MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
CHIEP (crew)
Deze mag eraf (zie laatste comment).

Is AC/DC niet een Australisch/Schotse band (Australië/Verenigd Koninkrijk)?

Nee, want de band en alle leden ervan zijn van Australië.

CHIEP schreef:
Deze mag eraf (zie laatste comment).

Is er vanaf...

Njal schreef:
Hoera, na 2000 toevoegingen is het me gelukt om een album toe te voegen (deze) dat (hier) al op de site stond.
Wel komt Torul V uit Slovenie, en is het album een verzamel CD want alle nummers zijn eerder op EP's uitgekomen.

Hij is er weer vanaf. Ik heb de eerdere toevoeging gecorrigeerd.

Bij het toevoegen van een album, waarop -god zegen de greep- anneke gronloh op staat, lukt het mij niet om de twee puntjes boven de o te krijgen...als ik de alt code gebruik, ben ik heel mijn toevoeging kwijt...wel balen als je al een heel eind bent.

En als je het doet met de numlock aan?

Of anders die letter kopiëren en plakken.

Of een gewone ''o'' er neer zette nen het achteraf (laten) corrigeren.

Zelf gebruik ik nooit alt-codes maar:

" gevolgd door intypen van de betreffende klinker (voor bijv. ö)
' idem (voor bijv. é)
` idem (voor bijv. à)
^ idem (voor bijv. ô)

En bij exotische tekens inderdaad kopiëren en plakken.

album van the game klopt niks van. Er staat 'the R.E.D. Room, die is nooit uitgekomen. Op 24 augustus komt wel het echte album dat 'The R.E.D. Album gaat heten. De tracklist is nog niet bekend.
Bron: The R.E.D. Album - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

maar the R.E.D. room kan in ieder geval verwijderd worden

CHIEP (crew)

Hawkhead
'Psychedelic Warriors' is niets anders dan een alternatieve artiestennaam van Hawkwind, op het instrumentale album White Zone. Mijn suggestie is om Psychedelic Warriors bij Hawkwind te plaatsen of in ieder gevallen ernaar te verwijzen. Ik heb het wel zelf geprobeerd, via correctie, maar het lukt me niet.

Snoeperd schreef:
album van the game klopt niks van. Er staat 'the R.E.D. Room, die is nooit uitgekomen. Op 24 augustus komt wel het echte album dat 'The R.E.D. Album gaat heten. De tracklist is nog niet bekend.
Bron: The R.E.D. Album - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

maar the R.E.D. room kan in ieder geval verwijderd worden
Niet luisteren naar deze user, die zegt maar wat; zie uitleg bij de plaat zelf.

Deze lijkt verdacht veel op deze.
Zo veel zelfs, dat ik denk dat 1 van de 2 teveel is.

Hawkhead
Dit album Mochipet - Girls ♥ Breakcore (2007) staat bij Twink, maar hoort bij Twink (I)

Ik zou zeggen: corrigeer het!

Hawkhead
Arrie schreef:
Ik zou zeggen: corrigeer het!

Blijkt al gebeurd te zijn! (waarvoor dank) Ik zou ook niet weten hoe ik dat zelf had moeten doen (al heb ik inmiddels wel een vermoeden). Ik ben hier ook nog maar pas en lerende...

Bij de artiest van dit album gaat iets mis. Als je klikt op de naam kom je uit op de pagina met daarop alleen de bijdragen met zijn alter-ego Shyrock. Het album (Genesis dus) zelf staat er zelfs niet bij.

Ik heb het proberen te wijzigen, maar nu klopt het al helemaal niet meer .

Sterk

Sir Spamalot (crew)
Ik heb de hoes nogmaals doorgestuurd, is eentje van mijn toevoegingen.

Dan zal het wel goed komen.

Volgens mij staat ie er dubbel op

Sir Spamalot (crew)
Inderdaad, ik zie het nu ook, één maal goed doorgekomen en de tweede als "spookrijder" . Correctie ingediend.

Klopt,
De Profundis - Beyond Redemption (2007)
is inderdaad een dubbele van
De Profundis - Beyond Redemption (2007)
(wegens gelijktijdig goedgekeurd)
en mag er dus af...

FlyLo schreef:
Bij de artiest van dit album gaat iets mis. Als je klikt op de naam kom je uit op de pagina met daarop alleen de bijdragen met zijn alter-ego Shyrock. Het album (Genesis dus) zelf staat er zelfs niet bij.

Nu gaat ie goed. Shyrock

bij deze plaat klopt de tracklist niet, een aantal nummers in het midden (waar nu 1 persoonsnaam bij staat) is uitgevoerd door meerdere artiesten samen.

Nu is het mogelijk om in het toevoegscherm bij de artiest op 'meer' te drukken en meerdere artiesten in te voeren, dit had ik ook gedaan, maar blijkbaar komt dat gewoon niet door.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:39 uur

geplaatst: vandaag om 21:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.