MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Bij 50 Cent is de EP Power of the Dollar van de site gehaald. Maar dit was wel gewoon een echte release, itt de LP want dat was wel een bootleg.

Het was een toevoeging van mij, dus ik zie de plaat graag weer op de site verschijnen!

50 Cent - Power Of The Dollar EP (Vinyl) at Discogs

freddze schreef:
Paul Hardcastle - The Jazzmasters I (1993)
is een reissue van:
Paul Hardcastle - The Jazzmasters (1992)
en kan er dus af.

Reissue verwijderd.

Jazper schreef:
Deze lijkt verdacht veel op deze.
Zo veel zelfs, dat ik denk dat 1 van de 2 teveel is.

Nieuwste toevoeging verwijderd.

CHIEP schreef:
Dub bel

Bericht verplaatst, stemmer gewaarschuwd en nieuwste toevoeging verwijderd.

In De Site > Algemeen > openbaar maken:

kan iemand mij vertellen hoe ik 'mijn albums' openbaar kan maken ?
ik moet blijkbaar iets aanvinken, maar vind het niet !

Dank bij voorbaat

Je bovenste map kan je sowieso niet openbaar maken, dus je moet een submap hebben. Als je die hebt, moet je in Mijn Albums naar die submap gaan. Dan zie je rechtsboven allemaal icoontjes. Het meest linkse icoontje, met een schrijvend potlood, moet je hebben. Druk daarop en je krijgt een venster waarin je het kan aanvinken. Succes!

Ik heb een vraag. En die gaat over de zoek functie van MuMe.

Als ik bijvoorbeeld bij Google iets zoek, dan verschijnen er meestal na een paar letters te hebben ingetoetst, al suggesties.

Wil ik op MuMe iets zoeken dan gebeurt dat niet,
sterker: meestal moet je heel nauwkeurig de naam van de gezochte artiest of song o.i.d. intoetsen, want anders geeft de zoekfunctie geen resultaat.

Waarom kan bij Google wel, wat op MuMe niet kan?

Ga ik echter mijn Rotatie lijst bewerken, dan komen er wel allerlei opties in beeld.

Vroeg me af waarom dit zo is.

Bericht over dubbele accounts verwijderd. Dat doe dat soort aub liever via een bericht direct naar een moderator, want nu worden onschuldige users onnodig in diskrediet gebracht.

Rhythm & Poetry schreef:
Bij 50 Cent is de EP Power of the Dollar van de site gehaald. Maar dit was wel gewoon een echte release, itt de LP want dat was wel een bootleg.

Het was een toevoeging van mij, dus ik zie de plaat graag weer op de site verschijnen!

50 Cent - Power Of The Dollar EP (Vinyl) at Discogs

Mijn fout, excuses. Ik had bericht gekregen dat ie er vanaf kon en de berichten en Wiki-link bij het album repten ook over een bootleg.

@Oldfart: bedoel je de snelzoekfunctie bovenin of de gewone zoekfunctie links in het menu?

Die links in het menu.

Ok. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten, dit soort technische zaken. En de grote baas is op vakantie.

Hawkhead
Iggy Pop - Classic Iggy Pop (2000) is hetzelfde als deze: Iggy Pop - Millennium Edition (2000)

Oldfart schreef:
Als ik bijvoorbeeld bij Google iets zoek, dan verschijnen er meestal na een paar letters te hebben ingetoetst, al suggesties.

Wil ik op MuMe iets zoeken dan gebeurt dat niet,
sterker: meestal moet je heel nauwkeurig de naam van de gezochte artiest of song o.i.d. intoetsen, want anders geeft de zoekfunctie geen resultaat.

Het zoekscherm bovenin (en bv. bij het invoeren van de rotatielijst) is bedoeld voor "snelzoeken", hier zie je dan ook gelijk tijdens het typen al zoekresultaten. Om dit ook in het uitgebreide zoekscherm in te bouwen zou een te zware belasting van de server betekenen, aangezien een zoekopdracht op allerlei factoren zwaarder voor de site is dan een zoekopdracht op enkel de titel.

Waarom dingen bij Google wel kunnen die bij MusicMeter niet kunnen? Google is een miljardenbedrijf is waar honderden mensen fulltime aan de zoekfunctionaliteiten werken, en MusicMeter is een site is waar een persoon af en toe in z'n vrije tijd een uurtje wat knutselt

MusicMeter is een site is waar een persoon af en toe in z'n vrije tijd een uurtje wat knutselt
En daar verdomd ver mee komt, zou ik zeggen

Zorin
Een pluim verdienen Jordy en andere medewerkers ook wel; zonder hen geen MuMe en ze steken er veel vrije tijd in.

Casartelli (moderator)
De pluim mag gegeven (dat is ook al meermaals gebeurd en het mag gerust nog eens). Maar de uitgebreide zoekfunctie is zeker voor verbetering vatbaar. Hierbij denk ik niet aan het tijdens het typen verschijnen van suggesties (want waarom zou je twee zoekfuncties met hetzelfde handigheidje in de lucht houden), maar veeleer aan het minder streng maken van de zoekfunctie, waardoor je niet het ene moment geen resultaat krijgt omdat er één accentje of apostrof verkeerd stond, en het andere moment tweehonderd volslagen irrelevante resultaten krijgt.

Oldfart schreef:
Hehe, hier moest ik toch wel een beetje om lachen (niet uitlachen), gelukkig geeft Jordy het enige juiste antwoord .

tangmaster
Synco - 85 - 89 (1989)

Deze is het zelfde als onderstaande.

Synco - 85-89 (1989)

Casartelli schreef:
De pluim mag gegeven (dat is ook al meermaals gebeurd en het mag gerust nog eens). Maar de uitgebreide zoekfunctie is zeker voor verbetering vatbaar. Hierbij denk ik niet aan het tijdens het typen verschijnen van suggesties (want waarom zou je twee zoekfuncties met hetzelfde handigheidje in de lucht houden), maar veeleer aan het minder streng maken van de zoekfunctie, waardoor je niet het ene moment geen resultaat krijgt omdat er één accentje of apostrof verkeerd stond, en het andere moment tweehonderd volslagen irrelevante resultaten krijgt.

Sluit ik me helemaal bij aan. Het is soms erg irritant dat een bandnaam niet gevonden is omdat bv. het woordje The er voor ontbreekt (bij The The dan weer wel logisch).

Zorin
Over die zoekfunctie: dat is wel een punt, maar ik heb er geen verstand van of dat (gemakkelijk?) realiseerbaar is. Het komt nu erg precies hoe je bijv. een bandnaam invult .

Improvision
Blu - Her Favorite Colo(u)r (2010) mag worden verwijderd, want deze wordt niet uitgebracht.

Oeps (album mag weg, staat er al een keer op).

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
?

Ga ik doen

Casartelli schreef:

Ja, ik blijf het apart vinden dat ik door Bjork te typen in het snelzoekbalkje automatisch bij Björk terecht kom, maar dat het onmogelijk is om snel bij The Dø uit te komen, aangezien The Do geen directe treffer oplevert.

GrafGantz schreef:
Ja, ik blijf het apart vinden dat ik door Bjork te typen in het snelzoekbalkje automatisch bij Björk terecht kom, maar dat het onmogelijk is om snel bij The Dø uit te komen, aangezien The Do geen directe treffer oplevert.

Verdomd leuk bandje! Zou toch jammer zijn als mensen ze misten vanwege die malle naam

Perfect zal het zoekscript nooit worden, maar ik zal dit voorbeeld op de lijst zetten als een mogelijke verbetering.

Vreemd dat mensen moeten lachen als je een vraag stelt.

Maar in ieder geval; Jordy bedankt voor het antwoord; is helder.
Mijn probleem kwam eigenlijk overeen met wat GrafGantz hierboven illustreert.
Weet nu dus dat ik beter die snelzoekfunctie kan gebruiken.

Hawkhead schreef:
Iggy Pop - Classic Iggy Pop (2000) is hetzelfde als deze: Iggy Pop - Millennium Edition (2000)
Thanks, heb die ene verwijderd.

tangmaster schreef:
Synco - 85 - 89 (1989)

Deze is het zelfde als onderstaande.

Synco - 85-89 (1989)
Thanks, ik heb de nieuwste verwijderd en de tweede gecorrigeerd (ik las op Discogs dat de release op Cue Records een re-issue was).

CHIEP schreef:
Zelfde album, andere uitgave.
Dank, ook hier de dubbele weggehaald.

Improvision schreef:
Blu - Her Favorite Colo(u)r (2010) mag worden verwijderd, want deze wordt niet uitgebracht.
Ik heb hem verwijderd.

Rhythm & Poetry schreef:
Oeps (album mag weg, staat er al een keer op).
Bedoel je het album van Arkaim? Die zie ik zo snel maar 1 keer.

vigil schreef:
Thrid Eye - Recipe for Disaster (2010)

is Third ipv Thrid
Dit soort dingen inderdaad liever zelf corrigeren, anders blijven we bezig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:01 uur

geplaatst: vandaag om 20:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.