
Gister heb ik een cd toegevoegd(die afgewezen is) met de volgende genre omschrijving: "Klassiek, opera, en zang / Pop / Healing & easy listening "
Met zo'n een omschrijving is het mij niet duidelijk of ie wel of niet op de site kan.
Wat ook voor verwarring zorgt, is dat de cd van Sting ook een klassieke cd is: Sting and Edin Karamazov - Songs from the Labyrinth (2006)

wie kan dit ophelderen?

Officieel mag klassieke muziek niet op deze site en daar is een uitgebreide discussie over gevoerd. Zie alhier: De Site >> Algemeen >> Toelaten van klassieke muziek

Wel kan het zijn dat er hier een daar wat twijfel gevallen op de site staan.

Lukk0
Het viel me op dat Viktor Vaughn bij het nummer Fancy Clown op Madvillainy als gastartiest vermeld staat. Hierdoor staat het album in de lijst met albums waarop Viktor Vaughn (MF DOOM dus) een gastoptreden doet, terwijl hij ook al onderdeel is van Madvillain (duo, MF DOOM en Madlib), waar het album als regulier album in de lijst staat. Hierdoor doet hij dus een gastoptreden op zijn eigen album.

Is hier al een keer naar gekeken, is dit dus bewust gedaan, of kan er een correctie ingestuurd worden?

CHIEP (crew)
Was uiteraard een fout; bij deze rechtgezet.

Dat is geen fout, op dat nummer komt DOOM's alter ego Viktor Vaughn (een van zijn vele) voorbij. In die track gaat Vik vreemd met de vriendin van MF DOOM (of andersom, weet niet precies meer).

Harco
Overigens doet Doom dit wel vaker. Volgens mij op dat King Geedorah album staat ook twee keer een feature van MF Doom.

Verschillende personages aannemen op je eigen album is wat anders dan een gastartiest, me dunkt.

Dan ken je MF DOOM nog niet

En nog een album dat er dubbel opstaat:

Loretta Lynn en Loretta Lynn.

FlyLo schreef:
Dan ken je MF DOOM nog niet

Jawel hoor, kijk maar naar de nummer 3 van m'n top 10.

platedraaier schreef:
larrikin love staat er dubbel op.

Poles Apart schreef:
En nog een album dat er dubbel opstaat:

Loretta Lynn en Loretta Lynn.

Barfly schreef:
The Cult-Revolution staat er dubbel op The Cult - Revolution E.P. (1985)

Alle dubbele albums verwijderd, dank voor het melden allemaal!

deze staat al op de site als EP.

CHIEP (crew)
In zo'n gevallen vraag ik me toch weer af in welke mate de toevoeger de waarschuwingsmelding heeft gelezen .

platedraaier schreef:
deze staat al op de site als EP.

Verwijderd.

Zijn de albums van Tupac na zijn dood ( vanaf R U Still Down) nou echt studio albums of zijn het verzamel albums met oud materiaal. Bij Jimi fungeren soortgelijke albums als verzamel albums in de categorie verzamel/live. Bij Tupac is dit echter niet zo. Of spreken we in dit geval over studio albums. De vraag luid dan wanneer spreken we eigenlijk over studio albums. En kan er een onderscheid worden gemaakt tussen gewone studio albums en posthumous albums. Op Wikipedia doen zij dat wel bijvoorbeeld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:42 uur

geplaatst: vandaag om 10:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.