De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 17:35 uur
@freakey: dat kun je zelf corrigeren door het albumtype aan te passen. 
Reageert Paap op een bericht dat is gedelete? Gelieve geen berichten weg te halen als er al op is gereageerd, dat is nogal storend/verwarrend.

Reageert Paap op een bericht dat is gedelete? Gelieve geen berichten weg te halen als er al op is gereageerd, dat is nogal storend/verwarrend.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 17:42 uur
Bericht is idd gedelete, had er ook op gereageerd maar heb de mijne dus ook verwijderd.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 17:43 uur
Ja, ik reageer op een post van Leidenaar187 waarin hij vraagt waarom dit album nog geen stemmen heeft.
0
geplaatst: 9 augustus 2010, 03:09 uur
Dit album wordt niet aangegeven op de artiestenpagina van de persoon.
0
geplaatst: 9 augustus 2010, 10:34 uur
Waarom staat Elbow and the BBC Orchestra - The Seldom Seen Kid Live at Abbey Road niet in de toplijsten? En dan bedoel ik niet de grote toplijst, maar de andrere, zoals de toplijst van de jaren '00.
0
geplaatst: 9 augustus 2010, 10:48 uur
Omdat er geen verzamelaars en live albums in de toplijsten mogen?
0
geplaatst: 9 augustus 2010, 14:05 uur
Usher - Versus (2010)
Usher - Versus (2010)
Is dezelfde maar staat bij de een als album de ander als EP.
Bij: Usher
Usher - Versus (2010)
Is dezelfde maar staat bij de een als album de ander als EP.
Bij: Usher
0
geplaatst: 9 augustus 2010, 21:59 uur
0
Hawkhead
geplaatst: 9 augustus 2010, 22:44 uur
Ik weet niet of dit het goede topic ervoor is, maar ik zou graag willen weten hoe het met een boxset toevoegen zit. Ik heb gezien dat een hoesfoto hier dan niet 200 x 200 hoeft te zijn. Mijn vraag: is het voldoende om dan alleen de breedte op 200 te zetten, of zijn er ook regels voor de hoogte bij hoesfoto's van boxsets? Kon er op de Wiki niets over vinden.
0
geplaatst: 9 augustus 2010, 22:50 uur
De hoogte maakt dan niet uit. Let wel op: een boxset moet 'toegevoegde waarde' hebben (dus b.v. een extra album met bonustracks toegevoegd of iets dergelijks).
0
Leidenaar187
geplaatst: 10 augustus 2010, 00:01 uur
Ik heb een klacht.
Rechtsboven ken je iets invullen en dan verschijnen allerlei dingen onder elkaar wat voldoet aan wat je erin schrijft.
MAAR,en nu komt het,als je dan het balkje wilt gebruiken om naar beneden te scrollen verdwijnt het elke keer die lijst,dus naar beneden scrollen ken niet,zwaar irritant.
Lijkt me dat iedereen er last van heeft of alleen psychisch gestoorde mensen als mijn?
Rechtsboven ken je iets invullen en dan verschijnen allerlei dingen onder elkaar wat voldoet aan wat je erin schrijft.
MAAR,en nu komt het,als je dan het balkje wilt gebruiken om naar beneden te scrollen verdwijnt het elke keer die lijst,dus naar beneden scrollen ken niet,zwaar irritant.
Lijkt me dat iedereen er last van heeft of alleen psychisch gestoorde mensen als mijn?
0
geplaatst: 10 augustus 2010, 00:24 uur
Leidenaar187 schreef:
Ik heb een klacht.
Ik heb een klacht.
Ik (mijn) kan (ken) dat balkje gewoon gebruiken hoor.
edit: en met de pijltjestoetsen gaat het ook prima.
Dit alles in Firefox.
0
geplaatst: 10 augustus 2010, 00:30 uur
En heb je wel een muis, maar zonder wieltje (een oude muis dus) dan kan je er ook komen middels de pijltjes toetsen.
0
geplaatst: 10 augustus 2010, 00:31 uur
met de pijltjestoetsen faalt het bij mij ook... ik gebruik chrome.. even met andere browsers proberen.
/edit... In opera werken de pijtles ook niet, maar in IE wel... wieltje werkt overal
/edit... In opera werken de pijtles ook niet, maar in IE wel... wieltje werkt overal
0
geplaatst: 10 augustus 2010, 00:40 uur
Gebruik zelf Firefox maar ik heb nergens last van. Zowel met het muiswieltje als met de schuifbalk werkt het prima.
0
geplaatst: 10 augustus 2010, 01:04 uur
Zit er op die laptop geen rechthoekig vlak voordat het toetsenbord begint. Is dat het geval dan is er sprake van een ingebouwde muis maar dan ondersteboven. Ga daar eens met je vinger voorzichtig overheen en kijk wat er op het scherm plaats vindt. Beweegt er een cursor of een pijltje of iets dergelijks.
0
geplaatst: 10 augustus 2010, 19:49 uur
Arrie schreef:
Bij mij verdwijnt het ook als ik het schuifbalkje gebruik.
Bij mij verdwijnt het ook als ik het schuifbalkje gebruik.
gaat inderdaad fout in o.a. Safari en Chrome, gaat op de lijst
0
geplaatst: 10 augustus 2010, 19:49 uur
Er zijn wat wijzigingen doorgevoerd
- Wanneer je over een gebruikersnaam zweeft krijg je een popupje met wat informatie en opties met betrekking tot deze gebruiker. Zoals je ook gewend bent op bv. de bekende sociale netwerksites.
- Dit popupje krijg je ook bij links naar artiesten.
- Dan zitten we nog met de albums. Het was tot nu toe gebruikelijk dat je via het "uitklap-plusje" snel wat extra info kon krijgen. Dit was me al een tijdje een door in het oog, vond al die plusjes de site onnodig druk maken en het uitklapgebeuren was niet erg consequent doorgevoerd over de gehele site. Daarom is dit ook gelijk getrokken met de eerder genoemde wijzigingen. Als je op de site, waar dan ook, een interne link naar een album ziet staan, kun je wat meer info krijgen door even over de link te zweven.
Door deze wijziging is ook bij de albums die standaard uitgeklapt zijn, zoals de nr. 1 in de toplijsten, de informatie weg. Hier ga ik nog wat op verzinnen.
- Wanneer je over een gebruikersnaam zweeft krijg je een popupje met wat informatie en opties met betrekking tot deze gebruiker. Zoals je ook gewend bent op bv. de bekende sociale netwerksites.
- Dit popupje krijg je ook bij links naar artiesten.
- Dan zitten we nog met de albums. Het was tot nu toe gebruikelijk dat je via het "uitklap-plusje" snel wat extra info kon krijgen. Dit was me al een tijdje een door in het oog, vond al die plusjes de site onnodig druk maken en het uitklapgebeuren was niet erg consequent doorgevoerd over de gehele site. Daarom is dit ook gelijk getrokken met de eerder genoemde wijzigingen. Als je op de site, waar dan ook, een interne link naar een album ziet staan, kun je wat meer info krijgen door even over de link te zweven.
Door deze wijziging is ook bij de albums die standaard uitgeklapt zijn, zoals de nr. 1 in de toplijsten, de informatie weg. Hier ga ik nog wat op verzinnen.
0
kiriyama
geplaatst: 10 augustus 2010, 20:01 uur
Jordy schreef:
Kon je dat niet gewoon zo laten? (Maar dan zonder optie om hem te verkleinen.) Zo is iemands profiel pagina wel erg kaal.
0
geplaatst: 10 augustus 2010, 20:21 uur
Dat er een popup komt als je over een naam heen "zweeft" vind ik wel handig. 

0
geplaatst: 10 augustus 2010, 21:25 uur
Tot nu toe zie ik het nut van de toevoeging niet in. Ik erger me er zelfs een beetje aan. Bovendien maakt het je profielpagina minder mooi.
0
geplaatst: 10 augustus 2010, 21:28 uur
Vind het zelf wel erg handig, vooral de optie om over albums heen te gaan en info te zien in een pop-up. Vind ik zelf een stuk handiger dan de uitklap-optie.
0
geplaatst: 10 augustus 2010, 21:28 uur
Op zich is het wel leuk en handig vind ik. Wat wel storend kan zijn is wanneer er ongewenst al een venster verschijnt als je gewoon per ongeluk even iets langer dan enkele fracties van een seconde boven een link zweeft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.