De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2010, 22:55 uur
Is AC/DC niet een Australisch/Schotse band (Australië/Verenigd Koninkrijk)?
0
geplaatst: 25 juli 2010, 23:06 uur
Njal schreef:
Hoera, na 2000 toevoegingen is het me gelukt om een album toe te voegen (deze) dat (hier) al op de site stond.
Wel komt Torul V uit Slovenie, en is het album een verzamel CD want alle nummers zijn eerder op EP's uitgekomen.
Hoera, na 2000 toevoegingen is het me gelukt om een album toe te voegen (deze) dat (hier) al op de site stond.
Wel komt Torul V uit Slovenie, en is het album een verzamel CD want alle nummers zijn eerder op EP's uitgekomen.
Hij is er weer vanaf. Ik heb de eerdere toevoeging gecorrigeerd.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 15:16 uur
Bij het toevoegen van een album, waarop -god zegen de greep- anneke gronloh op staat, lukt het mij niet om de twee puntjes boven de o te krijgen...als ik de alt code gebruik, ben ik heel mijn toevoeging kwijt...wel balen als je al een heel eind bent.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 16:14 uur
Of een gewone ''o'' er neer zette nen het achteraf (laten) corrigeren.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 16:24 uur
Zelf gebruik ik nooit alt-codes maar:
" gevolgd door intypen van de betreffende klinker (voor bijv. ö)
' idem (voor bijv. é)
` idem (voor bijv. à)
^ idem (voor bijv. ô)
En bij exotische tekens inderdaad kopiëren en plakken.
" gevolgd door intypen van de betreffende klinker (voor bijv. ö)
' idem (voor bijv. é)
` idem (voor bijv. à)
^ idem (voor bijv. ô)
En bij exotische tekens inderdaad kopiëren en plakken.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 16:39 uur
album van the game klopt niks van. Er staat 'the R.E.D. Room, die is nooit uitgekomen. Op 24 augustus komt wel het echte album dat 'The R.E.D. Album gaat heten. De tracklist is nog niet bekend.
Bron: The R.E.D. Album - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
maar the R.E.D. room kan in ieder geval verwijderd worden
0
Hawkhead
geplaatst: 26 juli 2010, 17:16 uur
'Psychedelic Warriors' is niets anders dan een alternatieve artiestennaam van Hawkwind, op het instrumentale album White Zone. Mijn suggestie is om Psychedelic Warriors bij Hawkwind te plaatsen of in ieder gevallen ernaar te verwijzen. Ik heb het wel zelf geprobeerd, via correctie, maar het lukt me niet.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 17:56 uur
Snoeperd schreef:
album van the game klopt niks van. Er staat 'the R.E.D. Room, die is nooit uitgekomen. Op 24 augustus komt wel het echte album dat 'The R.E.D. Album gaat heten. De tracklist is nog niet bekend.
Niet luisteren naar deze user, die zegt maar wat; zie uitleg bij de plaat zelf.album van the game klopt niks van. Er staat 'the R.E.D. Room, die is nooit uitgekomen. Op 24 augustus komt wel het echte album dat 'The R.E.D. Album gaat heten. De tracklist is nog niet bekend.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 21:16 uur
0
Hawkhead
geplaatst: 27 juli 2010, 01:06 uur
Dit album Mochipet - Girls ♥ Breakcore (2007) staat bij Twink, maar hoort bij Twink (I)
0
geplaatst: 27 juli 2010, 13:59 uur
Paul Hardcastle - The Jazzmasters I (1993)
is een reissue van:
Paul Hardcastle - The Jazzmasters (1992)
en kan er dus af.
is een reissue van:
Paul Hardcastle - The Jazzmasters (1992)
en kan er dus af.
0
Hawkhead
geplaatst: 27 juli 2010, 17:47 uur
Blijkt al gebeurd te zijn! (waarvoor dank) Ik zou ook niet weten hoe ik dat zelf had moeten doen (al heb ik inmiddels wel een vermoeden). Ik ben hier ook nog maar pas en lerende...
0
geplaatst: 28 juli 2010, 02:15 uur
Bij de artiest van dit album gaat iets mis. Als je klikt op de naam kom je uit op de pagina met daarop alleen de bijdragen met zijn alter-ego Shyrock. Het album (Genesis dus) zelf staat er zelfs niet bij.
0
geplaatst: 28 juli 2010, 12:19 uur
Ik heb het proberen te wijzigen, maar nu klopt het al helemaal niet meer
.
.
0
geplaatst: 28 juli 2010, 14:30 uur
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 28 juli 2010, 14:33 uur
Ik heb de hoes nogmaals doorgestuurd, is eentje van mijn toevoegingen.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 28 juli 2010, 14:40 uur
Inderdaad, ik zie het nu ook, één maal goed doorgekomen en de tweede als "spookrijder"
. Correctie ingediend.
. Correctie ingediend.
0
geplaatst: 28 juli 2010, 15:58 uur
Klopt,
De Profundis - Beyond Redemption (2007)
is inderdaad een dubbele van
(wegens gelijktijdig goedgekeurd)
en mag er dus af...
is inderdaad een dubbele van
(wegens gelijktijdig goedgekeurd)
en mag er dus af...
0
geplaatst: 28 juli 2010, 18:23 uur
FlyLo schreef:
Bij de artiest van dit album gaat iets mis. Als je klikt op de naam kom je uit op de pagina met daarop alleen de bijdragen met zijn alter-ego Shyrock. Het album (Genesis dus) zelf staat er zelfs niet bij.
Nu gaat ie goed. Shyrock
0
geplaatst: 28 juli 2010, 18:55 uur
bij deze plaat klopt de tracklist niet, een aantal nummers in het midden (waar nu 1 persoonsnaam bij staat) is uitgevoerd door meerdere artiesten samen.
Nu is het mogelijk om in het toevoegscherm bij de artiest op 'meer' te drukken en meerdere artiesten in te voeren, dit had ik ook gedaan, maar blijkbaar komt dat gewoon niet door.
Nu is het mogelijk om in het toevoegscherm bij de artiest op 'meer' te drukken en meerdere artiesten in te voeren, dit had ik ook gedaan, maar blijkbaar komt dat gewoon niet door.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.